elikkä kyselisin tietoja black coachista esim.
onko se etherali kun wraithi on sen kuskina
VC:n black coahc
- karvinen295
-
Usermaatra
- karvinen295
-
blackmetalsiili
Kärrynä se ei tykkää tykeistä ja katapulteista, vaikka se vitosen wardi sen saattaa pelastaa... tolla nyt olis kiva ajella joitan pieniä ja huono ldsiä jalkaväki blokkeja kun on terrori ja impaktit, mutta silloin joku tuki susi tai black knight unitti olis hyvä, että pääsee läpi... Asenne vaihtoehto banshee laumalle...
-
Usermaatra
Re: VC:n black coahc
Mulla se ei ikinä ole mitään saanut aikaan, muttei senkoommin ole huutomummotkaan. Ja tuo on tyylikkäämpi.
Se on yleensä mulla keräämässä tulta, kun on myös nättiläinen messissä, niin se on vihollisen tykeille jokotai. Toinen yleensä päsee johonkin. Ja kerää samalla tulta siitä lohariloordista tai countista. Se on ihan jees varmaan jos sitä suojaa jollain susilla ympäriltä. Ne sudet on näet myös halpoja, muttei kannata toivoa että ne ketään tappaisi.
Se on yleensä mulla keräämässä tulta, kun on myös nättiläinen messissä, niin se on vihollisen tykeille jokotai. Toinen yleensä päsee johonkin. Ja kerää samalla tulta siitä lohariloordista tai countista. Se on ihan jees varmaan jos sitä suojaa jollain susilla ympäriltä. Ne sudet on näet myös halpoja, muttei kannata toivoa että ne ketään tappaisi.