"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Daemonhunters 600p.

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
DrPullasorsa

Daemonhunters 600p.

Viesti Kirjoittaja DrPullasorsa »

Eli olen tälläistä listaa kasannut lähinnä kaveripeleihin yms. Yleensä pelailen Chaosta, Eldarieta, DEldareita ja Space Marineita vastaan.
  • HQ:
    Inquisitor Lord

Aseet:
    Thunder Hammer + Master-crafted
    Bolt pistol

Wargear:
    Artificer Armour
    Icon of the just
    Digital weapon
    Consecrated scrolls

Psyykkiset voimat:
    -Word of The Emperor
    -Scourging
    =191p.

Retinue:
    Imperial guard veteran + Melta gun
    Combat servitor
    Familiar =51p.

Troop:

4 Grey Knights
    Incinerator
    Justicar
    Targeter
    Auspex
    164p.

5 Stormtroopers
    2 Plasmaa (tai meltaa, vastustajasta riippuen)
    Veteran
    Bolter
    Auspex
    =83p.

Elite

Callidus assasin
    =120p.
=599p.

Eli rakentavaa kommenttia kiitos.
Itse olen pärjäillyt ihan mukavasti tällä ja muilla saman tapaisilla listoilla.
Muutoksiin on varaa.
Olen myös aikeissa hommata Lordille chimeraa jotta se pääsee nopeasti oikeuksiinsa.

Vielä yksi kysymys: Olisiko siinä mitään järkeä hommata LDC:tä (Land Raider Crusader) tämän tyyppiselle listalle tulevaisuudessa?
Viimeksi muokannut DrPullasorsa, Ma 21.05.2007 21:22. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Näitä sattuu...
Heretic
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Heretic »

Olen myös aikeissa hommata Lordille chimeraa jotta se pääsee nopeasti oikeuksiinsa.

Vielä yksi kysymys: Olisiko siinä mitään järkeä hommata LDC:tä (Land raider crusader) tulevaisuudessa?
Mihinköhän oikeuksiinsa? Onhan se boostattu mutta ampuva versio tästä olisi halvempi ja tekisi paljon paremmin kaiken...Nyt se on ainakin laiton
Inquisitor Lord

Aseet:
Thunder Hammer + Master-crafted + Anointed weapon
Bolt pistol

Wargear:
Artificer Armour
Icon of the just
Digital weapon
Consecrated scrolls

Psyykkiset voimat:
-Word of The Emperor
-Scourging
=191p.

Retinue:
Imperial guard veteran + Melta gun
Combat servitor
Familiar =51p.
Hahmolla saa olla vain kaksi asetta, kaksi yhenkäen tai yksi kahenkäen ja yksi yhenkäen. Hahmollasi on kolme. Se on muutenkin liian boostattu. Jos välttämättä haluat inkviä käyttää lähiksessä niin ota mastercrafted ja anointed weapon pois kuten myös psyykkiset voimat ja rullat ja digital weapon....Niillä pojoilla saa lisää ritareita.

Itse ottaisin kyllä suoraan grandmasterin, iskee kovempaa ja paremmin kun nemesis forceweaponin omistaa. Tälle vain icon of the just niin olisi hyvä. Loppupisteillä saisit eliitti-inkvin psycannonilla jotta saat yhä calliduksen pitää.

Muut on ihan ok
Ville Oulusta.
Frostgrave, Mordheim, 40k&30k, Kings of war, Lotr, Guild ball, Necromunda ja Blood bowl
DrPullasorsa

Viesti Kirjoittaja DrPullasorsa »

No kappas kehveliä! Olin vahingossa lisännyt anointed weaponin. Pahoittelen virhettä. (Korjasin sen pois)

Onhan se pistesyöppö, mutta toiminut ihan hyvin.
Pitää kokeilla, siinä on kyllä ideaa. ;)

*Kipittää takaisin koneen ääreen*

Pari laskutoimitusta tehtyäni ja uutta listaa säätäessäni huomasin että tämähän oli loistava ehdotus, ja esim. inkvin kohdalla säästyi n.60p. annettuani 3 gun servoo ja niin edelleen... :D

Kiitoksia.

*Kiittää ja kumartaa*
Näitä sattuu...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Armeijalistat”