"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Pistooli klosiksessa

Warhammer FB -pelin säännöt ovat yleensä hieman tulkinnanvaraiset. Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Ei se taikamiekka mitään hand weaponia korvaa. Taika-aseiden säännöissä vain on erikseen mainittu, että sellaisen kanssa ei voi käyttää muita aseita. Hahmolla on yhä olemassa hand weapon, jos vaikka joku ilkeä High elf -velho tärvelee taikamoran.

Pistooli toimii lähiksessä kuin hand weapon. Hahmolla on hand weapon ennestään. Hahmolla on siis lähiksessä kaksi hand weaponia. Onko tässä syllogismissa muka jokin aukko?
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Amazing Slug

Viesti Kirjoittaja Amazing Slug »

Niin, eihän missään sanota, että hand weapon korvaantuu. Eikös tällöin kaiken maailman sword of mightit ole helppo tunnista, kun vyöllä näkyy 2 hand weaponia?
opootti
Paikkakunta: Helsingin Jollas (kaupungin vuokrakämppä porhojen keskellä)

Viesti Kirjoittaja opootti »

Amazing Slugilta hyvä huomio. Pitää tunnustaa oma huolimattomuus ja myöntää etten ole näin toiminut. Olen tosin tavannut Ogre pelaajan joka on sanonut että sankarilla on hand weapon ja ogre club. Tuosta saattoi tietenkin päätellä jotain, kun ogre sankareille ei useimmiten saa hand weaponia ellei se ole maaginen. Pitääkin jatkossa olla itsekin tarkempi ja vaatia samaa vastapelurilta.

Epäilen vain että minua pidetään niuhottaja, mutta eipä sillä niin väliä. Pelaanpahan kuitenkin herrasmiehen elkein sääntökirjan mukaan. ;)
...ja sit siel oli muitakin ja mä ajattelin...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Säännöt”