Word Bearers

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
Sachse

Word Bearers

Viesti Kirjoittaja Sachse »

Tämä tyylikäs sekä fluffilen legioona. Siirtymä 40k pariin on käynnissä ja Sanan Kantajia keräilemään rupean. Pelitehosta eikä pelitaktiikasta kuitenkaan paljoakaan käsitystä.
Lähinnä kaavailin jotain semmoista mukavaa kaveripeli listaa, fluffikasta ja jne. Pari yksikköä normi sotilaita, jotain tehokkaampaa (termiksiä, obli tai pari / raptoreita tai vastaavaa. Ehdotuksia?), pari masiinaa (dredi = lojalisteiltä conv tottakai, defiler?) sekä demoneita tietysti.

Neuvoja tarvitsisin ryhmien varustelussa, mitä special / heavy aseita? Aspa? Mitä sille? Ja tietysti saa ehdotella kustannustehokkaita yksiköitä.
Viimeksi muokannut Sachse, To 03.05.2007 16:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"You can be king or a streetsweaper but everyone will dance with the grim reaper"
Z7-852
Taisteluraporttikilpailun voittaja

Viesti Kirjoittaja Z7-852 »

kyseessä on varmaan word bearer eli sanan kantajat. Oli miten oli niin uusi kaaos codex on tulossa tulevana syksynä. Tämän takia tämä armeija ja muutkin kokevat suuria muutoksia.

Mutta jos haluat pitää sanan kantaja teeman niin teet lojalisti chaplainista pahan chaplainin. Tämän lisäksi muutama laatikollinen perusmarineita ja teet näille lipputankoja tai jotain kirjoja tai vastaavia.
Sachse

Viesti Kirjoittaja Sachse »

Selvä, modelling ideoina nuo olivat juuri lähimpänä. Codex on jo hallinnassa.

Taitaa olla jonkin sortin lukihäiriö minulla. World ja Word menevät alvariinsa sekaisin.
"You can be king or a streetsweaper but everyone will dance with the grim reaper"
jamovoima
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jamovoima »

Itse olen tykännyt marineryhmistä joissa on kuusi modelia, special weapon, heavy weapon ja aspa power weaponilla. Yksikkö on suht halpa ja joustava, eli kelpaa moneen tehtävään pelikentällä.

Toinen tapa on tylsä powerpelaajan valinta eli viiden hengen lasertykkiryhmät ryyditettynä läjällä demoneita ja jollain nopealla viejäyksiköllä ryyditettynä.
Eddie94

Re:

Viesti Kirjoittaja Eddie94 »

jamopower kirjoitti:Itse olen tykännyt marineryhmistä joissa on kuusi modelia, special weapon, heavy weapon ja aspa power weaponilla. Yksikkö on suht halpa ja joustava, eli kelpaa moneen tehtävään pelikentällä.
Itse en pidä myöskään "powerpelaajan" valinnasta, suosin juuri tuota tsydeemiä.
Khorne Flakes! - Healthy breakfast for every Chosen!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Armeijat ja yksiköt”