Stubborn Night goblins?
- Viiksivallu
Re: Stubborn Night goblins?
Mieleeni tuli vain ngobbo horde. Hordessa otat yhdelle yksikölle sen bannerin ja isket mukaan warbossin. Nyt sinulla olisi viestisi mukaan stubborn 8 yksikkö ja about 6 perusyksikköä siinä vieressä.
Munkki on upporasvassa paistettu pullataikinasta valmistettu makea leivonnainen. Munkkileivonnaisten yleisin muoto on pallo, jonka sisällä on hilloa tai muuta makeaa täytettä.
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Itse joskus ajattelin ihan samaa, mutta silloin oli muutakin kuin ngobboja. Siinä hommassa kuitenkin kusee bsb:n T3 ja save olematon. Helffi vähän katseli hetken aikaa ja tuikkasi kepillään maahan, josta se ei enään noussut. Siinä tuli annettua vaan pisteitä kaverille ja sen jälkeen en ole ajatellut peluuttavani sitä komboa enään.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
- Ammusvarasto
- Viesti:
Missä edikassa Bad Moon Banner antoi suojaa ampumiselta JA mahdollisuuden iskeä ensin? Ainakaan kuutoslaitoksessa näin ei ollut. Ei sinänsä, minäkin arvostaisin tuollaista BMB:tä enemmän kuin nykyistä
War...it never changes. Fallout kolmosta odotellessa: Duck and cover!
- The Captain
- Valvoja
Käännä "vahingossa" yksikön kylki jollekin vihollisen überjyräyksikölle. Vihollinen ei voi vastustaa kiusausta vaan chargaa komentoblokkisi kylkeen, voittaa combatin sadalla resolla - ja night goblinit sen kuin jäpittävät paikallaan. Sitten omalla vuorollasi korkkaat sen vihollisyksikön omalla kylki-chargellasi ja järkyttävällä staattisella resolla.Tiamat kirjoitti:Ok eli on aika ikävä tuota. Tuntuu että GW:n jätkät on kelannu että onhan se stubborn kyllä aika kamala sääntö, mieti ny ei voi helposti breakata! Joo, en itse kyllä näe mitään käyttöä, ehkä joku iso ngobbo blockki jossa on se pomo ja koitetaan suojella jotenkin... eih en saa mitään järkevää ideaa =L
Jos yksikössä on warboss ja 12" sisällä BSB, pääset heittämään sen break testin jopa rerollattavalla Ld7:lla. Elämä jännittäväksi, vai mitä...?
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
- Teh_pwnerer
Viiksivallu kirjoitti:Mieleeni tuli vain ngobbo horde. Hordessa otat yhdelle yksikölle sen bannerin ja isket mukaan warbossin. Nyt sinulla olisi viestisi mukaan stubborn 8 yksikkö ja about 6 perusyksikköä siinä vieressä.
stubborn 8? Ngobbojen Ld on mikä on ja se LD on stubborni ei se heron LD... Niin minä sen säännön olen tajunnut koska eihän se hero itsessään ole stubborn
http://sotavasara.net/keskustelu/viewforum.php?f=17
Harjoitus peli metsä haltiat vs. yö hiidet:llä on enemmän lukijoita kuin Matin Ohjeita taisteluraporttien kirjoittamiseen <^_^>
Harjoitus peli metsä haltiat vs. yö hiidet:llä on enemmän lukijoita kuin Matin Ohjeita taisteluraporttien kirjoittamiseen <^_^>
Mutta se on night goblin bossi ja lippu tekee kaikista ngoboista stubbornin, myös tästä bossista.Teh_pwnerer kirjoitti:Viiksivallu kirjoitti:Mieleeni tuli vain ngobbo horde. Hordessa otat yhdelle yksikölle sen bannerin ja isket mukaan warbossin. Nyt sinulla olisi viestisi mukaan stubborn 8 yksikkö ja about 6 perusyksikköä siinä vieressä.
stubborn 8? Ngobbojen Ld on mikä on ja se LD on stubborni ei se heron LD... Niin minä sen säännön olen tajunnut koska eihän se hero itsessään ole stubborn
"Internet on paikka, jossa miehet ovat miehiä, naiset ovat miehiä ja lapset ovat FBIn agentteja"
- Teh_pwnerer
oho oho... Onko sillä 8 LD?
Saatta ollaakin itse olen luullut että 7 
http://sotavasara.net/keskustelu/viewforum.php?f=17
Kapteenin esimerkissä kenraali (night goblin) on yksikössä, jolloin lippu tekee siitäkin stubbornin.Tiamat kirjoitti:Voihan sen ottaa pokerina eteenkin, pitää vaan challengeilla tms huolen ettei lippupää kuole heh. Reroll on jo hyvä auttamaan tilannetta. Etenkin myös jos saisi sen ison ld:n mukaan heittoon, mutta ei taida ei-stubborn kenraalin leipä auttaa miehiä joilla on alempi ld mutta stubborni?
Esineessä on kyllä harmillinen bugi, koska sääntöjä luovasti tulkitsemalla esineellä saa tehtyä stubborneja muistakin kuin night goblineista.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
- Teonanacatl
Toimi viime edikassa, siinähän esineen sai vain night goblin BSB:lle ja lippu teki stubborniksi. Näin esimerkiksi BSB:n pystyi iskemään vaikka örkkiblokkiin, jolloin se hyötyi stubbornista.jullevi kirjoitti:Esineessä on kyllä harmillinen bugi, koska minun nähdäkseni sillä voi tehdä stubbornin muistakin kuin night goblineista.
Nykykirja ei tätä enää salli.
O&G Armybook s.45 kirjoitti:All Night Goblins in this unit are Stubborn.
"Kuunnelkaa lapset Teonanacatlia, joka tietää asiasta
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
Nykyisin stubborn character ei-stubborn yksikössä tekee yksiköstä stubbornin, tai ainakin yksikkö saa tehdä Charrun unmodofied Ld:llä break-testit. Muistaakseni sanamuoto oli tässä tapauksessa jotenkin ...can take break tests using the character's unmodified leadership, effectively making the unit stubborn. (Ei nyt ole kirjaa käsillä, niin en voi tarkistaa tai kertoa sivunumeroa.) Tästä saakin sitten kunnon vääntöä siitä miten tuo sääntökirjan sanamuoto pitäisi tulkita.Slugger kirjoitti:Toimi viime edikassa, siinähän esineen sai vain night goblin BSB:lle ja lippu teki stubborniksi. Näin esimerkiksi BSB:n pystyi iskemään vaikka örkkiblokkiin, jolloin se hyötyi stubbornista.jullevi kirjoitti:Esineessä on kyllä harmillinen bugi, koska minun nähdäkseni sillä voi tehdä stubbornin muistakin kuin night goblineista.
Nykykirja ei tätä enää salli.
O&G Armybook s.45 kirjoitti:All Night Goblins in this unit are Stubborn.
Juuri tästä oli kyse. Onneksi sääntökirjan käyttämä sanamuoto on eri kuin muistelin (Yögobon muisti sen sijaan vaikuttaisi toimivan). Näyttäisi siltä, Black Örkeistä saa Stubborneja, mutta banneria kantavan bösbin Leadershipillä.
Sääntökirjan käyttämä termi "effectively Stubborn" johtuu oletuksesta, että herolla olisi isompi leadership kuin perusmookuilla.
Sääntökirjan käyttämä termi "effectively Stubborn" johtuu oletuksesta, että herolla olisi isompi leadership kuin perusmookuilla.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."