Tämä tyylikäs sekä fluffilen legioona. Siirtymä 40k pariin on käynnissä ja Sanan Kantajia keräilemään rupean. Pelitehosta eikä pelitaktiikasta kuitenkaan paljoakaan käsitystä.
Lähinnä kaavailin jotain semmoista mukavaa kaveripeli listaa, fluffikasta ja jne. Pari yksikköä normi sotilaita, jotain tehokkaampaa (termiksiä, obli tai pari / raptoreita tai vastaavaa. Ehdotuksia?), pari masiinaa (dredi = lojalisteiltä conv tottakai, defiler?) sekä demoneita tietysti.
Neuvoja tarvitsisin ryhmien varustelussa, mitä special / heavy aseita? Aspa? Mitä sille? Ja tietysti saa ehdotella kustannustehokkaita yksiköitä.
Word Bearers
Word Bearers
Viimeksi muokannut Sachse, To 03.05.2007 16:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"You can be king or a streetsweaper but everyone will dance with the grim reaper"
- Z7-852
- Taisteluraporttikilpailun voittaja
kyseessä on varmaan word bearer eli sanan kantajat. Oli miten oli niin uusi kaaos codex on tulossa tulevana syksynä. Tämän takia tämä armeija ja muutkin kokevat suuria muutoksia.
Mutta jos haluat pitää sanan kantaja teeman niin teet lojalisti chaplainista pahan chaplainin. Tämän lisäksi muutama laatikollinen perusmarineita ja teet näille lipputankoja tai jotain kirjoja tai vastaavia.
Mutta jos haluat pitää sanan kantaja teeman niin teet lojalisti chaplainista pahan chaplainin. Tämän lisäksi muutama laatikollinen perusmarineita ja teet näille lipputankoja tai jotain kirjoja tai vastaavia.
Itse olen tykännyt marineryhmistä joissa on kuusi modelia, special weapon, heavy weapon ja aspa power weaponilla. Yksikkö on suht halpa ja joustava, eli kelpaa moneen tehtävään pelikentällä.
Toinen tapa on tylsä powerpelaajan valinta eli viiden hengen lasertykkiryhmät ryyditettynä läjällä demoneita ja jollain nopealla viejäyksiköllä ryyditettynä.
Toinen tapa on tylsä powerpelaajan valinta eli viiden hengen lasertykkiryhmät ryyditettynä läjällä demoneita ja jollain nopealla viejäyksiköllä ryyditettynä.
Re:
Itse en pidä myöskään "powerpelaajan" valinnasta, suosin juuri tuota tsydeemiä.jamopower kirjoitti:Itse olen tykännyt marineryhmistä joissa on kuusi modelia, special weapon, heavy weapon ja aspa power weaponilla. Yksikkö on suht halpa ja joustava, eli kelpaa moneen tehtävään pelikentällä.
Khorne Flakes! - Healthy breakfast for every Chosen!