Pahis Listan Valinta!
Pahis Listan Valinta!
Eli nyt sain valituksi hyvis listan, joka on:
Saruman 150
Dwarf King 75
Bannermannen 38
12 Kääppää jousin 108
20 Kääppää kilvin 180
3 Kazad-vartijaa 33
2 Kääppää 2-h 16
Total 600
Massa 40
Jousia <33%
Mahti 5
Sitten pitää valita pahis lista. Haradit vai Scoutit. Tässä ovat:
Isengard Raiders
Herot
Lurtz 60
Ugluk 60
Vrasku 60
Kura
14 Uruk Hai Scouts 112
11 Uruk Hai Scouts, shields 99
11 Uruk Hai Scouts, bows 99
Minas Morgul
Hero
Grishnak, shield 50
Kurat
10 Orcs, spear 60
Total: 600
Might: 12 WWHOOO
Bows: 13/39, 0/0 = 13/50
Massa: 50
Ja Haradit:
Herot:
Suladan, horse 100
Chieftain, horse, lance 60
Chieftain, spear 46
Chieftain, bow 50
Peruskura:
10 Haradrim Riders, lance 120
18 Haradrim, spear 108
15 Haradrim, bow, spear 105
2 Haradrim 10
599p
Massa 49
Mahti 9
Jousia 16/49
Niin noista kahdesta pitäisi nyt valita. Joko valitsen hevoset tai F4 ja S4. En osaa itse päättää joten auttakaa.
Saruman 150
Dwarf King 75
Bannermannen 38
12 Kääppää jousin 108
20 Kääppää kilvin 180
3 Kazad-vartijaa 33
2 Kääppää 2-h 16
Total 600
Massa 40
Jousia <33%
Mahti 5
Sitten pitää valita pahis lista. Haradit vai Scoutit. Tässä ovat:
Isengard Raiders
Herot
Lurtz 60
Ugluk 60
Vrasku 60
Kura
14 Uruk Hai Scouts 112
11 Uruk Hai Scouts, shields 99
11 Uruk Hai Scouts, bows 99
Minas Morgul
Hero
Grishnak, shield 50
Kurat
10 Orcs, spear 60
Total: 600
Might: 12 WWHOOO
Bows: 13/39, 0/0 = 13/50
Massa: 50
Ja Haradit:
Herot:
Suladan, horse 100
Chieftain, horse, lance 60
Chieftain, spear 46
Chieftain, bow 50
Peruskura:
10 Haradrim Riders, lance 120
18 Haradrim, spear 108
15 Haradrim, bow, spear 105
2 Haradrim 10
599p
Massa 49
Mahti 9
Jousia 16/49
Niin noista kahdesta pitäisi nyt valita. Joko valitsen hevoset tai F4 ja S4. En osaa itse päättää joten auttakaa.
Viimeksi muokannut banzgo, Ti 22.05.2007 15:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Olet laskenut tokan pahislistasi pisteet jossakin kohtaa väärin, sillä minä sain 630, ja kaksi haradrimia maksaa muuten 10 pistettä eli 635 pojoa.
Tehojen kannalta ottaisin tuon urukkilistan, mutta tuo haradlista on paljon tyylikkäämpi. Ekassa on kovat juustoherot ja tokassa hyviä kapteeneja ja Suladan, massa on molemmissa kovaa. Korjaa tuota tokaa listaa niin katson sitten kumman ottaisin, hienoja ovat molemmat.
Tehojen kannalta ottaisin tuon urukkilistan, mutta tuo haradlista on paljon tyylikkäämpi. Ekassa on kovat juustoherot ja tokassa hyviä kapteeneja ja Suladan, massa on molemmissa kovaa. Korjaa tuota tokaa listaa niin katson sitten kumman ottaisin, hienoja ovat molemmat.
Loppiainen hyvin, kaikki hyvin
-
Eorl Nuori
Juu pisteet ovat päin mäntyä. Chifu hapalla ja peitsella on 60, 18 keihäsmiestä on 108, ja kaksi Haradrim Warrioria on 10p.
Mutta listasta muuten: Scoutit ovat kenties muuten tehokkaampia, mutta ratsuja ei ole, joita taas Haradrimilla on. Mightia ja massaa molemmissa on hyvin. Itse asiassa, kun noita nyt tässä katselee, niin näyttävät kaikin puolin melko täydellisiltä listoilta
. Etenkin Harad, kiitos hepojen.
Vaikean päätoksen joudut tekemään... Noh, itse ottaisin Haradin, koska niitä näkee huomattavasti harvemmin ja ovat myos hienoja
. Ai niin ja hyviä kanssa
.
Edit:Ai niin älä tukeudu valinnassasi liikaa kommentteihini, listathan voivat vielä muuttuua, kun joudut korjaamaan pisteet.
Mutta listasta muuten: Scoutit ovat kenties muuten tehokkaampia, mutta ratsuja ei ole, joita taas Haradrimilla on. Mightia ja massaa molemmissa on hyvin. Itse asiassa, kun noita nyt tässä katselee, niin näyttävät kaikin puolin melko täydellisiltä listoilta
Vaikean päätoksen joudut tekemään... Noh, itse ottaisin Haradin, koska niitä näkee huomattavasti harvemmin ja ovat myos hienoja
Edit:Ai niin älä tukeudu valinnassasi liikaa kommentteihini, listathan voivat vielä muuttuua, kun joudut korjaamaan pisteet.
Tykkään oikein paljon tosta urukki listasta ja massatkin on täysissä.
Tossa toisessa listassa nuo tukijat on se asia mistä en tykkää, kun GW:n tyypit on laittanu noi kahen pisteen keihäät niille...
Silti jos haluat noita hevosia niin paljon voisit ottaa vaikka vraskun
pois ja ottaa sharkun... Sitten ottaisit noita kilvettömiä urukkeja ja laittaisit wargeja tilalle tai jotain semmosta...
Mutta en osaa sanoa kumpaa listaa suosittelisin...
Muuten... Korjatkaa jos olen väärässä... Mutta eikös nuo itäläisten keihäät lasketa lanseiksi?
Tossa toisessa listassa nuo tukijat on se asia mistä en tykkää, kun GW:n tyypit on laittanu noi kahen pisteen keihäät niille...
Silti jos haluat noita hevosia niin paljon voisit ottaa vaikka vraskun
pois ja ottaa sharkun... Sitten ottaisit noita kilvettömiä urukkeja ja laittaisit wargeja tilalle tai jotain semmosta...
Mutta en osaa sanoa kumpaa listaa suosittelisin...
Muuten... Korjatkaa jos olen väärässä... Mutta eikös nuo itäläisten keihäät lasketa lanseiksi?
Elämä on lyhyt, elä se täysillä!!!
-
Eorl Nuori
-
Chaotic Dwarf
Eorl Nuori kirjoitti:Nyt meni ohi...Serkunson kirjoitti:Tossa toisessa listassa nuo tukijat on se asia mistä en tykkää, kun GW:n tyypit on laittanu noi kahen pisteen keihäät niille...
No niin; pidän tuosta Harad- listastasi enemmän kun vaikuttaa tyylikkäämmältä ja on suuri ratsujoukko. Tosin pisteet näyttävät vielä ainakin osittain vääriltä, että tiedä sitten joutuuko karsimaan massaa.Elladan kirjoitti: Nuo ei ole itäläisiä vaan haradrimeja
Jos oikea silmäsi viettelee sinua, repäise se irti ja heitä pois. Ja jos oikea kätesi viettelee sinua, hakkaa se poikki ja heitä pois.
-Jeesus Nasaretilainen, Matt. 5:29-30
-Jeesus Nasaretilainen, Matt. 5:29-30
Pisteet ovat ukoilla väärin, mutta massaa ei tarvitse karsia pois, sillä oikeilla pisteillä siitä tulee tuo 599 pst. Oikein mainiot listat, mutta mielestäni tuo harad lista on selvästi kovempi. Ensinkin deffa on sama, mutta faitti arvo urukeilla korkeampi. Haradit ampuvat kovempaa ja saavat re-rollata woundauksen jos tulee 1. Ratsuväki on kovaa, joskin helposti eliminoitavissa hyvin keskitetyllä jousitulella. Urukit ovat vielä helpompi kaataa vaikka 4 kovaa heroa löytyykin. Kyllä tuo urukki lista imaisee kovaa ampuvan hyvislistan nuolet pahasti ja olet 3-0 tappio asemassa taisteluun päästyäsi. Ota haradit ne on tyylikkäitä ja muutenkin parempi joukkio, tosin tuosta urukki laumasta saisi toimivamman muutamalla vaihdoksella.