Tau armeijaan apua!
Tau armeijaan apua!
Tarvisisin apua tau armeijaan sillä en oikein tiedä mitä tau ukkoja kannattaisi seuraavaksi hankkia kun olen harrastanut 10 kuukautta ja nyt on vasta tau fire warriors ja tau piranha setit.
EDIT. Tää ei kuulu tau armeijaan mutta voitteko sanoa mikä toi booby trap on?
EDIT. Tää ei kuulu tau armeijaan mutta voitteko sanoa mikä toi booby trap on?
Oletko ajatellut ajattelevasi, että voisit ajatella niin, että ajattelisit miten muut ajattelevat ajattelevan sinua?!
codexista tuokin tieto löytyy.
Codex on pakollinen, sillä ilman sitä tulee vähän nihkeätä armeijansuunnittelusta. Hanki codex alkuun ja sitten lisää warruja ja suitteja. Vespideistä pysyisin kaukana...
mikä muuen on "isku homma?" Täysin tuntematon käsite
Codex on pakollinen, sillä ilman sitä tulee vähän nihkeätä armeijansuunnittelusta. Hanki codex alkuun ja sitten lisää warruja ja suitteja. Vespideistä pysyisin kaukana...
mikä muuen on "isku homma?" Täysin tuntematon käsite
"Kun netti on poissa, figut tanssivat pöydällä."
isku hommat = Kaikkien tau ukkeleiden osuminen ja tappaminen nopilla.Antti_94 kirjoitti:onko crisissien commanderillä ja crisis battlesuitilla mitään eroa?
Codexia ei oo mut hankin jos siinä on isku hommat
EDIT. Mutta vastatkaa tohon booby trap hommaan että mikä se on!
Oletko ajatellut ajattelevasi, että voisit ajatella niin, että ajattelisit miten muut ajattelevat ajattelevan sinua?!
Taidat tarkoittaa "isku hommilla" jokaisen eri jätkän arvoja/statusta. Esim. kuinka monta haavaa on ja kuinka monta kertaa saa lyödä lähitaistelussa, vai?
Codex ehdottomasti seuraavaksi, omaatko 40.000 sääntökirjan? Jos et niin sekin on pakollinen hankinta.
Codex ehdottomasti seuraavaksi, omaatko 40.000 sääntökirjan? Jos et niin sekin on pakollinen hankinta.
Kaikki harrastukset johtavat penkkiurheiluun!
- Half-breed
Se Booby Trap löytyy Cities of Death codexista ja on eräänlainen erikoissääntö kaupunkitaisteluihin. Kyseisellä säännöllä et tee mitään, kun oma armeijasikin ja sääntötuntemus on vielä vaiheessa, joten osta se codexi ja sääntökirja, niin opit myös pelaamaan.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
codex. Se on ekoja hankintoja. Sitten vaikkapa toinen firewarror boxi.Antti_94 kirjoitti:Asiasta toiseen sillä mitä kannattais ostaa 0 - 60 eurolla? Kaverillani on ig 2 mitä nyt onkaan alkupakkausta?
Sitten säästämään joko a)commanderiin tai b)crisis battlesuittiin jota käytät commanderina. Sitten jos en ihan metsässä ole sinulla on 500pts armeija kasassa.
Alkuun jo edellä promottu Codex, jonka hinta uutena on se tuttu 20€.
Oletan, että sääntökirja löytyy ainakin yhdeltä henkilöltä peliporukassasi, joten hyppään sen ylitse.
Teoriassa ja käytännössä saat pakolliset kaksi Troop-valintaa katettua kahdella kuuden harmaanahan palomiesryhmällä, joten et välttämättä tarvitse enempää Fire Warrioreita, mikäli budjetti ei anna yhtään periksi. Muussa tapauksessa boksi maksaa sen 27,50€.
Yhden pakollisen HQ-valintasi hoidat joko Etherealilla tai Crisis-komentajalla. Näistä Ethereal on ainakin pisteissä halvempi, komentaja taasen useimpien mukaan tehokkaampi ja monikäyttöisempi aseoptioillaan ja XV8-puvullaan. Itse olen molempia kokeillut ja päätynyt massan mielipiteeseen, mikä sinänsä on melko yllättävää. Komentajan hinta keikkuu n. 18€ tuntumassa, Ethereal 10-15€ hintahaarukassa.
Seuraavana saatkin sitten itse päättää, mitä oikeastaan ostat. Itse näkisin joko Hammerheadin, lisä-Fire Warrioreiden tai Crisis Suittien olevan "järkevimpiä" vaihtoehtoja, joista itse kallistuisin suitteihin.
Budjetillesi ne sopivat myös parhaiten (Codex + Komentaja + 1 XV8 = 56€ [XV8 =18€])
Suosittelisinkin siis:
-CODEX
-Komentaja tai Ethereal
-Crisis suitteja
Sinä itse toki päätät, mitä teet. Minä vain ehdotan.
Oletan, että sääntökirja löytyy ainakin yhdeltä henkilöltä peliporukassasi, joten hyppään sen ylitse.
Teoriassa ja käytännössä saat pakolliset kaksi Troop-valintaa katettua kahdella kuuden harmaanahan palomiesryhmällä, joten et välttämättä tarvitse enempää Fire Warrioreita, mikäli budjetti ei anna yhtään periksi. Muussa tapauksessa boksi maksaa sen 27,50€.
Yhden pakollisen HQ-valintasi hoidat joko Etherealilla tai Crisis-komentajalla. Näistä Ethereal on ainakin pisteissä halvempi, komentaja taasen useimpien mukaan tehokkaampi ja monikäyttöisempi aseoptioillaan ja XV8-puvullaan. Itse olen molempia kokeillut ja päätynyt massan mielipiteeseen, mikä sinänsä on melko yllättävää. Komentajan hinta keikkuu n. 18€ tuntumassa, Ethereal 10-15€ hintahaarukassa.
Seuraavana saatkin sitten itse päättää, mitä oikeastaan ostat. Itse näkisin joko Hammerheadin, lisä-Fire Warrioreiden tai Crisis Suittien olevan "järkevimpiä" vaihtoehtoja, joista itse kallistuisin suitteihin.
Budjetillesi ne sopivat myös parhaiten (Codex + Komentaja + 1 XV8 = 56€ [XV8 =18€])
Suosittelisinkin siis:
-CODEX
-Komentaja tai Ethereal
-Crisis suitteja
Sinä itse toki päätät, mitä teet. Minä vain ehdotan.
-When the hand of Fate points you, it has chosen your Destiny
Mokomat ovatkin nykyään yksplussia.
Saatan vuorostani korjata sinua: 2 Fire Warrior teamia + yksi komentaja on riittämätön 500pts peliin. Itselläni tähän nääs meni komentaja, 2 täyttä FW-ryhmää ja kaksi XV-8 taistelupukua.
Vaikka pumppaisitkin esim. EMP-kranaatit palomiehille tai jotakin ei-niin-tarpeellista komentajalle, on otettava huomioon se seikka, että näin pienessä pelissä joukkojen määrä usein korvaa laadun.
Saatan vuorostani korjata sinua: 2 Fire Warrior teamia + yksi komentaja on riittämätön 500pts peliin. Itselläni tähän nääs meni komentaja, 2 täyttä FW-ryhmää ja kaksi XV-8 taistelupukua.
Vaikka pumppaisitkin esim. EMP-kranaatit palomiehille tai jotakin ei-niin-tarpeellista komentajalle, on otettava huomioon se seikka, että näin pienessä pelissä joukkojen määrä usein korvaa laadun.
Etpäs korjaaScythe kirjoitti:Mokomat ovatkin nykyään yksplussia.
Piranha (fusion blaster, decoy launchers, targeting array, disruption pod) maksaa muistaakseni 75pts.
2 x 120 + komentaja (fireknife Shas´el + targeting array + hw-multi-tracker =97) + 75 = 412.
Piranhoja saa siis olla usempi (enemmän kuin yksi), jotta 500 pisteen raja saavutetaan. Kolmen piranhan boksia ei enää ole hyllyillä näkynyt, mutta saattaa olla, että 10kk sitten näkyi.
Kolmea Piranhaa en joka tapauksessa 500pts listaan ottaisi.
Eipä vielä nuolaista, kun ei ole vielä tipahtanutkaan [add n sarcasm/wink smileys].
2 x 120 + komentaja (fireknife Shas´el + targeting array + hw-multi-tracker =97) + 75 = 412.
Piranhoja saa siis olla usempi (enemmän kuin yksi), jotta 500 pisteen raja saavutetaan. Kolmen piranhan boksia ei enää ole hyllyillä näkynyt, mutta saattaa olla, että 10kk sitten näkyi.
Kolmea Piranhaa en joka tapauksessa 500pts listaan ottaisi.
Eipä vielä nuolaista, kun ei ole vielä tipahtanutkaan [add n sarcasm/wink smileys].
It seems the tables have turned, mister.Antti_94 kirjoitti:Mulla on 1 piranha vaan mutta kelpaako komentajaksi crisis battlesuit commander ja onko XV25 sen sotilaita?
Crisis battlesuit Commander on HQ-valinta ja kelpaa näin ollen (kuten nimi jo vihjaa) komentajaksi. Kysymystäsi koskien XV25-pukuja en oikein ymmärrä, mutta kyllä nekin Taun joukkoihin kuuluvat (ja näin ollen ovat sen sotilaita?).
Mutta muuten mikä toi ihme homma tossa stealth armorissa on, sillä puolenkuunpeleissä sanotaan että siinä tulee 4 henkilöä mutta kun kattoo googlessa niin siinä on droidi , 3 kpl XV25 ja joku häkkyrä niin mikä se häkkyrä on? ( Ostan 0 - 60 eurolla ukkoja plus codex. Eli ukkoja 60 eurolla).