Metsää mulla on melko paljon, joten se onnistuu. Mäkiä ei ainakaan vielä, mutta voihan niitäkin sit tehä. Olen laskenut kilvet ja haarniskat Silvereille mukaan, joten ne kyllä kestää S3 tulituksen.
Suunnitelma ja lista näyttää nyt tältä:
Mage:
lvl 2, Jewel of dusk, Ring of Fury
10x archers
5x Sliver Helms:
full cmnd, kaikki armorit
5x Silver Helms:
full cmnd, kaikki armorit
1 Repeater Bolt Thrower
Taktiikka: Archerit ja magen asetan kukkulalle, niin, että näkee useimmat unitit ja pystyy ampua kahesta rivistä. Boltteri siihen samaan syssyyn. Mage tulittaa koko ajan kahella Fury of Khainella

Tekee pahaa jälkeä nopeesti (4D6 S4 hittiä

)
Shelmit lähtee metsän suojissa sivustoissa etenemään ja hyökkää ampujien flankkiin/reariin. Vastustajan noblea ja Blackguardeja ei toki saa unohtaa, jotka luultavasti leikkelee ainakin yhen Shelmi-rykmentin. Sitten ei voikaan muuta, kun Yrittää ampua ne paskaks ennen kun pääsee lähitaisteluun, jolloin ne tappaa ihan varmasti mun koko loppuarmeijan.
Pelin ajankohdasta ei siis ole mitään tarkkaa tietoa, mutta ennen kesää se ainakin on:D Laitan Sotavasaran sivuille sit taisteluraportin siitä (Tarinapohjasen)
Kiitos kaikille tähän asti autaneille

Avustanne ja vihjeistänne on ollut hyötyä ja olen nähnyt armeijani uusin silmin. Kiitos myös tuleville vistien kirjoittajille

Hyvät ja pahat, Jing ja Jang.