"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Nobi warbossina?

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
Migutti

Nobi warbossina?

Viesti Kirjoittaja Migutti »

Örkkiarmeijani etsii uutta sotabossia, ja kuinka ollakkaan kykyjenetsijä alias minä, löysi GW:n sivuilta, nettikaupasta, PKP:stä, Fantasialinnasta ja muutamasta muustakin paikasta hepun nimeltä ''Ork Nob in Mega armour''. Kaverin tavaramerkkinä toimivat suuri koura, power klaw, sekä todellinen jymypommi kombiweapon;shoota/skorcha. Hintaa tälle varaukselle kertyisi n. 11,50e, ja tyyppi on kuin nakutettu iloisen joukkomme johtoon.

Kysymys siis kuuluu; saako tätä käyttää powerklawilla, kombiweponilla ja mega-armorilla varustettuna warbossina?
daider
Viesti:

Viesti Kirjoittaja daider »

Juu siitä vain.
Grim

Viesti Kirjoittaja Grim »

Ko. figu sopii erittäin hyvin warbossiksi sillä tuo on hyvinkin samankokoinen kuin "normaali" warboss. Jos noita taas haluaa käyttää tavallisina nobeina on melkein pakko hankkia se örkkien mega-armoroitu spessu varsinaiseksi warbossiksi (tai konvertoida bossista muuten vaan isompi) että se erottuu niistä nobeista. :)
Scoundrel

Viesti Kirjoittaja Scoundrel »

Grim kirjoitti:...on melkein pakko hankkia se örkkien mega-armoroitu spessu varsinaiseksi warbossiksi (tai konvertoida bossista muuten vaan isompi) että se erottuu niistä nobeista. :)
Tai rakentaa killerkanista megabossi, jos ei halua maksaa Ghazskullin figusta. Itse maksoin ja olen hankintaan tyytyväinen. Helposti yksi hienoimmista örkkifiguista.
Turun huonoimmaksi rankattu 40k-pelaaja 2012!
Tiistaisin 40k:ta Turun Fantasiapeleissä!
Rampe

Viesti Kirjoittaja Rampe »

Scoundrel kirjoitti:
Grim kirjoitti:...on melkein pakko hankkia se örkkien mega-armoroitu spessu varsinaiseksi warbossiksi (tai konvertoida bossista muuten vaan isompi) että se erottuu niistä nobeista. :)
Tai rakentaa killerkanista megabossi, jos ei halua maksaa Ghazskullin figusta. Itse maksoin ja olen hankintaan tyytyväinen. Helposti yksi hienoimmista örkkifiguista.
Ai teitkö killeristä sen HQ:n vai ostitko edinmettästäjän?
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Armeijat ja yksiköt”