aloitin juuri skavenit niin minkalainen lista helffejä vasta
aloitin juuri skavenit niin minkalainen lista helffejä vasta
eli minkälaisella armeijalla pelaisin helvesejä vastaan 1k matseja eli jos lista ehdotuksia sais
eli vinkkejä noihin otsikoihin
--HEROES--
--CORE UNITS--
--SPECIAL UNITS--
--RARE UNITS--
eli vinkkejä noihin otsikoihin
--HEROES--
--CORE UNITS--
--SPECIAL UNITS--
--RARE UNITS--
Viimeksi muokannut goggeli, To 31.05.2007 21:53. Yhteensä muokattu 5 kertaa.
M: da/sm ja orcs and goblins
-
Kolmastoista
- Peliporukkavalvoja
Re: skaveneista
1. Tehokkuus riippuu tietenkin ihan siitä, miten niitä käytät, mutta minulla ne ainakin ovat toimineet ihan hyvin. Varsinkin kun laitat niille vielä additional hand weaponit ja Banner of Burning Hatredin, niin ovat yksiä skaveneiden kovimmista lähitaistelijoista (joka ei kyllä toisaalta ole kovin paljon)
2.Eiköhän tuo ole ihan sama, kummatkin ovat ihan tarpeeksi kahta käsiasetta vastaavia, itse laitoin nuo sauvat ihan vain tyylin vuoksi.
3. Ei mitään väliä. Voit laittaa sen, joka näyttää hienommalta.
2.Eiköhän tuo ole ihan sama, kummatkin ovat ihan tarpeeksi kahta käsiasetta vastaavia, itse laitoin nuo sauvat ihan vain tyylin vuoksi.
3. Ei mitään väliä. Voit laittaa sen, joka näyttää hienommalta.
lk
Viimeksi muokannut goggeli, Ma 28.05.2007 09:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Siitä voit tehdä vaikka normaalin champan yksikköön, jos niin haluat. Toisin sanoin saa.goggeli kirjoitti:kysymys 4. jos ostaa warlordin voiko siitä alentaa chieftainin????
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
- Half-breed
Kuten El Capitan jo sanoikin, niin voit käyttää sitä Warlord figua ihan minä tahansa haluat, jos se vain kuvaa sitä ja vastustajalle on täysin selvää mikä se nyt on.goggeli kirjoitti:kysymys 4. jos ostaa warlordin voiko siitä alentaa chieftainin????
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
no tässä lisää kysymyksiä eli 1. miten rutto toimii ja voiko sillä tappaa monia figuja rygmentista . ja 2. miten warp lighting cannon toimii ja voiko silläkin tappaa enemmän kuin 1 figun rygmentistä
3. mitä hyviä taikoja ja taika esineitä skavenit omaavat
Minulle tuli nyt jotenkin sellainen olo ettet omista armybookkia. Se siis kannattaisi hankkia, koska sotavasaran säännöthän kieltävät sääntöjen onkimisen.goggeli kirjoitti:no tässä lisää kysymyksiä eli 1. miten rutto toimii ja voiko sillä tappaa monia figuja rygmentista . ja 2. miten warp lighting cannon toimii ja voiko silläkin tappaa enemmän kuin 1 figun rygmentistä
-
Kolmastoista
- Peliporukkavalvoja
Onko sinulla tuo Army Book? Jos ei, sääntöjä ei voi kokonaan täällä kertoa. Yritän nyt kuitenkin vastata noihin siltä pohjalta, että omistat kirjan.goggeli kirjoitti:no tässä lisää kysymyksiä eli 1. miten rutto toimii ja voiko sillä tappaa monia figuja rygmentista . ja 2. miten warp lighting cannon toimii ja voiko silläkin tappaa enemmän kuin 1 figun rygmentistä
1. Plague kohdistetaan ensin yhteen vihollisyksikköön. Ensimmäisessä vaiheessa se tekee siellä vahinkoa sääntöjensä mukaan, jonka jälkeen heität toisena vaiheena noppaa ja vertaat tulosta taulukkoon, joka on loitsussa. Huonolla tuurilla rutto voi levitä vastustajasi valitsemaan läheiseen yksikköösi, tai se voi loppua tai antaa sinun valita itse uuden lähellä edellistä olevan kohteen. Jos uusi kohde valitaan, aloitat uudestaan ensimmäisestä vaiheesta, ja siirryt taas toiseen vaiheeseen. Näin rutto voi levitä varsin laajalle ennen loppumistaan.
2. Cannon toimii kuten säännöissäkin lukee. Laukaukselle heitetään voima ja kantama, ja sitten mitataan kantama siihen suuntaan, johon ammuit. Kaikki ampumalinjan alle jääneet figut ottavat osumaa edellä heitetyllä voimalla.
3. Tuohon on melko vaikea vastata, koska eri pelaajat käyttävät eri esineitä ja taikoja, ja pitävät niitä hyvinä. Itse suosin taioista Warp-Lightningiä insinööreillä tietenkin, ja jos otan Grey Seerin, toivon saavani jälleen salaman, ruton, vermintiden ja vaihdan jonkun jäljellejäävistä Skitterleappiin. Magiaesineet ovat vielä enemmän makuasia, mutta Warpstone armour, The Gouger, Death Globes, Storm daemon ja Bands of Power ovat minun makuuni. Niin ja tietenkin Warpstone tokenit, mutta nehän kuuluvat jokaisen skavenpelaajan vakioarsenaaliin
- 13