"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Wood elffien konffaus

Muut kuvat kuin miniatyyrien kuvat. Piirustukset, maastonpalat, pelipöydät, jne.
EvilArchitect

Wood elffien konffaus

Viesti Kirjoittaja EvilArchitect »

poistettu väliaikaisesti ja tulee takaisin vasta 30.6
Viimeksi muokannut EvilArchitect, Su 17.06.2007 21:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sitä saa mitä tilaa..
Barnabas

Viesti Kirjoittaja Barnabas »

Minusta hienoja.
Tuo ratsastaja on kyllä hieno *huokaus*
Mistä aseesta teit nuo miekat?
miinusta kuitenkin suttuisista kuvista.
ja enemmän hailaitteja.
EvilArchitect

juu

Hehe vois koittaa jotenkin saada parempia kuvia... oisko kenties mitään ideoita toteuttaa parempien kuvien otto.. sillä kameran on oko
(ehkä silloin highlightit näkyisivät paremmin ^^)

ja kerta sanoit että lisää highlighteja niin oisko sulla mitään neuvoa sitten että mihin kohtaa ja mitä väriä?

ja ase oli ihan omasta woodelffin miekasta hiottu ninja miekaksi ;)
Sitä saa mitä tilaa..
Barnabas

Viesti Kirjoittaja Barnabas »

no esimerkiksi ainakin kuvan perusteella hevosen lihaksiin ja harjaan ja tuohon haltian viitan punaiseen osaan.
viimesestä kuvasta sai sen verran selvää että näki että olit ainakin tuon harmaan kaavun highlaitannu
EvilArchitect

höh

Kommentoikaa nyt ihmeessä kerta on jo katottu 91 kertaa läpi...kai siitä jotain irti saa?
Sitä saa mitä tilaa..
Relic

Viesti Kirjoittaja Relic »

hehe no sanotaan jotain. Mielestäni olet onnistunut konffauksissa erittäin hyvin. Asennot on mukavan dynaamisia. Oletkos jousimieheen laittanut itse tuon nuolen ja jousen? Yleensähän niitä ei ole mutta en näistä figuista en ole varma. Itse myös teen jousimiehiin samoin.

Kaikinpuolin hyvää työtä. Maalaukseen voisi kiinnittää vähän enemmän huomiota ainakin korostuksiin. Voi tosin olla, että kuvan laatu vääristää.
EvilArchitect

welffit

Joo ihan itse olen konffannu noi narut jousiin ja nuolen (ja myös noi olkamäät jotka antavat vähän macho lookkia sille :D )
Sitä saa mitä tilaa..
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maastot ja pelipöydät”