"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

WarPlock Jezzail's Mihin kohdistaa tuli?

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
Jackal

WarPlock Jezzail's Mihin kohdistaa tuli?

Viesti Kirjoittaja Jackal »

Nämä kyseiset (mauttoman tehokkaat) vehkeet ovat minulle hieman uusi tuttavuus. Ja kysymys kuuluukin mitä näillä kannattaa ampua mokomathan tappavat lähestulkoon kaiken mikäli vain osuvat. Itse ajattelin näillä tulittaa vihollisen ritareita ja Isoja monsuja aina kun näitä on, mutta mitäs jos ei ole? Kannattaako näillä lähte ampumaan vihollisen sotakoneita sterena kuitengin on ihan kiitettävä mokomien tuhoamiseen. Jalka väki blokit varmaankin kannattaa suosiolla jättää rauhan kun ei helposti irtoa tarpeeksi tappoja paniikin aiheuttamiseen.
Nothing to see here move along noob.
DaemonForest

Re: WarPlock Jezzail's Mihin kohdistaa tuli?

Viesti Kirjoittaja DaemonForest »

No jos ei monsuja tai ritareita vastustajalta löydy, niin itse varmaan ampuisin kärryjä. Suurin osa niistä kärsii woundia 3+ tai 2+, kunhan osuu. Jos niitäkään ei löydy, niin sitten niitä sotakoneita. Muuten en niitä lähtisi ampumaan, kun ensin pitää osua ja sitten osumat jakautuvat crewien ja koneen kesken. Esim jos 5 jezzailia ampuu kääpiö organ gunia, osuu n. 2, joista yksi osuu koneeseen ja yksi crewiin. Crew kuolee ja luultavasti organ ei kärsi woundia. Eli n. yksi crewi kuolisi, ei mikään hurja suoritus. Eli kärryjä vaan alas, minun mielestäni.
Ateistit keksivät uskonnon. Syyttäkää itseänne kiihkouskovaisista.
Aco

Viesti Kirjoittaja Aco »

Älä siis ammu organia, ammu ne kärryt siitä ympäriltä! ..täh?

Jalkaväkeäkin voi toki räiskiä, rättäreiden yms. kanssa voi kokeilla testin aiheuttamistakin. Tietysti näitä masiinoita otetaan nimenomaan ritareiden ja monsujen teurastusta varten, joten joitakin listoja vastaan pelatessa on vain ammuttava jotakin epämääräistä vaikkei se niin hyödylliseltä tuntuisikaan.

Acoedit: daider, kyllä minä nyt sen tajusin ;)
Viimeksi muokannut Aco, Su 27.05.2007 11:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
lojuu kuin kotka, ampuu kuin eläintarha
daider
Viesti:

Viesti Kirjoittaja daider »

Aco kirjoitti:Älä siis ammu organia, ammu ne kärryt siitä ympäriltä! ..täh?
Organ gun oli vain esimerkki. Yhtähyvin siinä olisi voinut lukea boltter, katapultti yms. Kuitenkin idea oli siinä, ettei sotakoneita kannata ampua jezzaileilla.
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijat ja yksiköt”