SM mies raunioissa
SM mies raunioissa
Terve!
Nyt on kyllä piirtelökärpänen puraissut.
Tämä piirrustus on tehty kahden päiväntulos. Tämä on epävirallinen jatko "night lord":lle. Saamastani kritiikistä olen yrittänyt oottaa opikseni.
Erona edelliseen on, että tässä ei ole käytetty mitään mallia, vaan kaikki on omasta päästäni ja olen tehnyt alkupiirrustukset.
Viime kuvasta sanottiin, että se oli liian tuhruinen, joten yritin tehdä selvempää jälkeä.
Siit vaan antamaan kritiikkiä. Olen valmis ottamaan opikseni.
Kuva löytyy täältä
Nyt on kyllä piirtelökärpänen puraissut.
Tämä piirrustus on tehty kahden päiväntulos. Tämä on epävirallinen jatko "night lord":lle. Saamastani kritiikistä olen yrittänyt oottaa opikseni.
Erona edelliseen on, että tässä ei ole käytetty mitään mallia, vaan kaikki on omasta päästäni ja olen tehnyt alkupiirrustukset.
Viime kuvasta sanottiin, että se oli liian tuhruinen, joten yritin tehdä selvempää jälkeä.
Siit vaan antamaan kritiikkiä. Olen valmis ottamaan opikseni.
Kuva löytyy täältä
- Cancerblood
Tähän kuvaan on selkeästi yritetty panostaa varjostuksissa,
mutta...
vartalo on kyllä mittasuhteilla yms. ihan sekaisin.
Ensiksi pisti silmään jalat. Ne näyttävät joltain epämääräisiltä putkilta, ei ainakaan mitään mitä voisi vielä kutsua jaloiksi. Aivan liian ohuet muuhun vartaloon nähden, taitavat olla hieman lyhyetkin.
Kädet näyttävät kanssa putkimaisilta, ja jäin kaipaamaan kyynärpääsuojuksia.
Oikea olkapääsuojus (hahmosta nähden) on hieman isompi kuin toinen. Ovat vähän vääristyneetkin.
Panssari rintakehän kohdalta näyttää litteältä, eikä koristus siksi oikein vakuuta.
Boltteri kaipaa lisää yksityiskohtia. Voisi olla aavistuksen isompikin.
Takarepun vasen pallo poikkeaa muodoltaan ja sijainniltaan oikeaan nähden.
Pää on ihan hyvän kokoinen ja näköinen. Jos aiot muuttaa kokoa, niin älä enää ainakaan pienennä sitä.
Tausta on mitä on. Vähän sekava, mutta kyllä siitä käsittää että siellä ei sieniretkellä olla.
Eiköhän tässä nyt ollutkin jo kaikki olennainen. Tsemppiä, sinulta löytyy potentiaalia!
mutta...
vartalo on kyllä mittasuhteilla yms. ihan sekaisin.
Ensiksi pisti silmään jalat. Ne näyttävät joltain epämääräisiltä putkilta, ei ainakaan mitään mitä voisi vielä kutsua jaloiksi. Aivan liian ohuet muuhun vartaloon nähden, taitavat olla hieman lyhyetkin.
Kädet näyttävät kanssa putkimaisilta, ja jäin kaipaamaan kyynärpääsuojuksia.
Oikea olkapääsuojus (hahmosta nähden) on hieman isompi kuin toinen. Ovat vähän vääristyneetkin.
Panssari rintakehän kohdalta näyttää litteältä, eikä koristus siksi oikein vakuuta.
Boltteri kaipaa lisää yksityiskohtia. Voisi olla aavistuksen isompikin.
Takarepun vasen pallo poikkeaa muodoltaan ja sijainniltaan oikeaan nähden.
Pää on ihan hyvän kokoinen ja näköinen. Jos aiot muuttaa kokoa, niin älä enää ainakaan pienennä sitä.
Tausta on mitä on. Vähän sekava, mutta kyllä siitä käsittää että siellä ei sieniretkellä olla.
Eiköhän tässä nyt ollutkin jo kaikki olennainen. Tsemppiä, sinulta löytyy potentiaalia!
Death to the corpse-god and his space morons!
-
Ballpointpen
tuossa riittää se että nostat paperin välillä pystyyn, kun piirät. nyt on selvästi käynyt niin, että olet piirtänyt tuon liian matalalta katsoen jolloin kuva vääristyy sitä suoraan katsottaessa.
jalat on kyllä komeat... ja tuo tosiaan näyttää todella litteältä paitsi nuo olkapanssarit, koska niissä on sentään tuo varjostus jotenkin onnistunut.
ja taas. miksi se työ pitää sotkea sillä lyijyllä?
jalat on kyllä komeat... ja tuo tosiaan näyttää todella litteältä paitsi nuo olkapanssarit, koska niissä on sentään tuo varjostus jotenkin onnistunut.
ja taas. miksi se työ pitää sotkea sillä lyijyllä?
- hullukoira
kannatan pehmeämmän kynän käyttöä tummien alueiden värityksessä. Hiilikynä paras. Näin ei jää ikävää viivoitusta joka tulee kun hinkataan terävää kynää paperiin (shoulder padeissa näkyy tämä parhaiten) vaan saadaan tasainen musta pinta. Pinnan reunat voi sitten putsata puhtaalla pyyhekumilla.
Tai niinhän minä väitän!
Tai niinhän minä väitän!
Ukkomiehet ovat sukupuolten välisen sodan sotavankeja!
- Cancerblood