ottaako teitä päähän tyypit jotka....

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Thorek

ottaako teitä päähän tyypit jotka....

Viesti Kirjoittaja Thorek »

Niin, itseäni ottaa eritoten päähän nimeä-mainitsematta tyypit, jotka vaihtaa armeejaa lähes päivien välein. Meidän koulupiireissä tämä on jo virunut aika pitkälle, minä ja ukkeli ollaa suunnilleen anoita ketkä kerää vakituisesti, mutta todella ärsyttävää... kokemuksia ? :?
Naurakaa nyt viel lisää ni kuolette saman tien
Guardsman
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Guardsman »

Kaverini tässä vuosi sitten osti ensin Dark Eldareita. No, sitten vaihtoi orkkeihin ja sitten Eldareihin. Mariinit sen jälkeen ja sitten Tyraniddeihin. Lopuksi vaihtoi kaamoksiin ja sitten lopetti...

ei mikään järkevä kaveri, mutta minkäs voi. Otti jotenkin päähän sellanen... :x
Our navigators consider it highly probable that they'll end up here.
Thorek

Jooh, täällä tuo lord???? ja darkblade vaihtelee armeejaa iha koko aja..
lord????, beastmen sit skaven nyt mitäs sit.. ja darkblade vaihtelee niin aktiivisesti etten jaksa ees sanoo kaikkia

2vk nyt kääpiöitä tullu kerättyy ku 3viikkoo tienny mitä alkais ja keränny rahaa.. :wink:
Lagitus

Viesti Kirjoittaja Lagitus »

Ei tuo armeijoitten vaihtelu mua ainakaan häiritse. Tulee ainakin vaihtelua armeijoihin joita vastaan pelaa.
Armageddon

Viesti Kirjoittaja Armageddon »

Niinpä... Kerään itse 40k:ssa neljää armeijaa ja fb:ssä kahta (ja sitten lotrit ja inquisitorit päälle)...
Ninnu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ninnu »

En oikein ymmärrä mitä ärsyttävää siinä on jos vaihtaa armeijaa? Sekö että on vaikeampi voittaa kun ei tiedä tarkalleen mitä tulee vastaan? ;-)
Jag känner en bot
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
Skavengeneral

Viesti Kirjoittaja Skavengeneral »

Siis mua ei ärsytä jos on saanut jo edellisen armeijan valmiiksi (tyyliin on jo pelikuntoinen vähintään n. 1500 pts. ja maalattu), mutta semmoset kyllä ärsyttää jotka lupaa että kyllä mä teen tästä hyvän armeijan, ostaa yhden paketin, kyllästyy ja ostaa yhden jotain muuta armeijaa jne. eikä loppujen lopuks saa mitään valmiiks.
(HUOM! keräilijä-maalarit eivät kuulu tähän mukaan, he ovat aivan eriasia)
Olen lomalla, eikä minua näy eikä kuulu. Siksi myöskään en saa viestejäsi, joten minua on turha yrittää saada mitenkään kiinni. HYVÄÄ KESÄÄ KAIKILLE!!!!!
Ninnu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ninnu »

Skavengeneral kirjoitti:Siis mua ei ärsytä jos on saanut jo edellisen armeijan valmiiksi (tyyliin on jo pelikuntoinen vähintään n. 1500 pts. ja maalattu), mutta semmoset kyllä ärsyttää jotka lupaa että kyllä mä teen tästä hyvän armeijan, ostaa yhden paketin, kyllästyy ja ostaa yhden jotain muuta armeijaa jne. eikä loppujen lopuks saa mitään valmiiks.
(HUOM! keräilijä-maalarit eivät kuulu tähän mukaan, he ovat aivan eriasia)
Toi on ihan totta, jos ei pääse edes pelaamaan niin aika turhaa se on. Kyllä mäkin vielä joskus mun avaruus hukkani saan valmiiksi... ;-)
Jag känner en bot
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
Chrono

Viesti Kirjoittaja Chrono »

joo, onhan se ihan kiinnostavaa kuunnella ku joku on kuukauden aikana keräny kaikki armeijat...
Moips
Hope is a serum that never heals
Guardsman
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Guardsman »

Kyllähän se olisi suotavaa jos vaikka armeija säilyisi pari kuukautta, että oppisi niillä pelamaan. Jos vaitaa armeijaa kuin paitaa niin ei sitä opi pelamaan, saatikka koskaan saa maalattua niitä.. Koko ajan voitin, mutta olisi sitä joskus ollut kiva vähän saada vastustakin :D :roll:
Our navigators consider it highly probable that they'll end up here.
VJ

Viesti Kirjoittaja VJ »

Kai se nyt on jokaisen oma asia miten rahansa käyttää. Jos käykin ilmi että on tehnyt väärän valinnan, niin kai sitä sitten kannattaa ennemmin vaihtaa armeijaa kuin jatkaa armeijan josta ei pidä ostamista, kokoamista ja maalaamista.

Toisaalta itse en suosittelisi vaihtamaan armeijaa sen pelitehokkuuden perusteella muutaman pelin jälkeen. Opetteluun kuitenkin menee hetki ja vasta useamman kymmenen pelin jälkeen väittäisin kenenkään osaavan tehdä järkeviä johtopäätöksiä armeijan tehottomuudesta. Kuitenkaan ei minusta ole mitään syytä olla vaihtamasta armeijaa josta ei pidä, enkä usko että kenelläkään on oikeutta valittaa toisen päätöksestä vaihtaa armeijaa.
Kyse on kuitenkin harrastuksesta, kenenkään ei ole mikään pakko olla oikeasti "uskollinen" armeijalleen.
And they wonder how he dealt with stress so well..
Thorek

Siis sileen et oot saanu jo 700pistettä ja vaihat heti armeejaa ku sä "kyllästyt" niihin.. juuri lord???? ja darkblade o semmosia... ja se "hieman?" ärsyttää... :|
Ketku

Viesti Kirjoittaja Ketku »

Kerronpas tähän pienen otteen omasta elämästäni. 40k:ta aloitellessa olin päättänyt että Dark Eldarit ovat armeijani. Kuitenkaan en pitänyt niiden maalaamisesta, vaan vaihdoin ne eldareihin, joita on kyllä 100-kertaa hauskempi maalata.
Omasta peliporukasta minun ja pikkuveljeni lisäksi kukaan muu ei ole tainnut vaihtaa armeijaa. Kummankin armeijan vaihdot tapahtuivat aika nopeasti kun olimme hommanneet codexin ja yhden paketin figuja.
"Ah sitä suloista tuskaa ja kipua viiltävää"
Oikolukuhirvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Oikolukuhirvi »

Lord??? tarkoittaa vissiin minua. Minä pelaan edelleenkin high elffeillä, "vasta" kuusi vuotta pelannut. Alan jo hieman kyllästyä niihin, ja ajattelin tekeväni joko kääpiöt tai skavenit. Listoja tässä olen postaillut, kaikki on bashattu täydellisesti yleensä.... :(
Griffon on suomeksi griippi tai aarnikotka. "Griffoni" on tarmokas, vankka ja maatiaismaiselta vaikuttava koirarotu.
Maelis

Viesti Kirjoittaja Maelis »

VJ kirjoitti:Kai se nyt on jokaisen oma asia miten rahansa käyttää.
tuli tuosta mieleen keskustelu jossa kaverini haukkui omia maaluksiaan ja sanoi ettei koskaan saa yhtä hyviä kun miulla. "mie en ikinä saa yhtä hienoi ku tää" "miks sie sitte ees ostat figuja?" "Turpa kii! omat on rahani!" no toi oli off-topic mutta hupaisa keskustelu silti
Thorek

eku iha lord???? nimistä tyyppiä
Grond

Viesti Kirjoittaja Grond »

Lord Eleandelus kirjoitti:Lord??? tarkoittaa vissiin minua. Minä pelaan edelleenkin high elffeillä, "vasta" kuusi vuotta pelannut. Alan jo hieman kyllästyä niihin, ja ajattelin tekeväni joko kääpiöt tai skavenit. Listoja tässä olen postaillut, kaikki on bashattu täydellisesti yleensä.... :(
Hmm, MINÄ en ole, vaikka olen yrittänyt esittää heikkouksia joihin täytyisi kiinnittää huomiota, yrittää bashata listojasi. Itselläni on kuitenkin vuosia takana sekä kääpiöillä että skaveneilla "muutama". Minusta ainakin asenne lähteä kehittämään jotakin uutta, mikä sinulla on ollut, on todella hienoa, mutta se palautteesi on ollut hieman harkitsematonta. Ainakin itse olen yrittänyt antaa kokemukseen perustuvaa neuvoa, mutta itse olet hieman "bashannut" kaikki neuvot. Ei pahalla. Etenkin kun armeijasi ovat olleet kohtuullisen hyviä, ja pienellä viilauksella (jota et ole yleensä hyväksynyt) vielä todella toimivia, eli olet kyllä ne listan vahvuudet yleensä löytänyt, mutta et suostu vain hyväksymään niitä heikkouksia.
Oikolukuhirvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Oikolukuhirvi »

No vois sanoa että lista on muuten hyvä mutta....(tähän korjaukset), eikä tää ja tää ja tää on ihan suolesta tässä armeijassa.

(En väitä että JUURI sinä olisit näin sanonut)
Griffon on suomeksi griippi tai aarnikotka. "Griffoni" on tarmokas, vankka ja maatiaismaiselta vaikuttava koirarotu.
Grond

Viesti Kirjoittaja Grond »

Lord Eleandelus kirjoitti:No vois sanoa että lista on muuten hyvä mutta....(tähän korjaukset), eikä tää ja tää ja tää on ihan suolesta tässä armeijassa.

(En väitä että JUURI sinä olisit näin sanonut)
Ei kaikkien (minunkaan) väitteet ole sellaisia että niitä pitäisi uskoa. Itse olen yrittänyt antaa vihjeitä mitä kannattaisi omasta mielestäni ottaa huomioon, enkä anna niitä vihjeitä armeijoista mistä en mitään tiedä. Mutta kääpiöt ja rotat ovat olleet valintani vuosia, olen niillä turnauksissakin pelannut, ja uskoisin että vihjeitä osaan antaa.

Totuus on, että mitä olet esittänyt, ovat kohtuullisen hyviä armeijoita. Ongelma on se, että et ole oikein tykännyt parannusehdotuksista - ja sen jälkeen suhtautuminen on ollut hieman nuivaa. Ymmärrän kyllä suhtautumisesi kritiikkiin, 80% on tasoa "en ole lukenut armeijakirjaa mutta minusta...". Tuollaisia kommenttja tulee, valitettavasti, mutta nimen perusteella nuo äkkiä onnistuu jättämään huomiotta. Toisaalta tarvitseeko sinun kysyä mielipiteitä muilta? Mitä olen sinun postaamia armeijoita katsonut, kaikki ovat IMO olleet kohtuullisen hyvin mietittyjä, ehkä jotain mitä olisin tehnyt toisin mutta silloin armeija ei enää olisi sinun.
Maelis

Viesti Kirjoittaja Maelis »

niin ne tyypit jotka vaihtaa armeijaa joka päivä...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”