HE:n massamagia turnauksessa - moraalisesti oikein vai vääri
-
Kolmastoista
- Peliporukkavalvoja
HE:n massamagia turnauksessa - moraalisesti oikein vai vääri
Tulin tässä miettineeksi sitä, että onko korkeatonttujen massamagia sopiva armeija turnaukseen. Juustoa, helppoa pelattavaa, ei kovin urheiluhenkistä. Mutta toimivaa. Onko siis moraalisesti oikein käyttää tuommoista über-juustoa turnauksissa? Jokaisellahan on tietenkin oma käsityksensä oikeasta ja väärästä, mutta miten on? Omasta mielestäni tuossa on niin paljon sekä oikeuttavia että kieltäviä asioita, että olisi kiinnostavaa kuulla muidenkin mielipiteitä.
Jos ajatellaan vertauskuvallisesti: Ainahan urheilijatkin ovat pyrkineet voittoihin, kuten pyrkivät tänä päivänäkin. Parempia varusteita ja parempaa kuntoa tavoitellaan koko ajan, ja kisassa ei todennäköisesti pelata vain "reilun pelin" vuoksi, vaan voittoa tavoitellaan. Toisaalta, doping on kiellettyä urheilukisoissa, ja onko massamagia niin helppo tapa pärjätä, että sen voisi rinnastaa dopingiin?
Tottahan se on, että massamagian peluuttaminen ei ole mitenkään reilua tai urheiluhenkistä, mutta onko se kuitenkaan väärin?
- keskeneräisen skavenarmeijan epätoivoon syöksemä entinen helffipelaaja, joka on tajunnut kesän ja turnausten lähestymisen, ja jolla olisi kaapin perällä lähes valmis helffijuusto
Jos ajatellaan vertauskuvallisesti: Ainahan urheilijatkin ovat pyrkineet voittoihin, kuten pyrkivät tänä päivänäkin. Parempia varusteita ja parempaa kuntoa tavoitellaan koko ajan, ja kisassa ei todennäköisesti pelata vain "reilun pelin" vuoksi, vaan voittoa tavoitellaan. Toisaalta, doping on kiellettyä urheilukisoissa, ja onko massamagia niin helppo tapa pärjätä, että sen voisi rinnastaa dopingiin?
Tottahan se on, että massamagian peluuttaminen ei ole mitenkään reilua tai urheiluhenkistä, mutta onko se kuitenkaan väärin?
- keskeneräisen skavenarmeijan epätoivoon syöksemä entinen helffipelaaja, joka on tajunnut kesän ja turnausten lähestymisen, ja jolla olisi kaapin perällä lähes valmis helffijuusto
- The Captain
- Valvoja
Re: HE:n massamagia turnauksessa - moraalisesti oikein vai vääri
Onhan noita ennenkin nähty, ja HE-magiahorde on korkeintaan yhtä mauton kuin Kaaoksen tai VC:n vastaava. Doping on kiellettyä, heavy-magic ei. Ennemmin näkisin kysymyksenä sen, viitsiikö moisella pelata. Testasin aikanaan maksimimaagista, ampuvaa HE-armeijaa. On se tehokas, joo, joskin arvaamaton tuplaykkösten kohdalle sattuessa. Se on kuitenkin pirun tylsä pelata, riskaapeli huonolle nopanheittäjälle ja ennen kaikkea - minua hävettäisi voittaa turnaus sellaisella. Olen ollut huomattavasti tyytyväisempi saatuani pari kakkossijaa armeijalla, jossa on neljä leveliä magiaa.
Säästän 40K-puolelle ne nopanheittoskabat; FB:stä löytyy niin paljon mielenkiintoisempia ja viihteellisempiäkin tapoja pelata.
Säästän 40K-puolelle ne nopanheittoskabat; FB:stä löytyy niin paljon mielenkiintoisempia ja viihteellisempiäkin tapoja pelata.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Noh ei siinä mitään väärin ole. Itse tuli peluutettua 4 Maagia ja 4 bolttista viimeksi kun olin mukana turnauksessa, mutta eihän se niitä mielenkiintoisimpia pelata toki ole mutta itse viihdyin ihan hyvin. Jos nyt ei oteta sitä peliä lukuun jonka jouduin pelaamaan vaki peli kaveria vastaan
. Omasta mielestä heavy magian peluuttamisessa ei ole mitään väärä jokainen pelaa sellaisella listalla jolla itsestä on mukava pelata mikäli tykkää peluutta Raskasta magiaa niin mikäs siinä sitten pelataan raskasta magiaa.
Nothing to see here move along noob.
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
No siis, kukin pelaa tyylillään, mutta kuitenkin noudattaen sääntöjä.
Itse en kuitenkaan pidä juustolistoista ja varsinkaan niillä pelaamista. No joo, pari kertaa olen kyllä kokeillut isoa maagia ja pikku maagia, spessut täynnä sotakoneita, mutta nämä kuitenkin kulkivat siinä rajalla, että kutsuuko juustoksi vai ei. Se on vain tylsää kun saa listasta jo sen edun peliin, jonka haluaisin saada pelaamisen taidoillani tai sitten onnekkaila noppaluvuilla. Itseäni myös inhottaa se, että arvoisa vihollinen pistää kaikki joukkonsa yhteen pöydän nurkkaukseen ja tällä tavoin poistaa minulta jonkun yksikön kokonaan pelistä.
Turnauksiin kuitenkin mennään tapaamaan uusia naamoja, pitämään hauskaa ja voittamaan. En näe mitään väärää mennä sinne vähän kovempana kuin yleensä. Kyllä urheiliatkin treenaavat kovaa ennne mm-kisoja tai olympialaisia pärjätäkseen. Jos fluffipelaaja, jolla on kaksi yksikköä halberdeja kohtaa SADin niin ei sille voi mitään. Pelataan, hävitään, kätellään lopuksi ja se siitä. Tylsäähän se on, mutta se on kuitenkin niin pieni osa itse turnausta, että itseäni ei enään niin paljoa se haittaa. Joskus pikkunappulana se oli jotain mitä en viitsi kertoa. Ei sille voi mitään, mutta silloin on kivaa kun kaksi juusto armeijaa kohtaavat tai kaksi fluffiarmeijaa.
Itse en kuitenkaan pidä juustolistoista ja varsinkaan niillä pelaamista. No joo, pari kertaa olen kyllä kokeillut isoa maagia ja pikku maagia, spessut täynnä sotakoneita, mutta nämä kuitenkin kulkivat siinä rajalla, että kutsuuko juustoksi vai ei. Se on vain tylsää kun saa listasta jo sen edun peliin, jonka haluaisin saada pelaamisen taidoillani tai sitten onnekkaila noppaluvuilla. Itseäni myös inhottaa se, että arvoisa vihollinen pistää kaikki joukkonsa yhteen pöydän nurkkaukseen ja tällä tavoin poistaa minulta jonkun yksikön kokonaan pelistä.
Turnauksiin kuitenkin mennään tapaamaan uusia naamoja, pitämään hauskaa ja voittamaan. En näe mitään väärää mennä sinne vähän kovempana kuin yleensä. Kyllä urheiliatkin treenaavat kovaa ennne mm-kisoja tai olympialaisia pärjätäkseen. Jos fluffipelaaja, jolla on kaksi yksikköä halberdeja kohtaa SADin niin ei sille voi mitään. Pelataan, hävitään, kätellään lopuksi ja se siitä. Tylsäähän se on, mutta se on kuitenkin niin pieni osa itse turnausta, että itseäni ei enään niin paljoa se haittaa. Joskus pikkunappulana se oli jotain mitä en viitsi kertoa. Ei sille voi mitään, mutta silloin on kivaa kun kaksi juusto armeijaa kohtaavat tai kaksi fluffiarmeijaa.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
Joo, haltsuhevimagiaa ei voi verrata dopingiin koska doping on laitonta. Ja onko magian maksimoiminen pelissä? Ei. Onhan se tylsä pelata, mutta jos haluat menestyä niin mikäs siinä. Ja kyllähän yksi 4lv maagi ja rullakuski päälle toimii todella hyvin.
Maksimimagiassa ei ole mitään väärää. Se ei myöskään ole tylsää kuten ihmiset tuntuvat väittävän. Se riippuu täysin pelaajasta. Massamagioita nimittäin näkee siellä täällä, ja ei kai kukaan pelaa listalla jolla pelaamisesta ei itse nauti? Jos pitää 10 magialevelistä niin mikäs siinä, itse olen yleensä pitänyt magiaa melko epävarmana ja huonona armeijaa suunnitellessa, ja siksi omat taikurit on rajoittunut siihen yhteen caddyyn, tai liikkeelle on lähdetty ilman yhtäkään velhoa! Tosiasiahan on, että jokaisella on mahdollisuus varautua heavy magioiden kohtaamiseen kasalla scrolleja ja DD:eja.
Ei ole moraalisesti väärin. Pelatkaa ihmiset juuri sellaisilla listoilla kuin haluatte.
Ei ole moraalisesti väärin. Pelatkaa ihmiset juuri sellaisilla listoilla kuin haluatte.
Mikä hel--- moraali? Eikös se ole sitä ei hiekkaa?? 
Kauhajoki on uuberlistojen märkä uni. Enpä ole nähnyt yhtäkään listaa kaveriporukassamme, jota ei olisi jotenkin yritetty min-maxata (Dork elf69:n "20 exun jättiblokit ilman noblea tai mitään herkkuja marssii chargerangelleni" tyyli on jo niin tuttu, että se lasketaan maxaukseksi) lukuun ottamatta erästä itsetehtyä 40 archerin listaa. Tälläkin hävittiin skavenien SADia vastaan.
Mutta ei, en näe siinä mitään moraalisesti väärää. Pelatkaa jos haluatte, se on vain peliä. Kyllähän itse tuollaisella ainakin turnaukseen voisi lähteä...
Kauhajoki on uuberlistojen märkä uni. Enpä ole nähnyt yhtäkään listaa kaveriporukassamme, jota ei olisi jotenkin yritetty min-maxata (Dork elf69:n "20 exun jättiblokit ilman noblea tai mitään herkkuja marssii chargerangelleni" tyyli on jo niin tuttu, että se lasketaan maxaukseksi) lukuun ottamatta erästä itsetehtyä 40 archerin listaa. Tälläkin hävittiin skavenien SADia vastaan.
Mutta ei, en näe siinä mitään moraalisesti väärää. Pelatkaa jos haluatte, se on vain peliä. Kyllähän itse tuollaisella ainakin turnaukseen voisi lähteä...
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
Ei ole ensimmäinen kerta kun Wompatilla on pointtia puheissaan. Magia-armeijalla saattaa kuitenkin heittää näitä miscasteja, ja magia on kenties pelin kaikista eniten tuuriin nojaava osa-alue. Ei 4 velhoa takaa voittoa, joskus se helpottaa, joskus taas ei. Warhammeriin liittyy paljon tärkeämpiäkin asioita kuin listat, eli miten niillä pelaa. Itse pelaan paljon mieluummin rankaa taikomista vastaan kuin ylimielistä mulkeroa, joka ei nöyryytä vastustajaansa tyylillä vaan pyrkii mahdollisimman varmoihin ratkaisuihin.
Yleensä warhammerin hauskuus piilee juuri niissä verisimmissä, uskomattomimmissa ja väkivaltaisimmissa hetkissä (ei pelaajien vaan armeijoiden välillä). Voittaminen tällaisen jälkeen on paljon hienompaa kuin kaukaa taikomisen ja pakoon juoksemisen jälkeen.
Yleensä warhammerin hauskuus piilee juuri niissä verisimmissä, uskomattomimmissa ja väkivaltaisimmissa hetkissä (ei pelaajien vaan armeijoiden välillä). Voittaminen tällaisen jälkeen on paljon hienompaa kuin kaukaa taikomisen ja pakoon juoksemisen jälkeen.
- Synnin niittäjä
- Viesti:
*Vilkuilee halveksuen Welf-pelaajia*Lateksimajava kirjoitti:Voittaminen tällaisen jälkeen on paljon hienompaa kuin kaukaa taikomisen ja pakoon juoksemisen jälkeen.
Tuli itsellenikin mieleen että onko helffeillä tosiaan jotain paljon ylivertaisempaa viritystä kuin muilla... ei tule mieleen. Olen nähnyt, kokenut ja kuullut pahemmistakin tapauksista kuin helffien magiapata.
(Kehtaako joku sanoa tuota pahaksi sen jälkeen kun on ollut sen lento-taikasalama-sirkuksen pyöriteltävänä, joka muuten osaa kaupan päälle vetää lärviin ihan beississä kiinniollessaankin. Tällä vain meinaan ettei helffit jotka taikovat pärjää mätössä mitenkään, kun taas se kirottu paholais-sirkus pieksee siinäkin jokaista helffien yksikköä.)
Moraalista ylipäänsä, liittyykö se peliin muuten kuin siinä että osaat silti käyttäytyä sen verran ystävällisesti ettei pilaa omalla käytökselläsi toisen päivää. Voihan kivaa olla vaikka muuten pelaisikin "kovilla panoksilla".
Turnauksiin ylipäänsä porukka kun pyrkii tuomaan sellaisia listoja joilla saattaa kilpailla muita vastaan, se että onko se jokin ääripään lista vai sekoitus kaikkea kivaa mitä listaosiolta löytyy onkin sitten pelaajan itsensä valittavissa.
Itse ainakin koen mukavammaksi pelata kaikin puolin monipuolisilla listoilla, jolla tarkoitan että on sovellus jalkaväkeä, ratsuväkeä, ampumista ja taikomista, mutta joku muu voi (ja varmasti onkin) erimieltä siitä millä on mukava pelata.
Viimeksi muokannut Synnin niittäjä, Pe 25.05.2007 15:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pesis kirjoitti:Työmotivaatiota Rommellin sanoista: "Sweat saves blood, blood saves lives, and brains save both."
- Lord Mikke
On totta että kaikissa ilkeimmissä listoissa on usein 4 magea ja 4 pultteria, mutta tuo antaa vähän harhaanjohtavan käsityksen sillä eivät nuo ole sinänsä vielä ylivoimaisia jos muu armeija on huonosti valittu.Bagemono kirjoitti:Noh ei siinä mitään väärin ole. Itse tuli peluutettua 4 Maagia ja 4 bolttista viimeksi kun olin mukana turnauksessa, mutta eihän se niitä mielenkiintoisimpia pelata toki ole mutta itse viihdyin ihan hyvin. Jos nyt ei oteta sitä peliä lukuun jonka jouduin pelaamaan vaki peli kaveria vastaan. Omasta mielestä heavy magian peluuttamisessa ei ole mitään väärä jokainen pelaa sellaisella listalla jolla itsestä on mukava pelata mikäli tykkää peluutta Raskasta magiaa niin mikäs siinä sitten pelataan raskasta magiaa.
Enemmänkin minua nolottaisi käyttää Chariottipoppoota sillä kääpät voivat dispellillään syödä koko heviarmeijan taiat, sillä kaikki ei kumminkaan aina onnistu ja niiden jotka onnistuvat on vielä päästävä läpi. Siksi hevimagialla voi varsinkin tässä editionissa hyvinkin hävitä.
Peril of Warp
- Synnin niittäjä
- Viesti:
Tuohon voisin lisätä että jo ihan perus Khorne-lista tukkualennus-dispellillään ja jollain random cadyllakin onnistuu syömään tuosta taikapatterista pahimman terän.Lord Mikke kirjoitti:[
Enemmänkin minua nolottaisi käyttää Chariottipoppoota sillä kääpät voivat dispellillään syödä koko heviarmeijan taiat, sillä kaikki ei kumminkaan aina onnistu ja niiden jotka onnistuvat on vielä päästävä läpi. Siksi hevimagialla voi varsinkin tässä editionissa hyvinkin hävitä.
Sitten kun se pääsee lähelle (mikä on oletettavaa, frenzied+korkea kestävyys) huolimatta jostain ritsatulituksesta, vaikka kylläähän siihenkin jotain kuolee. Yleensä se vain ei tosin riitä...
En itse näe tuota armeijaa missään mielessä edelleenkään ylivoimaisena, saatika sitten moraalittomana. Moraalioppia voitte myöskin ottaa 8+ peitsen brettien jyrästä joka ei välitä haltiapirpanoiden salamoista tuon taivaallista. Vaarallisimmat taijathan syödään sillä cadylla 1-2 vuorolla ennen kuin päästään ajamaan täysillä yli.
Tässä vain muutama esimerkki tämän listan kaikkivoipaisuutta vastaan. (RAF:kin on aika vekkuli, puskahippa-tontut, SAD, Ruumiinnostatus-ihme, kärryhelvetit, Hell Battery, Poisonpipe-ambush, jne. jne...)
Pesis kirjoitti:Työmotivaatiota Rommellin sanoista: "Sweat saves blood, blood saves lives, and brains save both."
- Ammusvarasto
- Viesti:
Suomalaiset turnauksissa ja reilun pelin henki eivät toteudu samana päivänä.
War...it never changes. Fallout kolmosta odotellessa: Duck and cover!
- The Captain
- Valvoja
Arkkimaagi kirjalla ja hyvin vastustajan mukaan valitulla lorella pääsee kumminkin käyttämään vuorossa keskimäärin kahdeksaa power-noppaa eli heittämään kaksi taikaa hyvin todennäköisesti irkkuna läpi. Edellisessä matsissani moista vastaan taisin saada kahdesti yrittää dispellaamista.Lord Mikke kirjoitti: kääpät voivat dispellillään syödä koko heviarmeijan taiat, sillä kaikki ei kumminkaan aina onnistu ja niiden jotka onnistuvat on vielä päästävä läpi. Siksi hevimagialla voi varsinkin tässä editionissa hyvinkin hävitä.
Dispellin maksimoiminen puolestaan onnistuu harvoin ilman, että samalla joudutaan maksimoimaan oma magia. Harmi kyllä seiskaedikka ei tehnyt keskitason magiasta vieläkään varteenotettavaa optiota - sen sijaan magian maksimoimisvaihtoehto siirtyi vain enemmän uhkapelaajan optioksi, ja sen vastapainona on edelleen vain se scroll-caddy-variantti. Neljä noppaa ja käärökuski riittää mainiosti torjumaan keskitason velhouden, joten magiaa hinkuva joutuu yhä ottamaan sitä mahan täydeltä. Minulla ainakin on magia ollut Slaaneshilla ja Empirellä luokkaa "heitetään kolmea noppaa ja toivotaan tuplakuutosia, koska mikään muu ei tee mitään". Perinteisesti ne tuplaykköset on ollut aina helpompi heittää.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
- Lord Mikke
Arkkimaagi kirjalla on poikkeus.The Captain kirjoitti:Arkkimaagi kirjalla ja hyvin vastustajan mukaan valitulla lorella pääsee kumminkin käyttämään vuorossa keskimäärin kahdeksaa power-noppaa eli heittämään kaksi taikaa hyvin todennäköisesti irkkuna läpi. Edellisessä matsissani moista vastaan taisin saada kahdesti yrittää dispellaamista.Lord Mikke kirjoitti: kääpät voivat dispellillään syödä koko heviarmeijan taiat, sillä kaikki ei kumminkaan aina onnistu ja niiden jotka onnistuvat on vielä päästävä läpi. Siksi hevimagialla voi varsinkin tässä editionissa hyvinkin hävitä.
Peril of Warp
- Teonanacatl
Seer Councilissa itseasiassa aikalailla vakio.Lord Mikke kirjoitti:Arkkimaagi kirjalla on poikkeus.The Captain kirjoitti:Arkkimaagi kirjalla ja hyvin vastustajan mukaan valitulla lorella pääsee kumminkin käyttämään vuorossa keskimäärin kahdeksaa power-noppaa eli heittämään kaksi taikaa hyvin todennäköisesti irkkuna läpi. Edellisessä matsissani moista vastaan taisin saada kahdesti yrittää dispellaamista.Lord Mikke kirjoitti: kääpät voivat dispellillään syödä koko heviarmeijan taiat, sillä kaikki ei kumminkaan aina onnistu ja niiden jotka onnistuvat on vielä päästävä läpi. Siksi hevimagialla voi varsinkin tässä editionissa hyvinkin hävitä.
"Kuunnelkaa lapset Teonanacatlia, joka tietää asiasta
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
Nyt en usko Sluggeria.
Kirjaa näkee oikeastaan vain yhdistelmässä Arkki kirjalla + rullakuski. Eikä se vaikuta Seer councililta.
Seer councilissa on 8-10 lvl magiaa (ja niitä seerejä
). Kirjan loitsuja ei voi usein dispellata, joten muille maageille jääneillä nopilla olisi liian vaikea saada läpi enää tarpeeksi taikoja.
Kirjaa näkee oikeastaan vain yhdistelmässä Arkki kirjalla + rullakuski. Eikä se vaikuta Seer councililta.
Seer councilissa on 8-10 lvl magiaa (ja niitä seerejä
lojuu kuin kotka, ampuu kuin eläintarha
-
DeathWizard
- Peliporukkavalvoja
En kyllä näe tuossa mitään väärää, mutta en kuitenkaan Helffeillä lähtisi tekemään tuollaista listaa. O&G armeijalla miscastin sattuessa on hengenlähtö lähelle, joten niille voisin ottaa vaikka kenraalia lukuunottamatta pelkkiä maageja vaikka 3K peleissä...
Onpahan ainakin hauskaa kun maagi joko vetää 2-4 tai 12 tuloksen miscast tablesta... 
-Mikäpä pahan tappaisi?
- Ammusvarasto
- Viesti:
Ja parhaassa tapauksessa koko O&G armeija ottaa hittiä siitä yhdestä räjähtäneestä shamaanista. Erityisen hauskaa jos ngobboja pelaa
War...it never changes. Fallout kolmosta odotellessa: Duck and cover!
Kaksi maagia riittää ihan hyvin (4lv + 2lv) ja mukaan yksi tai kaksi bound itemiä - jotka voivat olla commandereillakin. Kun mukana on Banner of Sorcery ja arkkimaagilla Jewel of the Dusk, niin sinulla on jo arkkimaagille minimissään 8 noppaa taikomiseen + useampi magic missile, kun ottaa oikean loren. 2lv (pikkumaagi) ei käytännössä taio kuin kerran / magic phase, ellei sillä sitten satu olemaan loitsua, jota arkkimaagi ei omista ja jonka käyttö juuri sillä hetkellä olisi 'se hieno juttu'. Tällä magiapatterilla saa viskeltyä 4-5 loitsua + boundin / magic phase ja täysillä maageilla tietysti pari enemmän. Tiedä sitten onko sen arvoista - epäilen vahvasti.
Jos koko pelin taktiikka nojaa taikomiseen niin saa tottua siihen ajatukseen, että pelin kuseminen on kenties todennäköisempää, mitä ilman täysiä maageja (charactereissa on niin paljon pisteitä kiinni, ettei lista enää taivu mihin vaan vaihtoehtoiseen taktiikkaan => vastapallounitteja on turhan vähän ja joku fiksu pelaajaa tietää kuitenkin miten ne maagit syödään).
Arkkimaagi kirjalla voisi olla hyvä veto joitain vastustajia vastaan, jotka ovat uber hyvin suojattuja esim. 2nd slanni herkuilla. Sen tappamiseen ei tahdo massa riittää helffeillä, joten jos mauttomiksi ruvetaan niin otetaan arkkimaagille kirja ja ratsuksi great eagle + rukoillaan kovasti, että lore of shadowista tulee se pit of shades + arkkimaagi pysyy hengissä siihen asti, että pääsee kokeilemaan saako slannin paskottua kirja-avusteisella irkulla, josko slanni EI selviäisi I-testistä. Tämän jälkeen skinkit ampuvat arkkimaagin täyteen myrkkyä...
Jos koko pelin taktiikka nojaa taikomiseen niin saa tottua siihen ajatukseen, että pelin kuseminen on kenties todennäköisempää, mitä ilman täysiä maageja (charactereissa on niin paljon pisteitä kiinni, ettei lista enää taivu mihin vaan vaihtoehtoiseen taktiikkaan => vastapallounitteja on turhan vähän ja joku fiksu pelaajaa tietää kuitenkin miten ne maagit syödään).
Arkkimaagi kirjalla voisi olla hyvä veto joitain vastustajia vastaan, jotka ovat uber hyvin suojattuja esim. 2nd slanni herkuilla. Sen tappamiseen ei tahdo massa riittää helffeillä, joten jos mauttomiksi ruvetaan niin otetaan arkkimaagille kirja ja ratsuksi great eagle + rukoillaan kovasti, että lore of shadowista tulee se pit of shades + arkkimaagi pysyy hengissä siihen asti, että pääsee kokeilemaan saako slannin paskottua kirja-avusteisella irkulla, josko slanni EI selviäisi I-testistä. Tämän jälkeen skinkit ampuvat arkkimaagin täyteen myrkkyä...
Be Optimistic! All The People You Hate Will Eventually Die.
Sometimes it doesn't matter how retarded you are!
Sometimes it doesn't matter how retarded you are!
- Lord Mikke
Kiitos kun kerroit. Nyt voin varautua tuohonkinFoo bar kirjoitti:Arkkimaagi kirjalla voisi olla hyvä veto joitain vastustajia vastaan, jotka ovat uber hyvin suojattuja esim. 2nd slanni herkuilla. Sen tappamiseen ei tahdo massa riittää helffeillä, joten jos mauttomiksi ruvetaan niin otetaan arkkimaagille kirja ja ratsuksi great eagle + rukoillaan kovasti, että lore of shadowista tulee se pit of shades + arkkimaagi pysyy hengissä siihen asti, että pääsee kokeilemaan saako slannin paskottua kirja-avusteisella irkulla, josko slanni EI selviäisi I-testistä. Tämän jälkeen skinkit ampuvat arkkimaagin täyteen myrkkyä...
Peril of Warp