Tarvitsen nidi apua!!!
Tarvitsen nidi apua!!!
Olen nidien codexin, batleforcen ja gaunttipaketin onnellinen omistaja.
Olen aloittelija joten voisiko joku "ammattilainen" opastaa?
Kysymys:
Kun olin koonnut neljä hormaganttia (toxin sacs ja adrenal glands), iski epävarmuus. Millaisen armeijan rakentaa? Mikä aseistus? Mitä biomorphseja? Kertokaa tälläiselle aloittelijalle että miten saada näistä paketeista, hyvä ja melko halpa (pisteissä) armeija.
P.S.
Kertokaa myös mitä kannattaisi seuraavaksi hankkia!
Olen aloittelija joten voisiko joku "ammattilainen" opastaa?
Kysymys:
Kun olin koonnut neljä hormaganttia (toxin sacs ja adrenal glands), iski epävarmuus. Millaisen armeijan rakentaa? Mikä aseistus? Mitä biomorphseja? Kertokaa tälläiselle aloittelijalle että miten saada näistä paketeista, hyvä ja melko halpa (pisteissä) armeija.
P.S.
Kertokaa myös mitä kannattaisi seuraavaksi hankkia!
Röh!
ei lihamuurille kannata ostaa MITÄÄN (siis sisältää kaikki gauntit) eli pidät gauntit paljaina, ne kuolevat kuitenkin, Gean stealerit ovat hyviä troop yksiköitä, rendaavat ja ovat nopeita, broodlord vain tekee vastustajan olasta pahemman, näille osta panssari parannus (extended carapace). Lähitaistelu warriorit ovat myös hyviä, osta niille: rending claws,scynthin talons, flesh hooks ja leaping.panssarit halutessa. Fexeille aseet(dakka= 2xdevourer, gun fex=venom cannon,barbered stragler.) aloita noista.
Juu... Mietin tämmöstä listaa:
HQ:
3x Warriors (85)
Yhellä venomi ja scytet, lopuilla deathspiltter ja scytet.
Troops:
8x Spinegaunts (40)
spinefists
8x Spinegaunts (40)
spinefists
8x Genestealer (160)
extended carapace
Heavy Support:
1x Carnifex (173)
enchated senses, venom cannon, barber strangler ja extended carapace
Yhteensä: 498p.
Kommenttia! Tässä ois nyt näitä materiaaleja käyttäen semmonen aloittelija armeija 500 pojon matseihin. Mitä vois muutta?
HQ:
3x Warriors (85)
Yhellä venomi ja scytet, lopuilla deathspiltter ja scytet.
Troops:
8x Spinegaunts (40)
spinefists
8x Spinegaunts (40)
spinefists
8x Genestealer (160)
extended carapace
Heavy Support:
1x Carnifex (173)
enchated senses, venom cannon, barber strangler ja extended carapace
Yhteensä: 498p.
Kommenttia! Tässä ois nyt näitä materiaaleja käyttäen semmonen aloittelija armeija 500 pojon matseihin. Mitä vois muutta?
Viimeksi muokannut Amulet, Su 29.04.2007 19:22. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Röh!
Päinvastoin, Broodlordilta puuttuu Fleet of claw, tehden siitä ja sen retinuesta hitaan ja kalliin tykinruoan. Infiltrate ei nyt loppujenlopuksi paljoa auta...K0tka kirjoitti:broodlord vain tekee vastustajan olasta pahemman
Kaikki nidien Troop-valinnat kannattaa pitää ihan vanilloina, eli ilman mitään ylimääräistä, tosin perusgauntille voi antaa joko Spinefistit tai Fleshborerit. Genestealereille voisi harkita scuttlersseja, muttei muuta. Kaikilta armeijoilta löytyy ihan tarpeeksi AP4 aseita...
"Kun netti on poissa, figut tanssivat pöydällä."
ota tolle carnille enemmin lisä w ku 2 + save
warrioreille I boosti Scything rending ja leaping ja 4+ save
gauntit ok
ota hive siivillä 2 scythinii toxin sacs ja ws boosti
yks carni 2x twinket devoureril ja enchanted sense nii saat siit eliitin ja hyvän ampuja
mut jos noilla mennään nii carnille lisä w ja warrioreille I boosti ja leaping ja scything rending yhdistelmä kaikille
warrioreille I boosti Scything rending ja leaping ja 4+ save
gauntit ok
ota hive siivillä 2 scythinii toxin sacs ja ws boosti
yks carni 2x twinket devoureril ja enchanted sense nii saat siit eliitin ja hyvän ampuja
mut jos noilla mennään nii carnille lisä w ja warrioreille I boosti ja leaping ja scything rending yhdistelmä kaikille
- samppuliini
Sephirot kirjoitti:Päinvastoin, Broodlordilta puuttuu Fleet of claw, tehden siitä ja sen retinuesta hitaan ja kalliin tykinruoan. Infiltrate ei nyt loppujenlopuksi paljoa auta...K0tka kirjoitti:broodlord vain tekee vastustajan olasta pahemman
jaa, jaa hyvin tuo minulla toimii, jotkut vaan ei osaa käyttää maastoa ja huukseja
Jaa sinun vastustajat ei osaa liikkua taaksepäin ja ampua sitä seulaksi kun 6" vuorossa liikkuva kaikentappaja tulee päälle? Ei hyvin mene niilläkään.K0tka kirjoitti:Sephirot kirjoitti:Päinvastoin, Broodlordilta puuttuu Fleet of claw, tehden siitä ja sen retinuesta hitaan ja kalliin tykinruoan. Infiltrate ei nyt loppujenlopuksi paljoa auta...K0tka kirjoitti:broodlord vain tekee vastustajan olasta pahemman
jaa, jaa hyvin tuo minulla toimii, jotkut vaan ei osaa käyttää maastoa ja huukseja
"Silmitön väkivalta on vilpittömin ja läheisin ihmiskontaktin muoto."
-Sörkan Sika-Harri-
-Sörkan Sika-Harri-
Mietin vaan, että jos pistän warruille läistelyyn vaikka scytet, rendit, leapping, niin joudun karsimaan pojoja (menee yli viidensadan). Että jos vaikka pistäis sit vaik fexille kaks b. strangleria. Onko tämä kannattaavaa? Luin muistaakseni että jos pistän fexille kax samaa asetta, niistä tulee automaattisesti twin-linked. Onko tämä totta?
esim. "twin-linked barbed strangler"
Siis ampuma-aseet!
esim. "twin-linked barbed strangler"
Siis ampuma-aseet!
Röh!
- Half-breed
Edit: Siman höyryiset Vappu toheloinnit poistettu... Anteeksi sekaannus.Amulet kirjoitti:juu tajusin...
Oon miettinyt vaan että noi flesh hooksit... Että mitä noilla frag kranuiila oikeen tehään? Siis kun siinä on semmonen sääntö et toimii frag kranuina.
Viimeksi muokannut JakeZuku, Ti 01.05.2007 02:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
What's going on here? Back from the grave and crap.
Siis kyseessä ei ole grenade launcherin frag grenades vaan ihan wargear frägit eli I 10 coveriin assaultoidessa.JakeZuku kirjoitti:Str.4, AP6, Blast.Amulet kirjoitti:juu tajusin...
Oon miettinyt vaan että noi flesh hooksit... Että mitä noilla frag kranuiila oikeen tehään? Siis kun siinä on semmonen sääntö et toimii frag kranuina.