nikseijä VC armeijalle
- karvinen295
nikseijä VC armeijalle
Eli tartisin niksejä vampire countseil. Oon justiinsa alottanut niiden keräämisen et ei vielä ole mitään erikoista ukkoa.Ehdota mieluusti myös mitä ukkoi kannattais ottaa ja millä itemeillä.
Suunnittelen vasta 500ps peliä ja jos on hyviä neuvoi ni vois sitä kerätä 1000ps armeija,
Elikkä kysyn niksei niil ja mitä ukkoi kannattaa ottaa 500 ps peliin?
Suunnittelen vasta 500ps peliä ja jos on hyviä neuvoi ni vois sitä kerätä 1000ps armeija,
Elikkä kysyn niksei niil ja mitä ukkoi kannattaa ottaa 500 ps peliin?
No ennen armeijan kasaamista olisi ihan jees mitä on hakemassa. Jos VC armeijasta kun saa tarvittaessa ties niin monta variaatiota joten on ihan hyvä tietää mitä on alkuun hakemassa.
Haluatko jalkaväkeä vai ratsuväki painotteisen?
Panostatko magiaan vai lähitaisteluun vai yritätkö jotain siltä väliltä?
Mikä vampyyrisuku vai pysyttänkö necromancereissa, wraitheissa ja wight lordeissa?
Jokaiseen kuitenkin löytyy yksi saletti juttu. Ota koiria ne on hyviä
Haluatko jalkaväkeä vai ratsuväki painotteisen?
Panostatko magiaan vai lähitaisteluun vai yritätkö jotain siltä väliltä?
Mikä vampyyrisuku vai pysyttänkö necromancereissa, wraitheissa ja wight lordeissa?
Jokaiseen kuitenkin löytyy yksi saletti juttu. Ota koiria ne on hyviä
"Internet on paikka, jossa miehet ovat miehiä, naiset ovat miehiä ja lapset ovat FBIn agentteja"
Noh, sekä mikä toimii pienessä pelissä ei toimi välttämättä isommassa. Mutta, mutta.. Suosittelen armeijaasi johtamaan 500 pisteen peleihin nekromanserin. Tästä kun saa sitten hyvän heron isompiin peleihin. Ja jos aiot joskus 2000 pisteen pelejä pelailla niin suosittelen ehdottomasti hankkimaan vampyyrin armeijasi johtoon. Countilla pärjää hyvin 2000 peleissä mutta lordi on parempi sijoitus isompiin peleihin. Bloodlineissä onkin sitten valinnanpaljoutta.
Pienissä peleissä ghoulit pärjää erinomaisesti ja niistä saa halvalla core joukkoja isompiin peleihin. Tosin suosittelen hommaamaan lurkkiblokin tai kaksi, nämä kun toimivat niin isoissa kuin pienissäkin peleissä. Ja nehekillä kun nostat näitä lisää, niin tarvit ainakin sen yhden boxin jo senkin puolesta. Lurkkeja suosittelen ottamaan zombien tilalta, itse en näe niitä kuin tykinruokana mutta lurkkien luulisi sopivan siihen hommaan yhtälailla.
Wolffeja kannattaa hankkia myös suojaamaan sivustoja ja hiton nopeina verrattuna muuhun armeijaan nämä on ihan must isompiin peleihin ainakin ja ritarien flänkkejä suojaamaan sekä viemään vihuilta ränkit.
Spirit hostia suosittelen ottamaan aina kun vain mahdollista. Ethereal swarm kun on sieltä hienoimmasta päästä! Fell bätsyt hoitaa batswarmia paremmin hommansa, hakevat sotakoneita ja puskavelhoja.
Sitten ritarit.. Maagiset aseet ja killing blow luontojaan tekee näistä tosi lujaa iskeviä! Sekä 2+ seivin ansiosta kestävätkin! Hajoavat kuitenkin aika helpolla isoihin blokkeihin..
Banshee, pahimmillaan tekee selvää kaaosritariblokista kun taas huonoimmillaan häviää savuna ilmaan saamatta mitään aikaiseksi. Omasta mielestä riskin arvoinen.
Black coach, iskee lujaa ja kestää hitosti mutta varo niitä S7 iskuja! Tykille helpot 200 pistettä jos pääsee ampumaan mutta jos niistä ei vaaraa niin harkinnan mukaan. Voi helposti rullata pieniä laumoja ja rivistöjä.
Pienissä peleissä ghoulit pärjää erinomaisesti ja niistä saa halvalla core joukkoja isompiin peleihin. Tosin suosittelen hommaamaan lurkkiblokin tai kaksi, nämä kun toimivat niin isoissa kuin pienissäkin peleissä. Ja nehekillä kun nostat näitä lisää, niin tarvit ainakin sen yhden boxin jo senkin puolesta. Lurkkeja suosittelen ottamaan zombien tilalta, itse en näe niitä kuin tykinruokana mutta lurkkien luulisi sopivan siihen hommaan yhtälailla.
Wolffeja kannattaa hankkia myös suojaamaan sivustoja ja hiton nopeina verrattuna muuhun armeijaan nämä on ihan must isompiin peleihin ainakin ja ritarien flänkkejä suojaamaan sekä viemään vihuilta ränkit.
Spirit hostia suosittelen ottamaan aina kun vain mahdollista. Ethereal swarm kun on sieltä hienoimmasta päästä! Fell bätsyt hoitaa batswarmia paremmin hommansa, hakevat sotakoneita ja puskavelhoja.
Sitten ritarit.. Maagiset aseet ja killing blow luontojaan tekee näistä tosi lujaa iskeviä! Sekä 2+ seivin ansiosta kestävätkin! Hajoavat kuitenkin aika helpolla isoihin blokkeihin..
Banshee, pahimmillaan tekee selvää kaaosritariblokista kun taas huonoimmillaan häviää savuna ilmaan saamatta mitään aikaiseksi. Omasta mielestä riskin arvoinen.
Black coach, iskee lujaa ja kestää hitosti mutta varo niitä S7 iskuja! Tykille helpot 200 pistettä jos pääsee ampumaan mutta jos niistä ei vaaraa niin harkinnan mukaan. Voi helposti rullata pieniä laumoja ja rivistöjä.
"You're right. The Devil has come. Look
at me. I am the Devil." -Charles Remington-
at me. I am the Devil." -Charles Remington-
- karvinen295
Hmm... siis, meinaatko, että joitain bound spellejä saa olla ja muita ei - jos ne tarvitsevat maagin?karvinen295 kirjoitti:Meidän 500ps pelissä ei saa käyttää magee et sen mukaan voi kertoo lisää .
Itemit on kyllä sallittuja mut kaikki loitsut ei ole.
Ihan kavereiden kesken olet sopinut näistä säännöistä vai..?
Sääntöjen mukaan vampyyreillä on pakko olla kenraalina velho, mutta tuossa tapauksessa venyttäisin sääntöä ja pelaisin thrall-luokan vampyyria kenukkina. Jalkathrallille paras varustus on flayed hauberk jonka avulla se kestää mukavasti, ja sen kaveriksi jotain millä tökkiä vihollisiin reikiä. Ratsastavalle voi kasata tavallisista panssareista kiitettävän hyvän suojauksen ja flayed hauberkin pongot voi käyttää bloodline powereihin tai vaikka säästää.karvinen295 kirjoitti:Meidän 500ps pelissä ei saa käyttää magee et sen mukaan voi kertoo lisää .
Itemit on kyllä sallittuja mut kaikki loitsut ei ole.
Boksi luurankoja on aika varma valinta, ne oikeastaan kuuluvat asiaan. Black knightit ovat ärjyistä ärjyimpiä, niitä kannattaa olla aina.
Direwolffeja (myös tulevat aina tarpeeseen) saa halvalla goblin wolfrider -laatikosta, jos gobbojen susia sietää katsoa. Kaupan päälle gobbot voi maalata siitä vaikka zombeiksi tai spirit hosteiksi...
Jos nuo hankit niin taitaa se 500 olla aika hyvin koossa ja ylikin. Sen jälkeen ei olisi virhe hankkia lisää luurankoja tai zombeja, 3-4 vamppyyrilepakkoja ja toinen vampyyrisankari...
- karvinen295
Joo, kannattaa kyllä kun vampire counteilla on pakko olla se velho.karvinen295 kirjoitti:ainoo mikä ihmetyttää nois meiän pelien säännöis et eiks näillä vc:eillä ole aika mage painotteinen armeija et eikö kannattas neuvotella mageille käyttö oikeuden vai mitä luulette?
Entäs jos joku haluaakin pelata puhdasta kaaoksen Tzeentch-listaa? Sellaisella kun ei ilman velhoja voi pelata.
Eli kannattaa ihan oikeasti pelata oikeilla säännöillä alusta asti.
- karvinen295
-
Usermaatra
Miksette vain pelaa BP säännöillä aluksi? Siinähän saa pelata thrallilla johtajana. Saa kylläkin olla vain yksi sankari mutta ehdota kuitenkin.
BP listaan varmaan kovin thralli on se GW:llä oleva von carstein jolla on flayed hauberk tai wolf form. Tietysti Blood dragonille saa hyvin hyökkäyksiä ja se silpoo porukkaa.
Itse olen pelannut aluksi kaksi tuhannen psiteen peliä kinkuilla. Sitten neljä kahden tuhannen pisteen peliä vessajengillä ja kaksi tuhannen pisteen peliä niillä, ja yhden BP pelin kaaoksella. Olen menestynyt parhaiten rottia vastaan. Mutta tämän pelaaja on tuoreempi kuin vastassani ollut suurhaltiointi jolle olen hävinnyt joka kerta.
Kerran voitin haltiat summonhordella, mutta se oli tylsää.
BTW, sanoisin että pieneen peliin ghoulit, lepakot, bansheet ja BK ovat vastustajan kannalta erittäin kuoliollisia. Ellet sitten halua sitä summonointia.
BP listaan varmaan kovin thralli on se GW:llä oleva von carstein jolla on flayed hauberk tai wolf form. Tietysti Blood dragonille saa hyvin hyökkäyksiä ja se silpoo porukkaa.
Itse olen pelannut aluksi kaksi tuhannen psiteen peliä kinkuilla. Sitten neljä kahden tuhannen pisteen peliä vessajengillä ja kaksi tuhannen pisteen peliä niillä, ja yhden BP pelin kaaoksella. Olen menestynyt parhaiten rottia vastaan. Mutta tämän pelaaja on tuoreempi kuin vastassani ollut suurhaltiointi jolle olen hävinnyt joka kerta.
Kerran voitin haltiat summonhordella, mutta se oli tylsää.
BTW, sanoisin että pieneen peliin ghoulit, lepakot, bansheet ja BK ovat vastustajan kannalta erittäin kuoliollisia. Ellet sitten halua sitä summonointia.