Näkee heti kun on käytetty enemmän aikaa ja vaivaa noiden maalaamiseen. Ylitit juuri minun arvostelu-mittakaavallani "pelipöytä"-tason. Olet tällä hetkellä tasolla:
"Ui vitsi! Aika siistejä!"
Lisää tällaista!
Sometimes you're the statue,
sometimes you're the pidgeon.
-Bruce Dickinson-
Hyvää jälkeä, mutta parannettavaakin löytyy: Highlightia kaipais ainakin punaset ja keltaset osat. Baseissa esiintyvä hiekka kaipaa kipeästi väriä niskaan, voisit kokeilla vaikkapa tuossa viereisessä tomb kings blokissa esiteltyä hiekanmaalaus tekniikkaa. Ja porakone sais laulaa piipun suhteen . Kyllä noita kehtaa peluuttaa.
patsy02 kirjoitti:Useless as they may be, the horses still need their knights for the extra armour save.
On kyllä poraaki laulatettu, että kyllä sielt reijät löytyy.
Jos on maalannu keltaset osat Golden Yellowilla ni mink väriset kanttis olla Highlightit, koska nekin oon tehny Sunburstilla, mut ei vaa näy missää.
Ja Ase on maalattu Red Corella ja siin on Blood Red Highlightit.
Kuvassa vaan ei kunnolla näy.
Siniset ja valkoiset osat toimivat mukavasti, mutta ainakin minun silmäni kaipaa punaiseen ja keltaiseen highlighteja samalla kirkkaudella kuin sinisessä.
Updaten Aika!
Tuli tossa loman aikana töherrettyä tommosta.
Squad Leader.
Edestä:
Takaa:
Oikealta:
Vasemmalta:
Komenttia tuleman.
PS: Keltasen Highlightit puuttuu toistaiseks, kunhan ostan oikein vaalean Keltasen ni sit ne tulee.
Ja kuvakin on tunnetusti huono laatuinen, koska en osaa kuvata oikealla valolla jne..
Kyllä kyllä. Kehitystä on kyllä tapahtunut ja oletkin jo hiukan päässyt eroon noista metallimaaleista (hyvä:), mutta voisit hiukan itse sekoitella lisää sävyjä... esim siniset pinnat liian tasaisia ja liian kirkas highlight. häivytä hiukan värejä. Valon suuntaan vaaleampaan (sininen+bonewhite/white) ja varjoihin tummempaa(sininen+musta/ruskea) ja highlightit vain tiettyyn suuntaan eli esimerkiksi jos valo tulee ylhäältä niin miten se valo silloin peilaa?
ja kannattaa kokeilla noihin panssareiden "kotkiin/siipiin" ruskeaa inkkiä!!! siis keltaisen päälle ja sitten vielä vaikka bonewhitellä highlightaus.
Kehitys on kyllä eksponenttiaalista. Shrike-klooni näyttää eritoten hianolta. Jos vaan uskallat, kannattaa ottaa tuon toisen jalan alta se metallipala irti. Se on siinä vain sculptin takia, kyllä tuo pysyy pystyssä muutenkin. Näyttäisi ilmavammalta.
Mechanized Salamanders Tau Ravenwing Iron Warriors
Joo, tosi kovaa on kehitys niiku on jo muutama kerta todettu. Valmiin jäljen näihin sais tosiaankin baseemalla. Kokemus kertoo että hiekka (maalattu/maalaamaton) ja muutama läntti staticcia sinne sun tänne tekee aika gutaa. Peukut pystyyn