edit: ja konfrontaatio.net on jälleen pystyssä vanhassa osoitteessa...
Suokoon tämä rauhan niille hädässä oleville joiden maailma on ollut rikki ja rauhaton.
Konfrontaatio.net kupsahti kai serveripalvelun ikävän källin vuoksi, joten keskustelu jatkuu Yrskan hyvästä hyvyydestä täällä:
KLIKSUTI
Olkaa hyvät ja täyttäkää maa innokkailla ja viisailla posteilla.
Auttakaa yrskaa kehittämään vielä vähän lapsenkengissä potkivaa softaa.
edit: Konfrontaatio.net taas pystyssä
edit: Konfrontaatio.net taas pystyssä
Viimeksi muokannut Lassek, To 31.05.2007 21:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Koska yrskan foorumeilla on oikeasti kohtuullisen huono ohjelmisto (ei yrskan syytä vaan sen, että MBnet ei salli MySQL:n käyttöä), niin olen perustanut seuraajan: http://www.luukku.org/~konfrontaatio/
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Re: ¡ Vara-konfrontaatio.net konfrontaatio.netin paikalle !
Kun avaan tuon varakonfro kakkosen sivun, foorumi heittää moista herjaa:
Tietokantavirhe
Ole hyvä ja yritä uudelleen. Jos tämä virheilmoitus näkyy vielä uudestaan, ilmoita siitä ylläpidolle.
Ja tosiaan vaikka kuinka päivittelisi sivua niin sama ilmestys pysyy. En sitten tiedä koskeeko tämä vain omaa tietokonettani.
Tietokantavirhe
Ole hyvä ja yritä uudelleen. Jos tämä virheilmoitus näkyy vielä uudestaan, ilmoita siitä ylläpidolle.
Ja tosiaan vaikka kuinka päivittelisi sivua niin sama ilmestys pysyy. En sitten tiedä koskeeko tämä vain omaa tietokonettani.
Ei koske. Yrskan tunnarit konepellin alle on tosin sen yksityisviestilaatikossa, katsotaan miten tilanne selkiytyy... 
Selkiytyi. Kyseessä oli tietokantavirhe, jonka korjaaminen oli loppupeleissä hyvin yksinkertaista. Valitettavasti nettiyhteyteni kanssa on viime aikoina ollut "lievää" takkuilua, joten pääsin tekemään sen vasta eilen.
Joka tapauksessa vara-konfro II on siirtymässä vanhaan kotiinsa konfrontaatio.net:in huomaan ja takaisin Aven haltuun.
Joka tapauksessa vara-konfro II on siirtymässä vanhaan kotiinsa konfrontaatio.net:in huomaan ja takaisin Aven haltuun.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!