Helffeistä
Helffeistä
A) Ampuvatko archerit kahdesta rivistä kun olen kuullut tälläisestä?En kuitenkaan armybookista mitään löydä.
B) Jos kärryyn ostaa kaksi lisäheppaa, niin onko basen koko neljä heppaa vierekkäin+kärryn ohjain osa?
C) Perustuuko honourin loremasterin juttu että ei saa olla armoria johonkin sääntökirjan osaan?
D) Saako olla monta honouria yhellä charrulla?
E) Lasketaanko reaverbowin ampuminen multiple shotiksi? Saako joko taikabowi olla ilman tavallisen jousen ostoa?
F) Blokkaako sankari marssin (ei kyllä liity helffeihin)
Niin näihin jos saisin vastauksen niin kiitos. Olen vasta aloittelija helffeillä.
B) Jos kärryyn ostaa kaksi lisäheppaa, niin onko basen koko neljä heppaa vierekkäin+kärryn ohjain osa?
C) Perustuuko honourin loremasterin juttu että ei saa olla armoria johonkin sääntökirjan osaan?
D) Saako olla monta honouria yhellä charrulla?
E) Lasketaanko reaverbowin ampuminen multiple shotiksi? Saako joko taikabowi olla ilman tavallisen jousen ostoa?
F) Blokkaako sankari marssin (ei kyllä liity helffeihin)
Niin näihin jos saisin vastauksen niin kiitos. Olen vasta aloittelija helffeillä.
Ostetaan Vostroyan Firstborneja ja Rough Ridereita! Pistä YV:tä!!!
- Viiksivallu
Re: Helffeistä
A) Tämä sääntö oli käsittääkseni 5. editionissa, eli eivät pysty, elleivät ole mäellä.
C)Jaa-a, minulla on sellainen käsitys, ettei maagilla saa olla armoria.
D)Juu, kunhan pysyy maksimipisterajan alla.
E)Ei, sillä
C)Jaa-a, minulla on sellainen käsitys, ettei maagilla saa olla armoria.
D)Juu, kunhan pysyy maksimipisterajan alla.
E)Ei, sillä
F)kylläHelf army book kirjoitti:Treat the Reaver Bow as a normal longbow with the followin exceptions: it may shoot three times in each of his shooting phases and any hit are resolved at strenght 5
"D'oh!"
-Homer J. Simpson
-Homer J. Simpson
Se loremaster on taikaesine joka tekee esim. commanderista level 1 maagin. Commanderillehan voi ostaa armouria. Mutta en vain tajua miksi ei saa olla armoria. Eihän tästä honourista ole mihinkään kun commanderi tapetaan heti muutamaan nuoleen.Miekkonen kirjoitti: C)Jaa-a, minulla on sellainen käsitys, ettei maagilla saa olla armoria.
Ostetaan Vostroyan Firstborneja ja Rough Ridereita! Pistä YV:tä!!!
Loremasteri ei saa käyttää haarniskaa, Radiant gemiä kantava saa.Rausku kirjoitti:Se loremaster on taikaesine joka tekee esim. commanderista level 1 maagin. Commanderillehan voi ostaa armouria. Mutta en vain tajua miksi ei saa olla armoria. Eihän tästä honourista ole mihinkään kun commanderi tapetaan heti muutamaan nuoleen.Miekkonen kirjoitti: C)Jaa-a, minulla on sellainen käsitys, ettei maagilla saa olla armoria.
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P