"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Urcaen's Gate: Pelipäivän päivä muutettu! 16.6.

Palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin.
Aasimar

Urcaen's Gate: Pelipäivän päivä muutettu! 16.6.

Viesti Kirjoittaja Aasimar »

Morjensta jälleen. Pelittelyä taas tarjolla 10.6. sunnuntaina Ymmerstan synkillä perukoilla, herr murheen kampanja muodossa. Päivän päämuotoinen teema onkin kuten yllä kerrotaan, kampanjan starttaamista. Mutta ei hätiä mitiä, myös tarjoillaan mahdollisuutta vapaaseen pelittelyyn sekä demottamiseen. Toki kampanjaa vetävät voi pelata sellaisia vastaan jotka ei sellaisesta välittäne, nopsaanhan tuollaisen saa naamioitua random encounteriksi ;) Tuttuun tapaan järjestäjä haalii nimiä listaan ja jospa herr murhe pukaa jotain mukavaa kampanja teemaa, niin aina parempi :) Ovet tullaan avaamaan klo.12, mutta jos kauempaa on laahautumassa ja halajaa paikalle aikaisemmin, niin uskoisi tuonkin onnistuvan. Pihalle potkitaan klo.20.00 tietämillä, jotka mahdollisesti ei ole kiinostumassa yöpymisenkaltaiseen. Teretulemast vaan!

EDIT HUOM: Valitettavasti pelipäivää joutuu siirtämään viikolla 16.6. lauantaille. Syyn voi bongata toisen sivun meikän viestistä.

Osallistujat:
1. Minä itse, minä itse!
Viimeksi muokannut Aasimar, To 07.06.2007 19:42. Yhteensä muokattu 8 kertaa.
Siinä vaiheessa kun the Captain lopettaa asian puhumisen, tiedän lähteväni varhaiseläkkeelle.
Der Dexter

Viesti Kirjoittaja Der Dexter »

minä en minä en.
Ketäänhän tuo ei kiinnosta, mutta silti...

Kasatkaapa tällä kertaa ihmiset itseänne enempi paikalle, viimeksi oli hitusen vähän, jopa 2 populaatiota.
Jatkakaa...
Aliquando Insanire Iucundum Est
Surreal

Viesti Kirjoittaja Surreal »

Voisin tulla pelailemaan muutaman demo pelin merkeissä. Menothia löytyy noin 350 pisteen verran. Viime pelit on yli vuoden takaa, mutta tuli jälleen innostus pelailla masiinaa (säännöistä ei kyllä enää muista paljoa).
Iceman
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Iceman »

Der Dexter kirjoitti:Kasatkaapa tällä kertaa ihmiset itseänne enempi paikalle, viimeksi oli hitusen vähän, jopa 2 populaatiota.
Jatkakaa...
Kuka käski pitää pelipäivän, kun olin Roomassa???

10.6 täytyy pistää kalenteriin, saisi samalla deadlinen gmca:n maalaamiselle, joten mukana ollaan.
Tuska

Viesti Kirjoittaja Tuska »

Kah perkele!
kesäloma alkaa 11.6 :/
katotaan jos pääsee karkaamaan aikasemmin...
Pseudok kirjoitti:Dogmaattiset raamatullisenkuuloiset kärjistetyt mielipiteet ovat aika lol.
Der Dexter

pah, nyt kyllä aivan väärälle päivälle sitten menit tämän laittamaan. tuollaiseen joukkoon sekavaan olisin ilolla osallistunut...
Tuska

Der Dexter kirjoitti:pah, nyt kyllä aivan väärälle päivälle sitten menit tämän laittamaan. tuollaiseen joukkoon sekavaan olisin ilolla osallistunut...
Höpöhöpö sua vaan rupesi pelotamaan kun tosimiehet tulee ja näytää miten ryyprätään! ja kait siellä joku jotain figupeliäkin pelailee, mut ei välitetä siitä!!
Pseudok kirjoitti:Dogmaattiset raamatullisenkuuloiset kärjistetyt mielipiteet ovat aika lol.
Draike

Viesti Kirjoittaja Draike »

Työt alkavatkin juuri tuon päivän jälkeen. Olettaen että jostain ehkä pääsisi kyydillä Jyväskylästä, kyllähän sitä mielellään tulisi voittamaan kännisiä vastustajia. :D
Der Dexter

itsehän seilailen turkusen saaristossa tuohon aikaan, mutta muuten olisin tullut toki juom, eh siis pelaamaan teidät muut pöydän alle...
Delvor

Viesti Kirjoittaja Delvor »

Jos saadaan joku fiksu kimppakyyti tjsp jyväskylästä niin hyppään mielelläni mukaan
Celebdae

Viesti Kirjoittaja Celebdae »

Mä voisin näin alustavasti olla tulossa piiiitkästä aikaa. Ukkoja tosin ei oo yhtään enempää maalaustahdista (tai sen puutteesta) johtuen.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.

Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Näillä näkymin joudun jälleen jättäytymään pois - velvollisuus paikallisen maalauskisan järjestelyissä ja tuomaroinnissa ja sen sellaisessa sattuu juuri samalle päivälle. Turkanen. Ja niin mielellään kun olisi tullut taas kyykytyttämään Winter guardiaan... Kuopiossakin pojilla meni aina jännäkakka housuun, kun yrittivät Combined attackia uniikkijaakkoon, ja pyöräyttivät tuplauunot osumiseen.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Corgimaster

Viesti Kirjoittaja Corgimaster »

varmaan sopii, että haen vihdoin ja viimein trensserini?
pelaamaan en suostu, nopeasti haen likaiset juoksuhautaajat
"vi vi ***** dry dry drybr brushaa gob gob goblin gg greenillä"
Aasimar

Viesti Kirjoittaja Aasimar »

cousa kirjoitti:varmaan sopii, että haen vihdoin ja viimein trensserini?
pelaamaan en suostu, nopeasti haen likaiset juoksuhautaajat
Tokihan se soppii ja olisihan ne voinut hakea aikasemminkin taikka peräti ahdistella minua tuomaan ne jonnekin kylille. 3noppaa ja 2hautaajaa odottaa siellä sitten.
Siinä vaiheessa kun the Captain lopettaa asian puhumisen, tiedän lähteväni varhaiseläkkeelle.
Tuska

Re: Urcaen's Gate: Pelipäivä 10.6. sunnuntaina, Kampanjaa

Voi Kyrpyli!
eli olen vielä tuon päivän töissä ja 11.6 alkaa kesäloma :/ joten valitettavasti en pääse paikalle, pitää siinä vielä hetki hikoilla Sorvin äärellä.
Teräratas
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Teräratas »

Suatanpahan poiketa, jos pääsen koiranäyttelystä vaimon huomaamatta livahtamaan pakoon... :)
Hollo
Sotavasaran WHFB-tarinamestari

Viesti Kirjoittaja Hollo »

Teräratas kirjoitti:Suatanpahan poiketa, jos pääsen koiranäyttelystä vaimon huomaamatta livahtamaan pakoon... :)
Hah, millainen mies menee alistuneesti kaulapannassa vaimon kanssa katselemaan koiria, kun voisit kaikella seksikkyydelläsi saada naisia niin paljon, että voisit pukea ne koiriksi ja järjestää itse näyttelyn!
Tuska

LOL ei taida TeräsRasta omata peliin tarvittavia apuja

Play like you´ve got a Kuva :P
Teräratas
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Teräratas »

huussi kirjoitti:
Teräratas kirjoitti:Suatanpahan poiketa, jos pääsen koiranäyttelystä vaimon huomaamatta livahtamaan pakoon... :)
Hah, millainen mies menee alistuneesti kaulapannassa vaimon kanssa katselemaan koiria, kun voisit kaikella seksikkyydelläsi saada naisia niin paljon, että voisit pukea ne koiriksi ja järjestää itse näyttelyn!
Kuka nyt mistään koirien katselemisesta puhui? Niitä taluttajia minä katselen... "Juu, on se minustakin aika nätti, hyvät takajalat ja kauniisti kaartuva rinta..."

Kuten sanottua, "Rogues do it from behind" on paljon lähempanä minun mottoani, kuin tuo "Play like you've got a pair". :)
Draike

Viesti Kirjoittaja Draike »

Hyh hyh.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “PP: Yleiset keskustelut”