Itse modelli on koottu ylijäämäosista jotka mahdollistivat hyvän kokeilufigun. Badge teetti tsissaan vaikeuksia, kun freehand taitoni ovat mitä ovat. Blendaustakin koitin kynsiin vihreällä (pitänee opetella märkäpaletin käyttöä). Pieni scenic base tuli säädettyä jostakin puupalasta.

Niin, ja sitten vielä drop podi. Koska blood raveneita mainostetaan harkituista liikkeistä ja traitit antavat sopivan syyn tuoda väki lähelle (trust your battle brothers). Figunarkin hieno muroboXi podi oli niin hieno että itsekin halusin koittaa podin tekoa.
Ei templaatteja, ei ohjeita, ei mittakaavoja, ei osaavaa kaveria, vain ja ainoastaan BBB:n sivun 230 alareunan kuva ja paffilaatikko olivat ystäviäni.
Anteeksi fluffi, säännöt, pelimekaniikka, ulkoasu sekä tyyli, että olen teitä vastaan rikkonut ja tätä syntiä aiheuttanut, mutta antakoot sen anteeksi minulle, että tein siihen suljetut ovet.Once the drop pod has landed the hatches are blown...
Kuvia:
1
2
3
Tässäkin badgejen tekeminen oli hankalaa kuin mikä (selittäköön että badgen korpilla on sulkasato tai muita vaivoja).
vielä yhteiskuva jonkun maastopalan sekä figun kanssa.

-Möhkelö