DarkAngels vs Tyranidit????

Jos sinua askarruttaa, kuinka pärjätä ystäväsi voittamattomalle porukalle, täältä voit saada vinkkejä armeijasi kokoonpanoon sekä vastalääkkeitä erilaisten vihollisyksiköiden kohtaamiseen.
BCool

DarkAngels vs Tyranidit????

Viesti Kirjoittaja BCool »

niin neuvokaa mua voittamaan Nidit :D

mun armeija ( jos voi armeijaksi sanoa )
¤ librarian
¤ 10 tactical marinee ( 1 heavy boltter ja 1 rocket launcher )
¤ 10 tactical marinee ( 1 flamer ja 1 rocket launcher )
¤ 5 terminaattoria ( storm boltterit ja power fistit )
¤ 3 mopoo
¤ 1 landspeederi ( multi-melta )
¤ 5 scouttia ( 4 snipua, ja sergeantti jolla ccw ja bolt pistol )

kaverini armeija
:D :D
2x Hive Tyrant
1x Carnifex
32x Hormagaunt
20x Termagaunt
3x Ripper swarm

up up
Viimeksi muokannut BCool, Ti 11.03.2003 20:41. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
naulapaa

Viesti Kirjoittaja naulapaa »

hm..blasma cannoneita kannattaisi olla kun nuo angelit niitä saa.no tuo 10 äijän tactical squad jossa on missile launcher ja heavy bolter on jaettava kahdeksi sillä yhteen squadiin ei saa kun yhden heavy aseen.heavy bolter ja kaks missile launcheria tiputtaa nidejä aika hyvin samoin kun flamer.terminaattoreilla voi deep striketa vihollisen taakse ja hoidella isommat monsut noilla power fisteillä.minkäs laiset aseistukset tolla land speederilla on. :wink:
Jyväskylän cityliberation turnauksien epävirallinen maskotti
VJ

Viesti Kirjoittaja VJ »

Minkäslainen tyrkkylista on vastassa? Mallia paljon monstereita, vai pikkusittiäislauma? Neuvojen antaminen helpottuis huomattavasti. Nykyisellään voisin sanoa että sulla ei ole oikein mahdollisuuksia isoista ötöistä koostuvaa laumaa vastaan. Land speederissä on sun ainoa mahdollinen ap<2 ja se kyllä tippuu hyvin äkkiä venom cannoneihin. Missile launcher on aika huono tyrkkyjä vastaan koska se ei oikein läpäise TMC:n 2+ savea. Ne korvaisin ainakin kaikki lascannoneilla jos mahdollista.
And they wonder how he dealt with stress so well..
Samsson
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Samsson »

VJ unohti sanoa että Librarianilla voit myöskin tiputtaa isoja mörköjä...
Jos annat hänellä Force Weaponin sekä toinen ccw, niin mies saa A4 + yksi kahdesta aseesta + joskus 1 chargesta = A5 tai A6. Ne osuvat 4+:lla mutta Woundaavat 6+:lla... Mutta jos saat ykskin läpi, eli saat kutonen, niin onnistuneella Leadership tesitllä mörkö kuolee suoraan yhdellä Force Weapon iskulla! (Möröillä on joskus inv. saveja ja silloin tämä ei ole ihan yhtä hyvä, mutta mahdollisuus kuitenkin)

VJ voi todistaa että tämä toimii... :D
Viimeksi muokannut Samsson, Ti 11.03.2003 20:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
VJ

Viesti Kirjoittaja VJ »

Joo samssonin librarian tappoi kyllä aika monia carnifexejä ja tyrantteja multa silloin aikanaan. TMC:lle ei muuten saa mitää inv. saveja.
And they wonder how he dealt with stress so well..
Sepi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sepi »

Varsinkin Blood Angel librarian force weaponilla on kaamea, johtuen psychic poweristaan quickeningistä ja Bloodien kauheasta assaultista.Se antaa tuhottoman määrän attackejä ja suuremmalla strenghtillä ja iniativellä vielä.Sanguinary high priest vielä kehiin niin eiköhän ala isot möröt tippua :>
Keep the change you filthy animal..
Puolijohdediodi

Viesti Kirjoittaja Puolijohdediodi »

kyllä kaaos khorne voi nidit voittaa, mä hävisin.. :(
tneva82

Viesti Kirjoittaja tneva82 »

Puolijohdediodi kirjoitti:kyllä kaaos khorne voi nidit voittaa, mä hävisin.. :(
Kyllähän ne voi voittaa. Itsekkin tein sen(tosin taisi olla vanhalla kodexilla). Oli pelin lopussa tosin vähän porukkaa jäljellä. 3 rhinoa vs 2 raveneria taisi olla lopputilanne. Quarterit antoi lopulta voiton minulle.
Guardsman
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Guardsman »

Tacticalit menee lähikseen gaunttien kanssa, Terminaattorit ja libriani menee carnifexiä ja/tai hive tyranttia vastaan, speederi tulee toiselta sivustalta ja mopot toiselta ja ne auttavat niitä mitkä eivät pärjää...

Codexissa on ihan hyvä hyökkäys neuvo ja sitä pystyy soveltaa... :D
Our navigators consider it highly probable that they'll end up here.
Örkkimörkki

Viesti Kirjoittaja Örkkimörkki »

Hommaa joku ordnance ase kuten whirlwind
Ahneman

Viesti Kirjoittaja Ahneman »

Turha toivo ei tyranidejä voi voittaa.... (paitsi nyt jos minä pelaisin niillä...)
Pahoittelen kirjoitusvirheitäni.
Zyder

Viesti Kirjoittaja Zyder »

Ahneman kirjoitti:Turha toivo ei tyranidejä voi voittaa.... (paitsi nyt jos minä pelaisin niillä...)
Taas sinä Ahneman ja ylivoimaiset armeijat. Mikään armeija ei ole voittamaton. Ei nyt eikä tulevaisuudessa (toivottavasti). Mutta itse aiheeseen: Mielestäni terminaattorit pystyvät nuijimaan noita isoja monstereita fisteillään, ja eiköhän perus mariinit saa normaali-nidit hoideltua. Eikös Boltteri mene suoraan niistä gaunteista läpi? Pahus ku ei oo uutta Tyranidien codexia. Eikös niillä oo T3 ja save 6+ (vai 5+)?
"I will not let this Republic that has stood for 1000 years be split in two. My negotiations will not fail"
Puolijohdediodi

Viesti Kirjoittaja Puolijohdediodi »

Zyder kirjoitti:
Ahneman kirjoitti:Turha toivo ei tyranidejä voi voittaa.... (paitsi nyt jos minä pelaisin niillä...)
Taas sinä Ahneman ja ylivoimaiset armeijat. Mikään armeija ei ole voittamaton. Ei nyt eikä tulevaisuudessa (toivottavasti). Mutta itse aiheeseen: Mielestäni terminaattorit pystyvät nuijimaan noita isoja monstereita fisteillään, ja eiköhän perus mariinit saa normaali-nidit hoideltua. Eikös Boltteri mene suoraan niistä gaunteista läpi? Pahus ku ei oo uutta Tyranidien codexia. Eikös niillä oo T3 ja save 6+ (vai 5+)?
juu t3 ja 6+ save. helposti ne ampumiseen kuolee.
ongelmana on kaikki millä on rending clawwit, terminaattorit tippuu meinaan aika hätäseen niitä vastaan.. :)
Aacheron
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aacheron »

Ja tupla-scythattu (tai edes scythattu) 'Fex tai Tyrant rappaa seiniä Terminator-osilla... Monta hyökkäystä, jotka vielä tulevat TMC:n kädestä... Ei hyvä.

Tietenkin, ei yksinäinen TMC koko squadia tasoita kuin hyvin suurella noppaonnella, mutta silti...
and her hallway
moves
like the ocean
moves
jamovoima
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jamovoima »

assault termyillä voi olla (tai itseasiassa on) jopa saumaa, 4+ invu kilvistä ja vasaran iskun jälkeen monsu lyö seuraavalla rundilla samanaikaisesti vasaroitsijoiden kanssa.
AnlaShok

Viesti Kirjoittaja AnlaShok »

Itse olen ottanu paljon perusmarineita ja devastator-squadin(2 olisi vielä parempi, toiseen raskaat tykit ja toiseen HB:tä) taaemmas ja muutama scoutti ja 5 miehen ryhmä flamerilla siihen vauhtia hidastamaan. Termikset on ihan ok isoja kavereita vastaan mutta ampumalla on parempi. Hyödynnä plasma cannoneita kun DA:t niitä kerran saa.

Sori, ei oikein noi neuvot sovi sun armeijaas nyt kun senkin luin:)

Eli DA librarianin weaken resolve on käytännössä turha nidejä vastaan jos vastustaja osaa käyttää synapseja joten ota suosiolla smite. Toinen Tacticali takalinjaan ja toinen eteemmäs termiksien kanssa. Mopot voi kruisia ympäri kenttää ja ampua nidejä pysyen itse chargen ulkopuolella. Muista kuitenkin että gauntit(oliko nyt horma-) pääsee aika nopeesti closikseen mutta eivät ole mitään mahdottomia siinä. Vastustajallasi ei ole genestealereita joten voit pistää terminaattorit niittaamaan vastustajia (lähes) huoletta. Librariani kannattaa tunkea vaikka tuohon tacticaliin jossa on flameri(siis se etummaisempi squad)

Tossapa vähän, toivottavasti auttoi edes vähän.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Taktiikat”