Vaihtoehto HoDA:lle?
Vaihtoehto HoDA:lle?
Tarkoituksena olisi löytää uusi ja hauska vaihtoehto sille ainaiselle HoDA-pomolle border patroliin. Alter Kindreadkin hyväksytään.
Eli varustuksia, käyttötyylejä yms. otetaan vastaan!
-Sami
Et silleen... Jos en ole oikeassa olen väärässä.
-
DeathWizard
- Peliporukkavalvoja
Tosiaan, ei HoD:a ole ainoa käytännöllinen esine, jonka sille alterille voi heittää. Kiva, että joku muukin on sen huomannut
.
Itse olen tuomionuolten siasta sitten varustanut sankaria enemmän lähitaistelua varten, jolloinka helm of the hunt + stone of chrystal mere lienevät menevä kombo. Yhdistettynä alter-kindrediin ja kourassa olevaan isoon karttuun, löytyy haltialta jo potentiaaliset 5 s6 hyökkäystä chargessa ja tietenkin ws7:lla. Ampumista vastaan 4+ armoursave, lähiksessä 5+ ja sokerina pohjalla 3+ wardi. Tällaisella menee kauniisti läpi sotakoneista, random sankareista ja ratsuväki yksiköistä. M9:llä pitäisi kyetä jo pääsemään sinne, minne haluaa.
Tietenkin kaverille voi heittää noiden sijasta jonkun hasssun taikanuolipaketin. Paniikki-, tai haarniskanläpäisynuolet voisivat olla kätevä valinta yhdistettynä 360 asteen lossiin ja M9:n .
Itse olen tuomionuolten siasta sitten varustanut sankaria enemmän lähitaistelua varten, jolloinka helm of the hunt + stone of chrystal mere lienevät menevä kombo. Yhdistettynä alter-kindrediin ja kourassa olevaan isoon karttuun, löytyy haltialta jo potentiaaliset 5 s6 hyökkäystä chargessa ja tietenkin ws7:lla. Ampumista vastaan 4+ armoursave, lähiksessä 5+ ja sokerina pohjalla 3+ wardi. Tällaisella menee kauniisti läpi sotakoneista, random sankareista ja ratsuväki yksiköistä. M9:llä pitäisi kyetä jo pääsemään sinne, minne haluaa.
Tietenkin kaverille voi heittää noiden sijasta jonkun hasssun taikanuolipaketin. Paniikki-, tai haarniskanläpäisynuolet voisivat olla kätevä valinta yhdistettynä 360 asteen lossiin ja M9:n .
Eyes that fire and sword have seen
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.
- Teonanacatl
Kuka sitten haluaa pulittaa ison kasan pisteitä yhdestä S3 nuolesta?Gilaelin kirjoitti:Tietenkin kaverille voi heittää noiden sijasta jonkun hasssun taikanuolipaketin. Paniikki-, tai haarniskanläpäisynuolet voisivat olla kätevä valinta yhdistettynä 360 asteen lossiin ja M9:n .
Toimii paremmin Alter Highbornin kanssa kun taikanuolia pääseekin laukomaan Bow of Lorenilla. Huomattavasti parempi ampumaan niitä kaaosnihtejä panssarinläpäisynuolilla, kun nuolia lentääkin viisi yhden sijasta.
Edit: Nuolivirhe korjattu.
Viimeksi muokannut Teonanacatl, To 17.05.2007 15:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Kuunnelkaa lapset Teonanacatlia, joka tietää asiasta
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
Re: Vaihtoehto HoDA:lle?
Täytyy kyllä myöntää että Gilan ehdotus (siis se lähis Alter) oli hyvä ja olenkin sitä itse joskus käyttänytkinamis kirjoitti:Tarkoituksena olisi löytää uusi ja hauska vaihtoehto sille ainaiselle HoDA-pomolle border patroliin. Alter Kindreadkin hyväksytään.
-Sami
- Teh_pwnerer
5 attackia s6? onko kyseessä lord vai hero? jos hero niin onko mahdollista... helm of hunt 1a ja GWGilaelin kirjoitti: Itse olen tuomionuolten siasta sitten varustanut sankaria enemmän lähitaistelua varten, jolloinka helm of the hunt + stone of chrystal mere lienevät menevä kombo. Yhdistettynä alter-kindrediin ja kourassa olevaan isoon karttuun, löytyy haltialta jo potentiaaliset 5 s6 hyökkäystä chargessa ja tietenkin ws7:lla. Ampumista vastaan 4+ armoursave, lähiksessä 5+ ja sokerina pohjalla 3+ wardi.
Altterista 1a, helmistä toinen 1a kun chargeaa ja strena Greatweaponista.Teh_pwnerer kirjoitti:5 attackia s6? onko kyseessä lord vai hero? jos hero niin onko mahdollista... helm of hunt 1a ja GWGilaelin kirjoitti: Itse olen tuomionuolten siasta sitten varustanut sankaria enemmän lähitaistelua varten, jolloinka helm of the hunt + stone of chrystal mere lienevät menevä kombo. Yhdistettynä alter-kindrediin ja kourassa olevaan isoon karttuun, löytyy haltialta jo potentiaaliset 5 s6 hyökkäystä chargessa ja tietenkin ws7:lla. Ampumista vastaan 4+ armoursave, lähiksessä 5+ ja sokerina pohjalla 3+ wardi.
Mielestäni tämä toimii ihan hyvin, pääsee kiusaamaan vihuja ja muuta sälää.
- Teh_pwnerer
- Teh_pwnerer
Sword of Battle on taika-ase, jolla ei ole muita sääntöjä kuin ne mitkä esineen kuvauksessa lukee (+1 Attack). Se ei ole hand wepa, great wepa tai mikään muukaan. Sitä ei voi myöskään yhdistää minkään muun aseen kanssa, koska taika-asetta käyttävä sankari ei voi käyttää mitään muuta asetta.Teh_pwnerer kirjoitti:vähän off-topicia mutta käytin (veljeni käytti) Sword of Battlea (1 attack) voiko tätä käyttää Greatweaponina vai täytyykö ostaa GW erikseen? En uutta topiccia viitsinyt tehdä ja asia koske altteria
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Re: Vaihtoehto HoDA:lle?
alterihan on luonnostaan lähes mauton tuon kokoisissa peleissä, gw käteen ja menoksi. Sillä napilla saa suoraan valtavan edun monia "perinteisiä" listoja vastaan. En oikeasti keksi miksi se on edes sallittu kenraali.amis kirjoitti:Täytyy kyllä myöntää että Gilan ehdotus (siis se lähis Alter) oli hyvä ja olenkin sitä itse joskus käyttänytkin ;) (en siis bp:ssä tietenkään)amis kirjoitti:Tarkoituksena olisi löytää uusi ja hauska vaihtoehto sille ainaiselle HoDA-pomolle border patroliin. Alter Kindreadkin hyväksytään.
"Embrace the filth" -Voices in Oggy's head
- Teh_pwnerer
elikkä ihan huono... Additional Hand Weapon ajaa saman asian ja maksaa 4 pts... Mitäköhän ne on aatellu ku laitto tollasen aseen sinne?jullevi kirjoitti:Sword of Battle on taika-ase, jolla ei ole muita sääntöjä kuin ne mitkä esineen kuvauksessa lukee (+1 Attack). Se ei ole hand wepa, great wepa tai mikään muukaan. Sitä ei voi myöskään yhdistää minkään muun aseen kanssa, koska taika-asetta käyttävä sankari ei voi käyttää mitään muuta asetta.Teh_pwnerer kirjoitti:vähän off-topicia mutta käytin (veljeni käytti) Sword of Battlea (1 attack) voiko tätä käyttää Greatweaponina vai täytyykö ostaa GW erikseen? En uutta topiccia viitsinyt tehdä ja asia koske altteria
No ensinnäkin se on taikaase. Ethreal-sääntö (ja ehkä myös jotkin esineet) mahdollistaa immuniteetin kaikkia ei magic iskuja vastaan. Toiseksi, joskus saattaa bookissa olla niin hassusti, ettei herolle saa additional wepaa.Teh_pwnerer kirjoitti: elikkä ihan huono... Additional Hand Weapon ajaa saman asian ja maksaa 4 pts... Mitäköhän ne on aatellu ku laitto tollasen aseen sinne?
PikaEdit: No, Amis jo sanoikin aika hyvin, tuo nopea pirulainen...
What's going on here? Back from the grave and crap.
ei, lukee kirjan (Wood Elf Armybook) sivulla 68 Alter Kindreadin kuvauksessa...
Itse hyväksyin vaihtoehdoksi Alterin, sillä turnauksessa, johon olen menossa on sallittu Alterin olo kenuna, mutta kielletty HoDA...
Eli tuosta syystä haluaisin paljon hyviä ehdotuksia!
Itse hyväksyin vaihtoehdoksi Alterin, sillä turnauksessa, johon olen menossa on sallittu Alterin olo kenuna, mutta kielletty HoDA...
Eli tuosta syystä haluaisin paljon hyviä ehdotuksia!
-Sami
Niitä lentää 5.Slugger kirjoitti:Kuka sitten haluaa pulittaa ison kasan pisteitä yhdestä S3 nuolesta?Gilaelin kirjoitti:Tietenkin kaverille voi heittää noiden sijasta jonkun hasssun taikanuolipaketin. Paniikki-, tai haarniskanläpäisynuolet voisivat olla kätevä valinta yhdistettynä 360 asteen lossiin ja M9:n .
Toimii paremmin Alter Highbornin kanssa kun taikanuolia pääseekin laukomaan Bow of Lorenilla. Huomattavasti parempi ampumaan niitä kaaosnihtejä panssarinläpäisynuolilla, kun nuolia lentääkin neljä yhden sijasta.
Ostetaan Vostroyan Firstborneja ja Rough Ridereita! Pistä YV:tä!!!