Figujen määrä on rajallinen; siksi enemmän warruja kuin erikoisyksiköitä, mutta pidemmittä höpinöittä itse listaan. Pienensin hieman fonttia, että sen näkisi kokonaan näytöllä.
HQ
Necron Lord: 200 pts.
Res. Orb and Veil of Darkness
ELITES
Necron Immortal Squad: 224 pts.
8 Immortals
TROOPS
Necron Warrior Squad 1: 198 pts.
11 Warriors
Necron Warrior Squad 2: 198 pts.
11 Warriors
Necron Warrior Squad 3: 198 pts.
11 Warriors
Necron Warrior Squad 4: 180 pts.
10 Warriors
FAST ATTACK
Necron Wraith Squad: 123 pts.
3 Wraiths
Necron Destroyer Squad: 250 pts.
5 Destroyers
Scarab Squad: 128 pts.
8 Scarab Swarms equipped with Disruption Fields.
HEAVY SUPPORT
Necron Heavy Destroyer Squad: 65 pts.
1 Heavy Destroyer
Necron Monolith: 235 pts.
Total models: 7
Total Necron models: 61
Phase Out Limit: 15 or less.
TOTAL: 1999/2000 pts.
Kommentteja?
Necronlista - 2000pts.
dessuja tai wraitheja lisää, kahden ryhmiin jompikumpi kuitenkin. yhtäaikaa eivät mahdu pöydälle. Heavy dessuja lisää.
Minun lista olisi tällainen:
Lord 200p
- Veil, Orb
8 Immortals 224p
43 warrua
2x3 destroyers 300p
8 scarabs 128p
-d. field
2x1 Heavy destroyers.
Monolith
1991p
Minun lista olisi tällainen:
Lord 200p
- Veil, Orb
8 Immortals 224p
43 warrua
2x3 destroyers 300p
8 scarabs 128p
-d. field
2x1 Heavy destroyers.
Monolith
1991p
Ostetaan kaaosta:
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... hp?t=60644
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... hp?t=60644
Abaddon71, tarkoitit varmaan scarabeja? Nehän ovat vallan loistava sitojayksikkö. Olen kuullut vaikka mitä huimia juttuja, kuinka scarabit ovat jumittaneet vastustajan kalliit lähistely-yksiköt closikseen moneksi vuoroksi.
Valitse joko ihmiset tai teknologiatasankoninjasamuraisorkkaeläinkalat.
- vompovompatti
- vompovompatti
- samppuliini
-
Necron Loiri
Niin, scarabit tosiaan ovat huonoja hakkaamaan, mutta matalan pistehintansa, fearless-erikoissääntönsä, nopean liikkuvuutensa sekä korkean woundien määränsä ansiosta ne ovat erinomaisia jumittamaan ja muutenkin härnäämään/hämäämään vihollisyksiköitä. En ota niitä pois.
@ Crow
Figujeni määrä nyt on hieman rajallinen. Minulla on nyt 1 jalkalordi, 8 immortalia, 44 warrua, 3 wraithia, 5 normidessua, 11 scarabia, 1 H. Destroyer (joka käy kaveripeleissä myös normidessuna) sekä monolith. Eli jos kommentoisitte tuota listaa silmällä pitäen, niin se olisi mukavaa. Minusta heavy destroyer ei tarvitse lisäseuraa. Kyllä se saa olla ihan rauhassa 2000-pisteen pelissä, koska kyllä vihollisella luulisi olevan tähdellisempää ammuskeltavaa. Sen on nyt tarkoitus olla vain halpa yksikkö, joka korkkaa muutaman tankin pelin alkuvuoroilla.
@ Crow
Figujeni määrä nyt on hieman rajallinen. Minulla on nyt 1 jalkalordi, 8 immortalia, 44 warrua, 3 wraithia, 5 normidessua, 11 scarabia, 1 H. Destroyer (joka käy kaveripeleissä myös normidessuna) sekä monolith. Eli jos kommentoisitte tuota listaa silmällä pitäen, niin se olisi mukavaa. Minusta heavy destroyer ei tarvitse lisäseuraa. Kyllä se saa olla ihan rauhassa 2000-pisteen pelissä, koska kyllä vihollisella luulisi olevan tähdellisempää ammuskeltavaa. Sen on nyt tarkoitus olla vain halpa yksikkö, joka korkkaa muutaman tankin pelin alkuvuoroilla.