EDIT HUOM: Valitettavasti pelipäivää joutuu siirtämään viikolla 16.6. lauantaille. Syyn voi bongata toisen sivun meikän viestistä.
Osallistujat:
1. Minä itse, minä itse!
Höpöhöpö sua vaan rupesi pelotamaan kun tosimiehet tulee ja näytää miten ryyprätään! ja kait siellä joku jotain figupeliäkin pelailee, mut ei välitetä siitä!!Der Dexter kirjoitti:pah, nyt kyllä aivan väärälle päivälle sitten menit tämän laittamaan. tuollaiseen joukkoon sekavaan olisin ilolla osallistunut...
Pseudok kirjoitti:Dogmaattiset raamatullisenkuuloiset kärjistetyt mielipiteet ovat aika lol.
Tokihan se soppii ja olisihan ne voinut hakea aikasemminkin taikka peräti ahdistella minua tuomaan ne jonnekin kylille. 3noppaa ja 2hautaajaa odottaa siellä sitten.cousa kirjoitti:varmaan sopii, että haen vihdoin ja viimein trensserini?
pelaamaan en suostu, nopeasti haen likaiset juoksuhautaajat
Pseudok kirjoitti:Dogmaattiset raamatullisenkuuloiset kärjistetyt mielipiteet ovat aika lol.
Hah, millainen mies menee alistuneesti kaulapannassa vaimon kanssa katselemaan koiria, kun voisit kaikella seksikkyydelläsi saada naisia niin paljon, että voisit pukea ne koiriksi ja järjestää itse näyttelyn!Teräratas kirjoitti:Suatanpahan poiketa, jos pääsen koiranäyttelystä vaimon huomaamatta livahtamaan pakoon...
Kuka nyt mistään koirien katselemisesta puhui? Niitä taluttajia minä katselen... "Juu, on se minustakin aika nätti, hyvät takajalat ja kauniisti kaartuva rinta..."huussi kirjoitti:Hah, millainen mies menee alistuneesti kaulapannassa vaimon kanssa katselemaan koiria, kun voisit kaikella seksikkyydelläsi saada naisia niin paljon, että voisit pukea ne koiriksi ja järjestää itse näyttelyn!Teräratas kirjoitti:Suatanpahan poiketa, jos pääsen koiranäyttelystä vaimon huomaamatta livahtamaan pakoon... :)