"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Men at Arms (Bretonnia)

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Hammerheart

Men at Arms (Bretonnia)

Viesti Kirjoittaja Hammerheart »

Tässäpä neljä Bretonnialaista maajussia. Halusin pitää värit mahdollisimman maanläheisinä, paitsi kilvet, jotka ovat maaherrojen antamia ja täten iloisen värisiä. En ihan kamalasti halunnut ruveta säätämään näiden kanssa, kun kuitenkin lopulta pitäisi olla aika liuta valmiina.

Jalustoista unohdin ruohon, eli ne ovat vielä sikäli työn alla (ei jaksa uudelleen säätää kuvien kanssa).

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kommentit tervetulleita.
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
dwarffer

Viesti Kirjoittaja dwarffer »

TODELLA ONNISTUNEITA!Voisit kuitenkin keksiä jotain noihin baseihin :D
:D
Hammerheart

Viesti Kirjoittaja Hammerheart »

dwarffer kirjoitti:Voisit kuitenkin keksiä jotain noihin baseihin :D
Taisinkin jo tuolla sanoa, että ruoho niistä puuttuu vielä.
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Messinar

Viesti Kirjoittaja Messinar »

Joistain syystä päät jäävät minun makuun liian syvälle. Kilvet ovat hieman edessä. Muuten suhteellisen hyvä figu.
mayhem

Viesti Kirjoittaja mayhem »

Messinar kirjoitti:Joistain syystä päät jäävät minun makuun liian syvälle. Kilvet ovat hieman edessä. Muuten suhteellisen hyvä figu.
hmmm... minun mielestä kilpien PITÄÄ peittää pajon figusta (itse laittaisin vielä enemmän tielle) sillä kilpi on iso jonka taakse on tarkoitus ''piiloitua'' ja työntää keihäät edessä vastustaja hornankuuseen :)

ja sitten kommentit: erittäin onnistuneita, higlightit on onnistuneita. kilpeen taas voisi maalaa jonkun laisen kuvion (armeejan logon vaikka) mutta oot varmaankin miettinyt asiaa ja eihän se kuvio ole pakko olla.
mahtavia figuja kerrassaan :D
kiitoksia kiekkoleijonnille hopeasta!
jasca
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jasca »

Hienosti maalatut kilvet...
f.a.r

Viesti Kirjoittaja f.a.r »

vaauu. hienoja
:D
Kersu

Viesti Kirjoittaja Kersu »

Nämä on hienoja! Varsinkin kasvot ovat onnistuneet hyvin. Baset ovat hieman kuivakat, joten voisit laittaa niihin jotakin muutakin hiekan lisäksi. Omasta mielestäni nämä ovat hieman yksivärisiä, tai ainakin samansävyisiä. Koska ukot ovat muuten tummanpuhuvia, kilven räikeys pistää silmään, mutta tämä on vain minun näkemys asiasta. Figut ovat kauniita ilman mitään turhia yksityiskohtia!
http://metallica-foorumi.com/index.php
Kaikki vähänkin raskaammasta musiikista kiinnostuneet tekemään käyttäjää ja keskustelemaan.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”