örkkien synty
örkkien synty
Siis mistä/miten örkit syntyy teidän mielestä? :?
-
pimeyden musta shamaani
ainaki tolkkienin mukaan melkor houkutteli ekoja haltioita mukaansa ku ne oli heräilemässä. Sit se viilteli ja kidutti niitä +teki niille kaikkee ikävää ja niistä tuli haltioiden irvikuvia.
The time has come once more that we must give thanks to our master, khaine, the mighty lord of murder, his name be praised
-
Luolapeikko
-
Luolapeikko
-
Fire_Heart
-
Luolapeikko
#naureskelee luolanperältä#
niin...
kenties sinullakin on saunatissit (siis semmoiset, jotka voi heittää olan yli pesun ajaksi) ja peität nännisi sellaisilla... tuota...
sano nyt sitten itse mitä ne semmoiset pienet metalliset napit ovat, joista roikkuu semmonen viuhkajuttu (aivan kuin Rioon karnevaaleilla), minä kun en näistä "tosimiesten" jutuista tiedä...
niin...
kenties sinullakin on saunatissit (siis semmoiset, jotka voi heittää olan yli pesun ajaksi) ja peität nännisi sellaisilla... tuota...
sano nyt sitten itse mitä ne semmoiset pienet metalliset napit ovat, joista roikkuu semmonen viuhkajuttu (aivan kuin Rioon karnevaaleilla), minä kun en näistä "tosimiesten" jutuista tiedä...
- Elämä on muutakin kuin white metallin syömistä -
-
Luolapeikko
-
Fire_Heart
ei ei ei se oli sauron joka ne viettelipimeyden musta shamaani kirjoitti:ainaki tolkkienin mukaan melkor houkutteli ekoja haltioita mukaansa ku ne oli heräilemässä. Sit se viilteli ja kidutti niitä +teki niille kaikkee ikävää ja niistä tuli haltioiden irvikuvia.
Hyvä on ohan niitä muijia
ei, kyllä se oli melkor. Lainaten David Dayn teosta Tolkienin maailma: "Melkorin kerrotaan ryhtyneen Tähtien Ensimmäisellä Ajalla häpeämättömimpään työhönsä Utumnon syvimmissä syövereissä. Hän oli ottanut kiinni monia uuden haltiasuvun jäseniä ja vienyt heidät tyrmiinsä ja kiduttanut ja piinannut heitä ja näin hän sai aikaan kammottavaa raunioelämää. Hän kasvatti hiisien orjarodun, joka oli yhtä iljettävä kuin haltiat olivat kauniita."Fire_heart kirjoitti:ei ei ei se oli sauron joka ne viettelipimeyden musta shamaani kirjoitti:ainaki tolkkienin mukaan melkor houkutteli ekoja haltioita mukaansa ku ne oli heräilemässä. Sit se viilteli ja kidutti niitä +teki niille kaikkee ikävää ja niistä tuli haltioiden irvikuvia.
Hyvä on ohan niitä muijia
Tuossa puhutaan hiisistä, koska örkki ei ole suomen kielinen sana. Myöhemmin teksti kuitenkin puhuu örkeistä antaen ymmärtää, että se on sama asia.
Tämä ei kyllä liity mitenkään WH örkkeihin, mutta en voinut olla oikaisematta tuota virhekäsitystä
Kynä on miekkaa mahtavampi, paitsi melee combatissa
-
mazdamundi
ja jospa lehmät lentäis nii mitä ne söisteurastaja kirjoitti:Jospa se on naispuoleinen puoliörkki?Luolapeikko kirjoitti:#nakkaa Ghe'dahlgia luulla#
mun sponssaamalla BB joukkueella on ainakin sellainen huutosakin edustaja jolla on niin isot... ööö
:oops:
... keuhkot, että sen on lähes PAKKO olla naaraspuoleinen...
"The Old Ones in their infinite wisdom spawned Elves, Dwarfs and men to be predators upon the spawn Chaos" Thus spoken mazdamundi!