IG:lle plasma gun

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Anaheim

Viesti Kirjoittaja Anaheim »

Z7-852 kirjoitti:Mutta tuossa on ongelma että tarvitset jo olemassa olevan plasman.
Jos minulla olisi ollut muovisia plasmoja käytettävissä niin olisin liimannut ne suoraan kaartilaisteni käsiin.

Tässä käytetään osia, joita kaartipelaajilta löytyy mutta joita harvoin tulee käytettyä. Toinen vaihtoehto on tehdä flameristä.
Olen todennut flamerin huonommaksi. jos päitä haluaa kääntää tämä on parempi, flamerit kun yleensä päätyvät vieläpä useammin käyttöön kun naatinviskojat.
Datsi

Viesti Kirjoittaja Datsi »

Z7-852 kirjoitti:Mutta tuossa on ongelma että tarvitset jo olemassa olevan plasman.
"Thats why Bwb exists"

Joo, totta tuokin. Tuli vain sattuneesta syystä tilattua 15 plasmagunia ;)
"Kun netti on poissa, figut tanssivat pöydällä."
Z7-852
Taisteluraporttikilpailun voittaja

Viesti Kirjoittaja Z7-852 »

Miksi sitten lähet tekemään sille lasgunille mitään kun voit laittaa suoraan tilaamasi plasmat hahmoillesi käsiin? Ei siinä mitään konvetttausta tarvita.

Mutta miten joku teki plasma gunin ilman GSää? tämän minä haluan kuulla.
Scoundrel

Viesti Kirjoittaja Scoundrel »

Itse teen plasmaguneja ylimääräisistä plasmapistooleista. Otetaan vain piippu ja "yläosa", jotka liitetään boltterin tukkiin ja "alaosaan". Pitääpä ottaa selvennyskuva kun seuraavan kerran saan kameran käsiini.
Turun huonoimmaksi rankattu 40k-pelaaja 2012!
Tiistaisin 40k:ta Turun Fantasiapeleissä!
Henkinen Johtaja

Viesti Kirjoittaja Henkinen Johtaja »

Huomasin että ne mariinien plasmapislat sopii ihan sellaisenaan kaartin plasmaguneiksi (on ne vaan niin isoja)
Tuosta...
Anaheim

Viesti Kirjoittaja Anaheim »

Henkinen Johtaja kirjoitti:Huomasin että ne mariinien plasmapislat sopii ihan sellaisenaan kaartin plasmaguneiksi (on ne vaan niin isoja)
Niin, itse käytin veteraaneilla, mariinien commandereista oli jäänyt yli ihan mukavasti.
Datsi

Viesti Kirjoittaja Datsi »

Z7-852 kirjoitti:Miksi sitten lähet tekemään sille lasgunille mitään kun voit laittaa suoraan tilaamasi plasmat hahmoillesi käsiin? Ei siinä mitään konvetttausta tarvita.
Valitettavasti se ei ole niin yksinkertaista, plasmagunin tukki ei sovi kaartilaiselle ollenkaan ja jos sen ottaa pois, se näyttää tyhmältä. Muutenkin se on melko vaikea laittaa, mutta mielipidekysymyshän tämä. Voithan itsekkin tilata plasman ja kokeilla ;)

Kaikenlisäksi, Lasgunin avulla se näyttää enemmän kaartilaiselle suunnitellulta plasmalta.

Ei minulla mitään plasmojasi vastaan ole, ovatpahan omaperäisiä. Itse tykkään vain tehdä konvaukseni helpoimman kautta...
"Kun netti on poissa, figut tanssivat pöydällä."
Scoundrel

Viesti Kirjoittaja Scoundrel »

Scoundrel kirjoitti:Pitääpä ottaa selvennyskuva kun seuraavan kerran saan kameran käsiini.
Kuva
Sopisi varmaan kaartilaisellekkin.
Turun huonoimmaksi rankattu 40k-pelaaja 2012!
Tiistaisin 40k:ta Turun Fantasiapeleissä!
JakeZuku

Viesti Kirjoittaja JakeZuku »

Xenonin IGstä mallia...
Kuva
...Eli perustana sama kuin Scrounderilla, mutta hieman huolitellumpi. Vähän greenstuffia koloihin, ja se on siinä.
What's going on here? Back from the grave and crap.
exe ds

Viesti Kirjoittaja exe ds »

Z7-852 kirjoitti: Mutta miten joku teki plasma gunin ilman GSää? tämän minä haluan kuulla.
Tässä tapauksessa tarvitsee osata veistellä jonkin verran kyllä, mutta:

1. Leikkaat kranaattilippaan pois.
2. muokkaat kärjestä sen muotoisen kuin haluat sen olevan, (siitä tulee aseen taka osa.)
3. veistelet lippaan kohdalle plasmasäiliön/reaktorin mikälieneen.
4. jos haluat saada mahdollisimman hyvää jälkeä mahdollisimman vähällä vaivalla niin nyt et tee enään muuta kuin leikkaat entisen kahvan irti, jos ase esimerkiksi ei tule tyypille tai tyypillä on jotain ampuma kädessään niin liimaa se kahva sitten toiseen päähän asetta, mutta ehkä parempi keino voisi olla leikata aseen expiippu kokonaan irti ja laittaa lasgunkäteen/lasgunin takaosaan kiinni.
5. asettelet tyypille ja maalaat.
6. Jos haluat hienomman/enemmän plasmagunin näköisen voit esimerkiksi leikata lipas osan (muuta asetta paksumman kohdan)pois ja kääntää toisinpäin jolloin se plasmasäiliö/reaktori mikälie tulee aseen yläpuolelle jolloin siitä heti huomaa että se on plasmagun. Vaihtoehtoisesti voi myös kokeilla kääntää koko aseen toisinpäin, mutta minusta ainakin näyttää tyylikkäämmältä kun se expiipun allaoleva ihme ritilä myös pysyy alla.

Itse tein veteraaneilleni niin että jätin sen näkyvän plasmajutun alapuolelle ja jätin urat tekemättä, kutsun tätä "terasade pattern"iksi, (rankkasateinen planeetta, näin liika vesi ei turmele asetta).
exe ds

Re: IG:lle plasma gun

Jos jotakuta kiinnostaa niin tässä olisi halpa tapa hankkia viisi (carapacetettua mielestäni) Plasmagun tyyppiä:

http://www.puolenkuunpelit.com/kauppa/p ... ts_id=6163

Niin mukana on yksi tyyppi jolla on joku ihme vehje mutta mitä sitten?
JakeZuku

Viesti Kirjoittaja JakeZuku »

Olisivatko hieman liian marinemaisia? :)
What's going on here? Back from the grave and crap.
Ogre_dude
Sotavasaran Maalaajakisälli 2008

Viesti Kirjoittaja Ogre_dude »

Ite tein mun 1 IG:lle (veteraani) plasman tau batlesuitin tästä pyssystä, toivottavasti tajuutte mitä pyssyy tarkotan kun en nyt muista sen nimee, pikkusta modausta nii tuli iha kelpo kamaa. Kannattaa olla Tau keräilijöitä kaverina.
vanhat "plogit"
Soulhungerin & O_D:n Tale of Two Gamers (kaartit ja treitöreitä)
O_D 40k blogi
seko blogi
exe ds

JakeZuku kirjoitti:Olisivatko hieman liian marinemaisia? :)
Minusta nuo ovat aivan liian epämarinemaisia marineiksi kun niitä tarpeeksi tutkii, muuten tekisin tuollaisista varmaan itselleni marineita.
Rectunator

Viesti Kirjoittaja Rectunator »

Itse tein plasmagunini liekinheittimestä ja liekinheittimestä. Otetaan cadian spruessa tuleva liekinheitin -> leikataan kaasuletku irti niin että sen liitin jää kiinni aseeseen eräänlaisena "kennona", leikataan etuosa+putket irti etukahvan edestä. Business end tehdään vaunujen heavy flamerin yhdestä suuttimesta, joka siistitään ja laitetaan "väärinpäin" aseen nokkaan.
"For the love of god and all that is holy, MY ANUS IS BLEEDING!!!"

Kynä-ääliö
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”