Jamo kirjoitti:Eli Undivided mariinit ovat trooppeja aina riippumatta HQ:n markista?
Undivided merkityt säilyttävät paikkansa. Koskee normimarsujen lisäksi myös fastissa ja heavyssa olevia marsuja joille saa ostettua markin.
Saiskos sivunumeroa kaamoskoodeksiin?
38. Kappale "The Force Organisation Chart".
Undivided-merkillinen tai merkitön yksikkö on aina siinä FO-kohdassa, jossa se on codexissa. Muut merkit tuuppaavat yksikön Eliteksi, jollei kenraalilla ole samaa merkkiä.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Kokeile photobuckettia. Useimmat täällä käyttävät sitä ja antaa hieman hitaamman yhteyden omistajalle mahdollisuuden plarata sivuja ilman pitkiä latausaikoja
Voisikos joku nopsasti kertoa miten tilata Andrea Miniaturesin figuja? Pääasiassa noita Warlord Sagaan kuuluvia.
Andrean sivut ovat rittäin epäselvät ja suomenkielisiltä sivuilta en ole löytänyt kuin jotain toiseen maailmansotaan liittyviä figuja. Kertokaa toki jos tiedätte.
Vähän helffeistä, olen kuullut että sword masters of hoeteilla on killing blow mutta en löydä sitä sääntöä mistään, pitääkö tuo paikkansa? Whithe lionsseilla on lion cloak joka antaa +2 armor saven missile fireä vastaan sisältyykö tähän myös magic missilet?
Vähän helffeistä, olen kuullut että sword masters of hoeteilla on killing blow mutta en löydä sitä sääntöä mistään, pitääkö tuo paikkansa? Whithe lionsseilla on lion cloak joka antaa +2 armor saven missile fireä vastaan sisältyykö tähän myös magic missilet?
Swordmastereilla ei ole killingblowia tässä edikassa, jossain viidennessä taisi olla. Ainakin itse olen ymmärtänyt että tuo sisältää myös maagiset missilet.
Veil of darknessilla deep striketetään, eli mysticien avulla silloin saapi (yrittää) ampua. Hwpn-tiimin molempien voisi olettaa olevan 2" sisällä toisistaan, eli jos joku on b2b sen beissin kanssa, molemmat lähistelee. Kantsis oikeesti käyttää 2 erillistä nappia sen tiimin kanssa...
Think of the rivers of blood spilled by all those generals and emperors so that, in glory and triumph, they could become the momentary masters of a fraction of a dot.
- Carl Sagan