Noniin, Blood Angeleita uuden armeijalistan pohjalta.
Blood Angels, 1500pts.
Memphiston, 225pts.
Chaplain, 100pts, Power Fist +25pts, Jump Pack +20pts = 145pts
Elites:
Veteran Squad, 150pts, Jump Packs, 3kpl fistejä +75pts = 175pts.
Death Company, 4 äijää, jump packit +20pts,
Scoutteja, 80pts, power weapon +15pts = 95pts
Troop:
Assault Squad, 140pts, 2x plasma pistols +30pts, fisti +25pts = 195pts
Fast Attack:
Mopoja, 110pts, 2x melta guns +20pts = 130pts
Heavy Support:
Baal Predator, 100pts, Heavy Bolters +25pts = 125pts
=1500pts
Memphiston liittyy Veteraanimariineihin, ja käyttää spyykkistä kykyään ja lentää vastustajan kimppuun.
Chaplaini liittyy Death Companyyn, ja ne lentävät ja pistävät vihollisen halki, poikki ja pinoon.
Scoutit pyrkivät hiipimään lähikseen.
Assault Squadit täyttävät pakollisia trooppipaikkoja ja myös iskevät aika kovaa veteraanifistinsä ansiosta.
Mopot on tankintuhoamista varten.
Baal Predator. Jokapaikan juustoisa tappokone. Niittää vastustajia pellolla ja metsässä, kiitos Twin linkatun Assault Cannoninsa. Pidän tästä tankista. <3
Mutta tekeekö tällä listalla mitään?
Vetääkö IG:kin vaikka lähisaseiden ja laspistoolien kanssa tätä 100-0?
Blood Angeleita uudella armeijalistalla
Blood Angeleita uudella armeijalistalla
Viimeksi muokannut Ratovaari, To 24.05.2007 23:40. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
-
vompovompatti
Re: Blood Angeleita uudella armeijalistalla
Nopeutta listasta ainakin löytyy. Tosin kaipaa hieman tulivoimaa lisää, koska pelkällä lähistelyvoimalla en ole ainakaan koskaan voittanut mitään riemuvoittoa. Jotain tukiyksikköä siis huutaa.
I am the king of Rome, and above grammar.
-Sigismund, Emperor of the Holy Roman Empire
-Sigismund, Emperor of the Holy Roman Empire
Mistä pistehinnat on ongittu? Voiko wings of sanguiniuksella tosiaan liikuttaa koko ryhmää jossa on mukana?
Älyttömän vähän figuja armeijassa kyllä, olen itsekin vähän pähkäillyt tätä ongelmaa uusien verienkeleiden kanssa ja itse kyllä jättäisin Mephistonin himaan. Oli se kova figu eli ei, tuon armeijan rampauttaminen on vähän turhan helppoa vaikkei vastustajalta hirveästi pyssyjä löytyisikään.
Älyttömän vähän figuja armeijassa kyllä, olen itsekin vähän pähkäillyt tätä ongelmaa uusien verienkeleiden kanssa ja itse kyllä jättäisin Mephistonin himaan. Oli se kova figu eli ei, tuon armeijan rampauttaminen on vähän turhan helppoa vaikkei vastustajalta hirveästi pyssyjä löytyisikään.
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."
Löysin armeijalistan PDF:ään linkin 4chanista, oli kuulemma skannattu WD:stä (mutta tiedä sitä sitten, kun kyseinen WD ei ole viellä ilmestynyt...).Abu kirjoitti:Mistä pistehinnat on ongittu? Voiko wings of sanguiniuksella tosiaan liikuttaa koko ryhmää jossa on mukana?
Ah, olet oikeassa, olisi pitänyt lukea tarkemmin, Wings of Sanquiniuksella voi tosiaankin liikutella vain itse librariania. No, korjaan tilanteen.
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
Abu, jos kiinnostaa nuo vuodetut listat, niin bolterandchainsword.comissa olisi enemmänkin noita listoja. Eivät kyllä suostuneet kertomaan, mistä sen saa :/.
Valitse joko ihmiset tai teknologiatasankoninjasamuraisorkkaeläinkalat.
- vompovompatti
- vompovompatti
Veteraaniryhmän hinta näyttää olevan pahasti killissä, 225 on vissiin oikea hinta eli 2 fistiä sieltä pois.
Jos haluat mephistonin pitää niin jättäisin sitten kappalaisen himaan, ei sillä ole oikein mieltä kaitsea 4 hengen komppaniaa ja sille 145 pinnalle löytyy armeijasta varmasti parempaakin käyttöä.
Ottaisin itse myös moporyhmän sijaan kaksi attack bikeä / land speederiä multimeltoilla.
Scouttiryhmäkin on vähän hassu, suosittelisin ainakin vaihtamaan power weaponin raketinheittimeen jos haluat pitää ryhmän armeijassa.
Jos haluat mephistonin pitää niin jättäisin sitten kappalaisen himaan, ei sillä ole oikein mieltä kaitsea 4 hengen komppaniaa ja sille 145 pinnalle löytyy armeijasta varmasti parempaakin käyttöä.
Ottaisin itse myös moporyhmän sijaan kaksi attack bikeä / land speederiä multimeltoilla.
Scouttiryhmäkin on vähän hassu, suosittelisin ainakin vaihtamaan power weaponin raketinheittimeen jos haluat pitää ryhmän armeijassa.
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."
Whopsie, menin sitten näköjään tunaroimaan tuonkin kanssa...Abu kirjoitti:Veteraaniryhmän hinta näyttää olevan pahasti killissä, 225 on vissiin oikea hinta eli 2 fistiä sieltä pois.
Taidan ottaa koko veteraaniryhmän pois, maksaa liikaa.
Attack Bikejä voisin ottaakkin, mutta ei nyt satu löytymään 35 euroa ylimääräisenä ja mopoja nyt vaan sattuu olemaan 3 (eikös ne 17,5e maksaneet ne attack biket kappale?).
Scouttiryhmällä on lähitaisteluaseet, joten lähikseen ovat menossa, jolloin raketinheittimen osto on hieman epäilyttävä teko, kuitenkaan sillä ei saa ampua jos liikun.