"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Dogs of War -blogi

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Drak
Viesti:

Dogs of War -blogi

Viesti Kirjoittaja Drak »

Päätin siis aloittaa dogs of warin. Aloitin armeijan kasaamisen hankkimalla kasan "vanhoja" empirefiguja, ja toisen kasan kaikkia random biittejä kaivamalla bitzboxia ja kaverilta pummimalla. Tässä muutama ensimmäinen kasttu figu. Kaikki on WIP.

Kapteeni jalan
Kuva

Kapteeni ratsulla
Kuva

Duellisteja
Kuva
Kuva
Kuva

Ritarichamppa
Kuva

Ritari
Kuva

Kommenttia kiitos!
Elf-Dwarf

Viesti Kirjoittaja Elf-Dwarf »

Hienoja! Eniten pidin ylimmästä. Hyvin konvattuja. Jäi hieman epäselväksi, että oletko sekoittanut eri boksien ukkojen osia? Nimittäin hienoja tuli :D .
Gamesworkshop.com, sinne ne warhammeristit menneet on... ;D
Tearsqueeze

Viesti Kirjoittaja Tearsqueeze »

Ainakin itse löysin tuolta knightly orderin, marauderien ja state troopsien osia.

Siis todella mukavaa jälkeä. Odotan innolla noita maaleissa.
"Älä nyt sinäkään missään nimessä perustele kantaasi. Viisastelu oikeinkirjoitusvirheistä ei kasvata sukupuolielintäsi." - The Captain.
Drak
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Drak »

Itse asiassa noissa ei ole marauder -osia,vaan kilvet on common goblineilta, ja ritarien päät on niitä knights of white wolf päitä.
Tearsqueeze

Viesti Kirjoittaja Tearsqueeze »

Warp-Rider kirjoitti:Itse asiassa noissa ei ole marauder -osia,vaan kilvet on common goblineilta, ja ritarien päät on niitä knights of white wolf päitä.
Selkes, :)
"Älä nyt sinäkään missään nimessä perustele kantaasi. Viisastelu oikeinkirjoitusvirheistä ei kasvata sukupuolielintäsi." - The Captain.
Orankitanki

Viesti Kirjoittaja Orankitanki »

Hienoja ovat. Eniten tykkäsin ylimmästä sen "asenteen" (jokainen määritelköön sen itse :D ) takia. Maalit päällevaan ni kyllä noilla kehtaa pelata.
Kaaos hammeri

Viesti Kirjoittaja Kaaos hammeri »

Miten kaikki tykkää tost ylimmäst sillä muski se oli paras.Niistä tulee tosi hienoja maaleissa.odotellaan innolla.
$$$$$ €€€€€ rahaaa....

Oikean elämän simpsonit: http://www.youtube.com/watch?v=49IDp76kjPw
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”