"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Sirkkeli Dreadnoughtille?

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Morteus

Sirkkeli Dreadnoughtille?

Viesti Kirjoittaja Morteus »

Suunnitelmissa tilata postimyynnistä tuliterä Chaos Dreadnought mutta asesuunnittelu on vielä kesken. Forge Worldin Dreddie chainfistit on jotenkin munattoman näkösiä... mielessä on pyörinyt lähinnä helvetin iso sirkkeli!

Mutta mistä tämmösiä löytää? Siis käytännössä etin semmosta 3-4cm halkaisijan omaava teräpyörylää. En oo tähän mennessä löytänyt ainakaan rautakaupoista, mistäköhän pitäisi ettiä? Kerran löysin netistä kuvan, en muista kyllä enää mistä osoitteesta, Khorne Dreadnoughtista jolla oli molemmissa käsissä julmetun kokoiset sirkkelit. Oli vaan ehkä yksi siisteimipiä malleja mitä olen ikinä nähnyt.
Ratovaari

Viesti Kirjoittaja Ratovaari »

Kokeile leikellä plasticardista.

Muistelisin että olisin sotussa nähnyt joskus örkkien dreadnoughtin jossa olisi ollut sirkkelinteräs, mutta saatan muistaa väärinkin.
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
daider
Viesti:

Viesti Kirjoittaja daider »

Morteus

Viesti Kirjoittaja Morteus »

Plasticardi kävi mielessä, mutta jotenkin tuntuu että a) pääsisi helpommalla ja b) tulisi paremman näköist, jos saisi jostain valmiita teriä. Terien pitää olla täydelliset, ja musta tuntuu että mun kärsivällisyys leikkelyyn ei riittäisi. Örkki Dreadnoughtin sirkkelit on taas niin pieniä surkeita oksasahoja, että ei nyt semmosia viiti pultata Kaaoksen kuolonrobottiin kiinni. Yksi armeijani teemoja on se, että varsinkin isot aseet ovat alkuperäisiä isompia.
Matti
Valvoja

Re: Sirkkeli Dreadnoughtille?

Viesti Kirjoittaja Matti »

Morteus kirjoitti:Kerran löysin netistä kuvan, en muista kyllä enää mistä osoitteesta, Khorne Dreadnoughtista jolla oli molemmissa käsissä julmetun kokoiset sirkkelit. Oli vaan ehkä yksi siisteimipiä malleja mitä olen ikinä nähnyt.
Tarkoittanet Silphidin (joka on tehnyt mm. Magmatraxin myös) Hellbladea? Pahoin pelkään, että ovat plasticardia. Tol kaveril kun asenne tekemiseen on jotain melkosen tajutonta. ÄLKÄÄ KOMMENTOIKO tuota figua täällä, ihan joutavaa OT:tä moinen.
Viimeksi muokannut Matti, Su 13.05.2007 17:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
“When you aim for perfection, you discover it’s a moving target.” – George Fischer
daider
Viesti:

Viesti Kirjoittaja daider »

Ballpointpen

Viesti Kirjoittaja Ballpointpen »

Rautakaupasta kannattaa kysellä pienoisporakoneen leikkuulaikkoja. Itse olen ainakin yhyttänyt pienen metallisen sirkkelinterän omalleni. Tämän kuitenkin ollessa kovin ohut, suosittelisin useamman laittamista rinnakkain pienille väleille. Tuloksena olisi tällöin silppumatic 40000.

Tietenkin sopivansuuruisella poranterällä leikkaamalla saisi plasticardistakin pyöreän aihion, johon hammastuksen lisääminen olisi verrattaen yksinkertainen toimitus.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”