Hiukan erillainnen ig[1500]
-
Officer-Matti
Mitäs sanoisitte jos vaihtaisin demolisherit bassoiksi ja yli jäämä pisteillä,joka ryhmään veteran kessu plasma pislalla ja melta pommeilla.
hunter killerit ovat mielestäni suhteellisen turhia koska niillä voi ampua vain kerran pelissä ja sekin ammutaan tietenkin ohi ig:een ampuma taitojen perusteella.
No bassot eivät ole ehkä paras ratkaisu mutta listasta löytyy IMO tarpeekkisi liikkuvia yksiköitä että pari omalla puolella kyykkivää bassoa ei haittaa.
hunter killerit ovat mielestäni suhteellisen turhia koska niillä voi ampua vain kerran pelissä ja sekin ammutaan tietenkin ohi ig:een ampuma taitojen perusteella.
No bassot eivät ole ehkä paras ratkaisu mutta listasta löytyy IMO tarpeekkisi liikkuvia yksiköitä että pari omalla puolella kyykkivää bassoa ei haittaa.
...
-
vompovompatti
Kyllä tuon vaihdon voi tehdä. Tosin kannattaa ottaa vain meltapommit tai plasma pislat. Tulee muuten aika kallis ja kuitenkin heikko siitä miehestä vaikka onkin ryhmä ympärillä.
Jalkaväkeä itse niitän puhtaasi chimeroilla. Omat chimerat käyttävät multilaser, heavy bolter, heavy stubber, extra armour-settiä, jonka olen todennut toimivaksi useita kertoja. Näin saan jalkaväkeni hunttaamaan tankkeja tai hakemaan vihuja lähikseen (riippuen vihollisesta).
Basiliskit taas pudottelevat murkulaa vihujen niskaan ja aloittavat aina pst ryhmistä ja siirtyvät sitten tankkeihin tai kalliisiin yksiköihin.
Jalkaväkeä itse niitän puhtaasi chimeroilla. Omat chimerat käyttävät multilaser, heavy bolter, heavy stubber, extra armour-settiä, jonka olen todennut toimivaksi useita kertoja. Näin saan jalkaväkeni hunttaamaan tankkeja tai hakemaan vihuja lähikseen (riippuen vihollisesta).
Basiliskit taas pudottelevat murkulaa vihujen niskaan ja aloittavat aina pst ryhmistä ja siirtyvät sitten tankkeihin tai kalliisiin yksiköihin.
I am the king of Rome, and above grammar.
-Sigismund, Emperor of the Holy Roman Empire
- Henkinen Johtaja
Ei kukaan, ja juuri sen takia siellä vastapuolella on lassohelvetti joka polttaa hyvällä (tai huonolla) tuurilla demolisherit romuksi ennenkuin ne ehtivät tarpeeksi lähelle (tämä on melko varmaa jos vastustajina on mariineja.mattiC kirjoitti:Demolisherit ne hoitaa ainakin ellei kukaan muu. Sano kuka pitää str 10 plästistä tankkiinsa?Varsinainen anti-tank jää myös hiukan heikoille kantimille.
Minä! ---Kun pelaan lojalitisti mariineilla!mattiC kirjoitti:Hei C'mon kuka pitää marineita nykyään 10 miehen ryhmissä.
Tuosta...
-
Officer-Matti
Ääääääk!!! Piiloon.Minä! ---Kun pelaan lojalitisti mariineilla!Hei C'mon kuka pitää marineita nykyään 10 miehen ryhmissä.
Uskon että demolisherit pääsevät kuitenkin tarpeeksi lähelle koska 12 tuumaa deploamentti ekalla vuorolla 12 tuumaa eteen päin ja smoket päälle, seuraavalla vuorolla 6 tuumaa eteeen päin ja kantomotka 24 tuumaatästä tulee yhteensä 54 tuumaa eli kyllä ne sinne kanto matkalle pääseeEi kukaan, ja juuri sen takia siellä vastapuolella on lassohelvetti joka polttaa hyvällä (tai huonolla) tuurilla demolisherit romuksi ennenkuin ne ehtivät tarpeeksi lähelle (tämä on melko varmaa jos vastustajina on mariineja.
Muutin kumpaakin listaa!
...
-
vompovompatti
Re: Hiukan erillainnen ig[1500]
Itse koitin eilen luottaa 14 keulaan, mutta battle tankkini ja demolisherini kuolivat surkeasti thousand sonien käsissä tappamatta ketään. Kerran pääsin ampumaan battle cannonilla ja sekin ohi. Tämäkin laukaus vain koska sain aloittaa. Harmittaa taas tuo ig:n tehottomuus, vaikka oli aika pumpattu lista. 1500pts ja 9 ajoneuvoa, mutta hommat vain eivät nyt toimineet.
Silloin kun ei noppa pyöri niin ei voi mitään. Tapoin pelin aikana lähiksessä pisteissä samanverran kuin ampumalla. Kannattaa varautua harmaisiin hiuksiin, kun blastit menevät ohi ja chimerat suihkivat sorsia ja vielä plasmat tappavat itsensä. Listani kuudesta plasmasta 5 tappoi itsensä.
Silloin kun ei noppa pyöri niin ei voi mitään. Tapoin pelin aikana lähiksessä pisteissä samanverran kuin ampumalla. Kannattaa varautua harmaisiin hiuksiin, kun blastit menevät ohi ja chimerat suihkivat sorsia ja vielä plasmat tappavat itsensä. Listani kuudesta plasmasta 5 tappoi itsensä.
-
Officer-Matti
Jep sellasta käy. Muuta itse asiaan vaihtaisiniko ykkös listasta demolisherit pois ja kaksi bassoa tilalle ja chimerat grenadiersseille ja kahdelle jalka väki stormareille kaks meltaa?vompovompatti kirjoitti: Silloin kun ei noppa pyöri niin ei voi mitään. Tapoin pelin aikana lähiksessä pisteissä samanverran kuin ampumalla. Kannattaa varautua harmaisiin hiuksiin, kun blastit menevät ohi ja chimerat suihkivat sorsia ja vielä plasmat tappavat itsensä. Listani kuudesta plasmasta 5 tappoi itsensä.
...
-
vompovompatti
Itse olen todennut basiliskit kyllä paremmiksi valinnoiksi kuin lemanit, joten anna mennä vain. Tosin chimerat saavat paljon enemmän tulta itseensä jos ei ole lemaneita, mutta "that is a sacrifice I am willing to make", eli siis kannatan.
-
Officer-Matti
-
vompovompatti
Kyllä tuota voi turnauksessa ulkoiluttaa ilman suurempaa häpeää. Emperor protects.