White Dwarf
-
VasaraSotilas
White Dwarf
Kannattaako ostaa White Dwarfia? Kuinka usein tulee hahmoja lehden mukana? Voiko lehdestä oppia jotain uutta ja olennaista itse pelistä?
Aloittelen Warhammer -harrastusta.
Re: White Dwarf
WD on nykyään jostakin syystä suunnattu aloittelijoille, joten riippuen kokemuksestasi se voipi olla ihan hyvä ostos.VasaraSotilas kirjoitti:Kannattaako ostaa White Dwarfia? Kuinka usein tulee hahmoja lehden mukana? Voiko lehdestä oppia jotain uutta ja olennaista itse pelistä?
- The Captain
- Valvoja
WD:ssä on kivoja värikuvia, tiedot uusista ja tulevista julkaisuista ja satunnainen muovilelu (olisiko kerran pariin vuoteen jokin muoviukko kylkiäisenä). Sekavia ja laiskasti kirjoitettuja taisteluraportteja; sivukaupalla hypetystä seuraavasta megamonsterista peliin X; taktiikka-artikkeleita, joiden kirjoittajat elävät unimaailmassa vailla lascannoneita ja helblastereita; ohjeita, miten maalataan figu huonosti; vajaita ja nähtävästi satunnaisesti valikoitujen figujen sääntöjä, jotka löytyvät myös armeijakirjoista; ynnä muuta sivuntäytettä. Kyllä minua saa jonkin aikaa vakuutella, ennen kuin suostun uskomaan, että lehti tuottaa aloittelijallekaan sen suurempaa hyötyä.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-
Necron Loiri
Pakko kyllä sanoa, että aika raju kommentti, oi Kapteeni. Ei se nyt aivan tuota ole. Suurin osa lehdestä tietysti on ns. sivuntäytettä, mutta aloitteleville pelaajille ihan kiva läpyskä. Kyllä siitä ainakin inspiraatiota saa figuiluun, jos ei muuta.The Captain kirjoitti:WD:ssä on kivoja värikuvia, tiedot uusista ja tulevista julkaisuista ja satunnainen muovilelu (olisiko kerran pariin vuoteen jokin muoviukko kylkiäisenä). Sekavia ja laiskasti kirjoitettuja taisteluraportteja; sivukaupalla hypetystä seuraavasta megamonsterista peliin X; taktiikka-artikkeleita, joiden kirjoittajat elävät unimaailmassa vailla lascannoneita ja helblastereita; ohjeita, miten maalataan figu huonosti; vajaita ja nähtävästi satunnaisesti valikoitujen figujen sääntöjä, jotka löytyvät myös armeijakirjoista; ynnä muuta sivuntäytettä. Kyllä minua saa jonkin aikaa vakuutella, ennen kuin suostun uskomaan, että lehti tuottaa aloittelijallekaan sen suurempaa hyötyä.
-
Peikkovasara
- Viesti:
Ja jos luettavaa haluaa, niin Firebase Magazine on ihan kelvollista tavaraa, vaikkakin englannin kielistä. Asiaa tuntui olevan ensimmäisessä numerossa kivasti. Ja tämähän on täysin ilmainen, jota voit lueskella osoitteesta http://www.warseer.com/node/399.
Kuitenkin myös dwarffissa on silloin tällöin jotain mielenkiintoista. Mutta todella harvoin... Toivottavasti laatu paranisi...
Kuitenkin myös dwarffissa on silloin tällöin jotain mielenkiintoista. Mutta todella harvoin... Toivottavasti laatu paranisi...
- ankara halla
- Valvoja
Harmi vain, että Firebase loppui jo kolmen julkaistun numeron jälkeen ja sen seuraajaan Overwatchiin ei ole vielä(kään) saatu edes ryhmää kasaan.Peikkovasara kirjoitti:Ja jos luettavaa haluaa, niin Firebase Magazine on ihan kelvollista tavaraa, vaikkakin englannin kielistä. Asiaa tuntui olevan ensimmäisessä numerossa kivasti. Ja tämähän on täysin ilmainen, jota voit lueskella osoitteesta http://www.warseer.com/node/399.
"Minä en kärsi mielisairaudesta, minä nautin joka hetkestä!"
-
Peikkovasara
- Viesti:
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... hp?t=67026
Tuossa on linkkiä toiseen white dwarf keskusteluun. Minusta siellä on enemmän tätä perusteltua kritiikkiä, joka on huomioimisen arvoista.
KapuEdit: Jatketaan siellä.
Tuossa on linkkiä toiseen white dwarf keskusteluun. Minusta siellä on enemmän tätä perusteltua kritiikkiä, joka on huomioimisen arvoista.
KapuEdit: Jatketaan siellä.
Infinity, Deadzone, Gaslands, 6mm fantasy&ancients, 15mm WW2 Soviet