Planet fall-07.
-
Hedelmäpeli
- Peliporukkavalvoja
-
Hedelmäpeli
- Peliporukkavalvoja
- samppuliini
-
Hedelmäpeli
- Peliporukkavalvoja
- samppuliini
-
Hedelmäpeli
- Peliporukkavalvoja
- samppuliini
-
Hedelmäpeli
- Peliporukkavalvoja
-
Hedelmäpeli
- Peliporukkavalvoja
-
Hedelmäpeli
- Peliporukkavalvoja
- Henkinen Johtaja
-
Hedelmäpeli
- Peliporukkavalvoja
Jees nyt on pikku turnaukset pidetty,ja mukavaa oli taas. Vaikka tapahtuman luonne oli enenpi kerhon sisäinen peli iltaviikonloppu niin eipä tuo haitannu. lauantaina Suvanto hallitsi suvereenisti pöytiä siitä 40e pikku bonus.Sunnuntaina pelaajia tuli yksi lisää,ja päätin täydentää itseni varapelaajaksi jotta ei auto massoja jaeta ja kuinka ollakkaan voitin vp erotuksella koko potin:D Oma kantani on asiaan että on olis mitään paremmin osannu tehä,tuuria saattoi myös olla mukana kohtuu paljon,mutta tulos on tämä. palkinto potti jää kerhon kassaan odottamaan tulevia hankintoja kakkos paikalle kirinyt Salmi saa vaivoistaan 20e lahjakortin. ensi vuonna aion panosta rutkasti ennmän kerhon sisäiseen "juniori" työhön turnaus asioissa,tämä tarkoittaa että järjestän suljettuja viikonloppu settejä pelkästään kerholaisille. KOska meiltä löytyy kerholta pelaaja voluumia kuitenkin pitää täysiä pelejä omalla porukalla. yöllinen mega batle sm/sm/eldar VS. Orks/orks/tyranid oli myös varsin mielyttävä kokemus. Toivottavasti nautitte lähes yhtä paljon lempeästä alkukesän wh viikonlopusta,tapailemisiin taas keskiviikkona.
Elämä on Peliä, koskaan ei tiedä mitä kohdalle pyörähtää.
pakko sanoo oli ihan mahtava turnaus kiitos hedelmä jälleen kerran ja oli mukavaa kun ei tarvinnut tyyliin odottaa sitä 3h et viiminenkin sai pelattua pelinsä
väliajat olivat loistavia oli hauskaa pelata aina välillä jotain ja taas mennä turnaus pelii pelaamaan väliin
Tämä oli minun mielestä kaikkien aikojen paras turnaus missä olen tähän mennessä käyny KIITOS HEDELMÄ
Aamulla eräs ihminen tulee no kai mä voisin sit kans tulla pelailemaan ettei massoja jaeta ja sielä sit sitä ollaankin ykkösenä loppujen lopuks xD GJ HEDELMÄ
sen vert viel et ilman sitä Apostolin Mahtavaa kenaario ideaa olisin pelannut tasurin xD mutta ei voinnu mitään inquisitor pamahti eikä ees liikkunut tai tullu ammutuks koko pelin aikana xD siinä se ratkaisu oli
Henkinen johtaja sun Hq on rais#¤"a xD nirhas 2 ryhmää tyttöjä xD
väliajat olivat loistavia oli hauskaa pelata aina välillä jotain ja taas mennä turnaus pelii pelaamaan väliin
Tämä oli minun mielestä kaikkien aikojen paras turnaus missä olen tähän mennessä käyny KIITOS HEDELMÄ
Aamulla eräs ihminen tulee no kai mä voisin sit kans tulla pelailemaan ettei massoja jaeta ja sielä sit sitä ollaankin ykkösenä loppujen lopuks xD GJ HEDELMÄ
sen vert viel et ilman sitä Apostolin Mahtavaa kenaario ideaa olisin pelannut tasurin xD mutta ei voinnu mitään inquisitor pamahti eikä ees liikkunut tai tullu ammutuks koko pelin aikana xD siinä se ratkaisu oli
Henkinen johtaja sun Hq on rais#¤"a xD nirhas 2 ryhmää tyttöjä xD
-
Hedelmäpeli
- Peliporukkavalvoja
- Henkinen Johtaja
Älä ny. Kyllä sille kelpas myös ne kaksi 'Nidi warrioria ja kaksi ryhmää gauntteja.Crystania kirjoitti: Henkinen johtaja sun Hq on rais#¤"a xD nirhas 2 ryhmää tyttöjä xD
Ps. Älä unohda että samainen HQ huvitteli myös sun HQlla ja niillä hyppyreppusiskoryhmän lopulla... ihan näin sivussa...
Ja päin vastoin kuin: Crystania Kaaoksen Jumalat siunatkoon Apostolia!
Kiitos Teemu turnaussarjan ekasta osiosta, ja toivotaan että muistakin tulee yhtä hauskoja
Viimeksi muokannut Henkinen Johtaja, Ma 21.05.2007 16:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tuosta...
Kiitos kaikille hauskasta "turnauksesta", erityisesti Teemulle. Oli hauska pitää välillä tämmönen kerholaisten keskeinen homma, päästiin vähän selvitteleen välejä!
Nautin turnauspeleistä ja kaikesta siinä sivussa!
Eldarilla meni ihan ok, kun nyt muistaa, että ne on vasta mukana tokassa turneessaan ja oon pelannu niillä vasta reilut 15 peliä. Eli kolmantena molempina päivinä. Kyl se siitä lähtee, ens kerral mukana mahdollisesti vähän tehokkaammalla listalla.
Laitan muutaman kuvankin jossain vaiheessa kun jaksaa(pitää ilmeisesti sensuroida muutama kuva pois..)
Eldarilla meni ihan ok, kun nyt muistaa, että ne on vasta mukana tokassa turneessaan ja oon pelannu niillä vasta reilut 15 peliä. Eli kolmantena molempina päivinä. Kyl se siitä lähtee, ens kerral mukana mahdollisesti vähän tehokkaammalla listalla.
Laitan muutaman kuvankin jossain vaiheessa kun jaksaa(pitää ilmeisesti sensuroida muutama kuva pois..)
- samppuliini