Tyranid aloittelijan lista
Tyranid aloittelijan lista
HQ
3x Warriors (102)
3x Rending claws, ScyTal, Leaping, flesh hooks
Troops
8x Spinegaunts (40)
8x Spinegaunts (40)
8x Genestealers (160)
8x Extended carapace
Heavy Support
1x Carnifex (148)
Venom, Barbed ja enchanted senses
Kommenttia kiitos!!!
3x Warriors (102)
3x Rending claws, ScyTal, Leaping, flesh hooks
Troops
8x Spinegaunts (40)
8x Spinegaunts (40)
8x Genestealers (160)
8x Extended carapace
Heavy Support
1x Carnifex (148)
Venom, Barbed ja enchanted senses
Kommenttia kiitos!!!
Röh!
Itse asiassa omistan batleforcen.... Noh... Ajattelin kohtapuoliin mennä ostamaan lisää, joten tässä päivitetty 750p. lista.
HQ
Broodlord (80)
extended carapace
ja
6x genestealers (120)
extended carapace
Elites
3x Warriors (117)
rending claws, scything talons, leaping, flesh hooks, adrenal glands (+1ws) ja extended carapace
Troops
8x Spinegaunts (40)
8x Spinegaunts (40)
8x Spinegaunts (40)
10x Genestealers (160)
Heavy Support
Carnifex (153)
enchanted senses, venom cannon, barbed strangler ja spine banks
Yhteensä: 750p.
Risuja ja ruusuja kiitos! Lista on kyllä omasta mielestäni viellä hiukan keskeneräinen mutta......
HQ
Broodlord (80)
extended carapace
ja
6x genestealers (120)
extended carapace
Elites
3x Warriors (117)
rending claws, scything talons, leaping, flesh hooks, adrenal glands (+1ws) ja extended carapace
Troops
8x Spinegaunts (40)
8x Spinegaunts (40)
8x Spinegaunts (40)
10x Genestealers (160)
Heavy Support
Carnifex (153)
enchanted senses, venom cannon, barbed strangler ja spine banks
Yhteensä: 750p.
Risuja ja ruusuja kiitos! Lista on kyllä omasta mielestäni viellä hiukan keskeneräinen mutta......
Röh!
Tarviiko se ny kutenkaan lisä woundia. Mielestäni se neljä on tarpeeksi kun se kutenkin ampuu niillä 36" kantavilla aseilla kentän toisesta päädystä (tai no, ainakin kaukaa). Mietin vaan että kannattaisko yks spine broodi ja fexin spine banks korvata yhellä z.ropella jolla on synapse... ääh... tuskin.
Olen miettinyt alkeellista taktiikka:
Broodlord etenee genejensä ja gaunttien kanssa kun warriort ja muut genet syöksyvät lähistelmään parempien yksiköiden kanssa.
Sillävälin fex heikentää vihuja täyslaidallisilla!
Edit. Niin, tuon fexin spinet on sillä vaan sentakii et oli 5p. ylimäärästä. Ja voihan sillä kuitenkin ampua.
Broodlord etenee genejensä ja gaunttien kanssa kun warriort ja muut genet syöksyvät lähistelmään parempien yksiköiden kanssa.
Edit. Niin, tuon fexin spinet on sillä vaan sentakii et oli 5p. ylimäärästä. Ja voihan sillä kuitenkin ampua.
Viimeksi muokannut Amulet, Pe 04.05.2007 08:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Röh!
Perussetti tyranid pelaajalla.Amulet kirjoitti:Tarviiko se ny kutenkaan lisä woundia. Mielestäni se neljä on tarpeeksi kun se kutenkin ampuu niillä 36" kantavilla aseilla kentän toisesta päädystä (tai no, ainakin kaukaa). Mietin vaan että kannattaisko yks spine broodi ja fexin spine banks korvata yhellä z.ropella jolla on synapse... ääh... tuskin.
Muuten, aika hyvä lista ja hyvä kun sait monta genestealeriä.
Monen pisteen armeijan meinaat hommata??
Jos meinaat 1500-2k niin suosittelen hive tyranttia, se on kaikkien nidien äiti!! No ehkei, mut kai te tajusitte sanoman...
- samppuliini
Ei tule paketissa, mutta voit tilata esim. GW:ltä. Laita tällä hivelle kahdet scythin talonit yms härpäkkeet tai 2xtupla devourerit yms häppäkkeet niin ruumiita alkaa tulla:D Ja kyllä se hive toimii erittäin hyvin pienissäkin peleissä.
Warhammer 40k 5.th edition Tyranids W/25 D/11 L/14
Playing Warhammer is just like making love. It's usually done on a table and afterwards you always feel great shame.
Playing Warhammer is just like making love. It's usually done on a table and afterwards you always feel great shame.
Niin jos haluat säästää rahaa, niin tee siivet itse. Mutta minä en ainakaan rupeaisi säästelemään armeijan HQ:ssa, joten kannattaa varmaan tilata.
Minua vastaan Hivellä on ollut siivet, venom cannon ja jotain siistii kamaa mitä en tiedä. Venom Cannon puree hyvin taukkeihin, semmonen olisi hyvä ottaa hivelle.
Hive toimii myös pienissä peleissä. Esim. jos olette 750 pojon matsin, vastus ei varmaankaan saa kovin paljoa tuhovoimaisia tankkeja tai muita, jolloin hiveä on vaikea teurastaa.
Minua vastaan Hivellä on ollut siivet, venom cannon ja jotain siistii kamaa mitä en tiedä. Venom Cannon puree hyvin taukkeihin, semmonen olisi hyvä ottaa hivelle.
Hive toimii myös pienissä peleissä. Esim. jos olette 750 pojon matsin, vastus ei varmaankaan saa kovin paljoa tuhovoimaisia tankkeja tai muita, jolloin hiveä on vaikea teurastaa.
Juu... No onhan tuolla fexillä se venomi. Pistän 1k. armyyni sitten semmosen winged hiven (jolle ehkä se venomi, katotaan). Käyn kohtapuoliin ostamassa tohon 750p. armeijaani broodlordin ja genupaketin (pistän mummoni ostamaan kultapojalleen viellä gaunttipaketin).
PS. Mistä noita hymiöitä oikeen saa???
PS. Mistä noita hymiöitä oikeen saa???
Röh!
- Half-breed