Epic IG 3K

Ghe'dahlg

Epic IG 3K

Viesti Kirjoittaja Ghe'dahlg »

Olen tässä yrittänyt löytää mukavaa 3 tonnin IG armeijaa, mutta homma vaikuttaa ihan mahdottomalta. Koko ajan jää puuttumaan joku mukava komponentti. Olen kuitenkin saanut koottua listan, jossa esiintyy lähes kaikkea kivaa, joten tässä tulee:

Warlord 850

Regimental HQ 550
Hydra(50)

Tank Comppany 700
Vanquisher(0)
Hydra(50)

Infantry Comppany 250

Infantry Comppany 250

Shadowsword 200

Baneblade 200

Listan ongelmia:

1) Alasin(aka Infantry Comppanyt) on aivan liian heikko. Kestävät ehkä yhden assaultin ja ovat sen jälkeen niin heikossa hapessa että pitävät enää hädin tuskin objektiiveja

2) Hiukan vähän aktivaatioita. Vihollinen saa leikittyä kentällä aika vapaasti jo yhden formaation breikattua

Mitä pitäisi tehdä?
Russeja en halua pudottaa, koska ovat kestäviä pirulaisia ja tulivoimaa irtoaa kivasti.

Jalkaväkeä pitäisi saada lisää, mistä?

Warlord on ehdoton. IGn ainoa "varma" yksikkö.

HQn re-rollit on tärkeitä eli niitäkään ei voi pudottaa.

Baneblade ja Shadowsword ovat vähän kysymysmerkkejä, kun Warlordi kuitenkin löytyy. Ainakin toisen haluaisin pitää listassa, jotta olisi jotain jännää ja kahdella sadalla pisteellä ei kuitenkaan oikein mitään saa.

Olen kyllä koko ajan vain vakuuttuneempi siitä että Epic on tarkoitettu 5+ K peleihin :P
Tätä viestiä ei ole testattu kasviksilla eikä siinä mahdollisesti näkyviä perunoita ole vahingoitettu.
MinerMe

Re: Epic IG 3K

Viesti Kirjoittaja MinerMe »

Ghe'dahlg kirjoitti:Olen kyllä koko ajan vain vakuuttuneempi siitä että Epic on tarkoitettu 5+ K peleihin :P
ja IG:n kohdalla olet kyllä oikeassa.

kas kun ei kukaan halua enklantin foorumilla laittaa IG:n listaa homehtumaan juustoksi asti, niinkuin monille muille listoille näkyy käyvän... :rolling eyes:

hena vois ottaa työn alle kehittää iiigeeestä voittavan armeijan, kun kerran olet itsekkin jo moisia hommannut. ;)

-aNt-
"there is nothin`as sure
in the world as the
beer of Bugmans family
and the treachery of elves"
asaura

Viesti Kirjoittaja asaura »

MinerMe kirjoitti:hena vois ottaa työn alle kehittää iiigeeestä voittavan armeijan, kun kerran olet itsekkin jo moisia hommannut. ;)
Minulla on suunnitteilla sellainen IG-turnausarmeija, että ei huolta. Sen, minkä menetän pelitaidoissa, otan takaisin juustossa... :)

Hommassa kylläkin kestää, koska nyt menee kaikki voimat seuraavan pelaajasukupolven kasvattamiseen ja MSH-figuihin.
asaura

Viesti Kirjoittaja asaura »

Ghe'dahlg kirjoitti: Baneblade ja Shadowsword ovat vähän kysymysmerkkejä, kun Warlordi kuitenkin löytyy. Ainakin toisen haluaisin pitää listassa, jotta olisi jotain jännää ja kahdella sadalla pisteellä ei kuitenkaan oikein mitään saa.
No sen Banebladen pudottaminen on varmaan helpoin päätös ikinä. Tilalle mitä tahansa scoutteja. Jos rahaa jää, vahvenna niitä infareita esim. Ogryneilla.
Ghe'dahlg

asaura kirjoitti:No sen Banebladen pudottaminen on varmaan helpoin päätös ikinä. Tilalle mitä tahansa scoutteja. Jos rahaa jää, vahvenna niitä infareita esim. Ogryneilla.
Ei minun mielestäni. Baneblade on ehkä mukavimpia(aka kivoimpia ei välttämättä tehokkaimpia) yksiköitä mitä IG-listasta löytyy.

Sentinelit voisivat olla ihan vänkä lisä, mutta en ole oikein sisäistänyt scouttien käyttöä enkä oikein usko että vain yksi ryhmä riittäisi oikein mitään tekemään. Enkä ole oikein vakuuttunut kahden Ogryn ryhmän hyödyllisyydestä, niitä tosin pitäisi joskus kokeillakkin.
Tätä viestiä ei ole testattu kasviksilla eikä siinä mahdollisesti näkyviä perunoita ole vahingoitettu.
Hena
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hena »

IG listaan tuo Warlord on kyllä mielenkiintoinen veto. Koska ei IG oikeasti sitä tarvi (tehot saa kyllä muiltakin). Itse en juuri noita isoita titaaneista niin 3k turnauslistaan perusta. Mutta makunsa kullakin.

Oma kokeiluni IG:llä on toistaiseksi ollut tämä.
http://www.tacticalwargames.net/cgi-bin ... f=4;t=8541

Periaatteessa voisi joskus harkita 4k ja 2+2 turnausta, mutta noita kaksipäiväisiä ei läheskään muut halua. Joten en vielä ole moista pitänyt.
Ghe'dahlg

Hena kirjoitti:IG listaan tuo Warlord on kyllä mielenkiintoinen veto. Koska ei IG oikeasti sitä tarvi (tehot saa kyllä muiltakin). Itse en juuri noita isoita titaaneista niin 3k turnauslistaan perusta. Mutta makunsa kullakin.

Warlord on mukana lähinnä tyylin takia ja koska rakastan isoja titaaneita, joilla on potentiaalia jyrätä kasoittain vihollisia kohtuullisen helposti. Eli tehoista ei tässäkään tapauksessa ole kyse.

4K turnaus olisi ihan kiva ajatus, koska saisin kentälle perus-IGn ja Warlordin kohtuu helposti. Tosin kyllä se on niin että MEGA-pelit rulettaa siltikin eniten kaiken sosiaalisuutensa ja massiivisten ruumiskasojensa takia.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Epic Armageddon”