Muutama Black Templar kysymys
Muutama Black Templar kysymys
1. Heavy Weapon tiiminen liikkuu vihollisen shooting phasen lopuksi. Haluan ampua silti omalla vuorollani, koska eivät liikkuneet omassa movement phasessani. Laillista?
2. Läpäisin juuri RZ testin. Nopasta heitän viisi. Koska lähin vihollinen on takanani, liikutan miehiäni 0,1 tuumaa taaksepäin lähintä vihollista päin. Laillista?
2. Läpäisin juuri RZ testin. Nopasta heitän viisi. Koska lähin vihollinen on takanani, liikutan miehiäni 0,1 tuumaa taaksepäin lähintä vihollista päin. Laillista?
"Watch my back" , sanoi kyttyräselkä.
- Cannonball
Re: Muutama Black Templar kysymys
1. Regrouppaaminen lasketaan liikkeeksi, joten ei.
Paitsi marsuilla, jotka rällyttävät jo vihun vuorolla. Eli Kyllä.
Paitsi marsuilla, jotka rällyttävät jo vihun vuorolla. Eli Kyllä.
- Amazing Slug
Edellisen edikan puolella saattoivat tehdäkin, nykysäännöissä ainoastaan jos testaavat kun vihollinen assaultoi pakeneviin mariineihin. Jos silloinkaan. ATSKNF-sääntö nimittäin ei oikeastaan tee yhtään mitään, paitsi Hämärillä Enkeleillä, ehkä myös Mustilla Temppeliherroilla.Cannonball kirjoitti: Paitsi marsuilla, jotka rällyttävät jo vihun vuorolla. Eli Kyllä.
ATSKNF antaa mariinien pässätä "morale tests to regroup". Kohtalaisen ikävää, että useimmat regroup testit ovat tavallisia leadership-testejä eivätkä sen alaluokkia, moraalitestejä.
Imekää sitä RAWia.
Kukas sanoi että ne Heavy weapon miehet olisivat feilanneet testinsä?
Huonosti sanoin, siis jos RZ johdosta juostaan eteenpäin vihollisen shooting phasessa, se ei vaikuta minun vuoroni shooting phaseseen.
Huonosti sanoin, siis jos RZ johdosta juostaan eteenpäin vihollisen shooting phasessa, se ei vaikuta minun vuoroni shooting phaseseen.
- Dark Apostle
Miksi kysyt, jos asia on jo tiedossasi?Hän itse kirjoitti:Kukas sanoi että ne Heavy weapon miehet olisivat feilanneet testinsä?
Ei laillista. Pelissä ei tunneta mitään muita mittayksiköitä kuin kokonaisia tuumia.Hän itse kirjoitti:2. Läpäisin juuri RZ testin. Nopasta heitän viisi. Koska lähin vihollinen on takanani, liikutan miehiäni 0,1 tuumaa taaksepäin lähintä vihollista päin. Laillista?
"..Daemon Prince is like a box of chocolates, You never know what you gonna get .."
Onko sitten yhden tai nollan tuuman laillisia?Dark Apostle kirjoitti:
Ei laillista. Pelissä ei tunneta mitään muita mittayksiköitä kuin kokonaisia tuumia.Hän itse kirjoitti:2. Läpäisin juuri RZ testin. Nopasta heitän viisi. Koska lähin vihollinen on takanani, liikutan miehiäni 0,1 tuumaa taaksepäin lähintä vihollista päin. Laillista?
- Dark Apostle
Korjatkaa jos olen väärässä, mutta eikö RZ nimen omaan pakota ryhmän liikkumaan nopan osoittaman tuloksen päin lähintä vihulaista.
Kyllä. 1" olisi laillinen, jos heittäisit nopasta tuloksen 1.
"..Daemon Prince is like a box of chocolates, You never know what you gonna get .."
Tässä tuleekin sitten se asia. RZ sanoo että jos moraletestissä onnistutaan tehdään "Massacre!" konsolidatio kohti kähintä vihollista. Konsoladition säännössä sanotaan "...up to 3".." ja Massacren "...due to a "Massacre!" result, it moves D6 instead of 3"..." Eli liikutaan "Up to D6"", jolloin ei ole pakko liikkua koko nopan liikkumaan matkaa jos ei halua. Heitän kuusi, liikun kuitekin vain yhden tuuman.Dark Apostle kirjoitti:Korjatkaa jos olen väärässä, mutta eikö RZ nimen omaan pakota ryhmän liikkumaan nopan osoittaman tuloksen päin lähintä vihulaista.
- Amazing Slug
Korjattu oikeaan muotoon. Minä ainakin liikutan ukkojani 3,5 tuumaa jos siltä tuntuu.Dark Apostle kirjoitti: Ei laillista. En tunne mitään muita mittayksiköitä kuin kokonaisia tuumia.
Kuulostaa pätevältä.Hän itse kirjoitti: Tässä tuleekin sitten se asia. RZ sanoo että jos moraletestissä onnistutaan tehdään "Massacre!" konsolidatio kohti kähintä vihollista. Konsoladition säännössä sanotaan "...up to 3".." ja Massacren "...due to a "Massacre!" result, it moves D6 instead of 3"..." Eli liikutaan "Up to D6"", jolloin ei ole pakko liikkua koko nopan liikkumaan matkaa jos ei halua. Heitän kuusi, liikun kuitekin vain yhden tuuman.
- Dark Apostle
Nonniin. tuo selventää.Hän itse kirjoitti:Tässä tuleekin sitten se asia. RZ sanoo että jos moraletestissä onnistutaan tehdään "Massacre!" konsolidatio kohti kähintä vihollista. Konsoladition säännössä sanotaan "...up to 3".." ja Massacren "...due to a "Massacre!" result, it moves D6 instead of 3"..." Eli liikutaan "Up to D6"", jolloin ei ole pakko liikkua koko nopan liikkumaan matkaa jos ei halua. Heitän kuusi, liikun kuitekin vain yhden tuuman.Dark Apostle kirjoitti:Korjatkaa jos olen väärässä, mutta eikö RZ nimen omaan pakota ryhmän liikkumaan nopan osoittaman tuloksen päin lähintä vihulaista.
Eli siis kuten tuossa sanotaan niin voit liikkua maksimissaan sen d6".
Ja kyllä korjataan aiempaa kommenttiani, mutta eikö olisi helpompaa mitata se 1 tuuman liike kuin 0.1"?