"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Tzeentch Beasts 2000pts & 3000pts

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
Isompi Arska

Tzeentch Beasts 2000pts & 3000pts

Viesti Kirjoittaja Isompi Arska »

Tässä nyt on tehty hevimagia (aika todennäköstä tzeentchille, heh heh) pedoille.

2k lista:

Beastlord 296pts
Mark of Tzeentch, Goretooth, Armour of Damnation, Great weapon
Taikoo mäiskii karhun raivolla ja johtaa. Karhun raivon kanssa ws6 s7 a7 hatredilla nii sillä luulis saavan jotai isoo alas.

Exalted Champion 249pts
Mark of Tzeentch, Disc, Golden Eye of Tzeentch, Flail; Shield
Pyörii diskin kanssa ympäriinsä ja rikkoo kärryjä ja kaikke mahollist

Bray-Shaman 151pts
2lvl, Chaos Armour, Braystaff, Dispel Scroll
Taikoo, osaa vähä tapella ja kanniskelee serlapaperia

8 Gors & 8 Ungors Beastherd 119pts X2 (238pts)
full command
Charrut tänne ja tappelemaan

5 Gors & 5 Ungors Beastherd 80pts [ambush]
Foe-Render, musician
Riehuu vihollisen rearissa ja raiskaa sotakoneita

Tuskgor Chariot 85pts X2 (170pts)
Tukee Herdejä

4 Minotaurs of Tzeentch 204pts
MoT, gw
lyö kovaa ja tuo powerin

5 Centigors 102pts
musician, shields
pyörii metissä

Dragon Ogre Shaggoth 306pts
gw, la
lyö kovaa ja on pelottava

Chaos Giant 205pts
örveltää, saa aika usein aika paljo ammuntaa itteensä

POWER DICE: 11
DISPEL DICE: 6 + rulla
TOTAL: 2001, menee pojolla yli mut tuskin haittaa

mitä mieltä ootte? tällä tuli empire hakattua hyvin, ei laskettu veepeitä mut oli se joku solid victory ainaki...

kolme koo lista:

Beastlord 321pts
saat kamat + serlapaperi

G. Bray-Shaman 223pts
3lvl, Chaos armour, braystaff, serla

edellisestä shamaanista tuli isompi

Exalted Champion 249pts
sama tuttu juttu

Wargor 209pts
MoZ, BSB, Crown of Horns, Sword of Might, HA

lipunkantaja takaa et herdit ei lähe hanee, piste hinta on vaa aika huima bsb:ksi, toivottavsti ei kuole. en ole mihinkää koviin challengeihi menos tän kans

Bray-Shaman 160pts
Skull of Katam

menee yksin tai herdissä ja tuo vaihtelua magiaan ettei tarvii pelkkää tzeentchin loree käyttää. ottaa joko shadowsta tahi kuolemasta taiat

8 Gors & 8 Ungors Beastherd 119pts X2 (238pts)
samat wanhat

5 & 5 Bherd 80pts X2 (160pts) [ambush]
Foe-Render, musician

tuli yks lisää

Tuskgor Chariot 85pts X3 (255pts)

5 chosen Knights of Tzeentch 275pts
MoT, lippu ja musikantti

lyö kovaa, liikkuu kovaa ja tuo poweria

4 Minotaurs 204pts
samt kamat, sama tarkotus

5 centigors 102pts
en jaksa ees sanoo mitää kamoist...

5 furies 90pts

hakee sotakoneita

Dragon Ogre Shaggoth 306pts
gw, la

Chaos Giant 205pts

PD: 17
DD: 11 + 2 serlaa
TOTAL: 2997pts
Viimeksi muokannut Isompi Arska, To 31.05.2007 13:57. Yhteensä muokattu 6 kertaa.
Remington

Re: Tzeentch Beasts 2000pts

Viesti Kirjoittaja Remington »

Itsellä vastaavanlainen lista ja kerrassaan toimivan oloinen! Ainoa minkä vaihtaisin on exa. Saat samalla hinnalla wargorin joka taikoo yhtä kovaa ja iskee lähes yhtä lujaa. Lisäksi saat sille herdinkin, nämä yhteensä iskee lujempaa kuin exa ja disc, lisäksi olisi puhdas petolista.
"You're right. The Devil has come. Look
at me. I am the Devil." -Charles Remington-
Isompi Arska

@Remington, joo tää on just se lista mistä puhuin siellä sun listan alla. ihan puhasta peto listaa en oo tekemäs, 3k listaan ku otan ritaireita ja sun muuta, oon kans ajatellu exän heivaamista mut päätän pitää sen kuitenki ku wargorit ei kuitenkaa pääse lentelee vihoillisen linjois ja ei lyö s7 iskuja ja en lisää herdejä halua, viime peleissä jota oon tällä pelannu on tää ollu kyllä tehokkaampi kuin herdi ja wargor just lentelyn ansiosta. pistän kohta 3k listan...
Isompi Arska

nyt tuli 3k lista
Remington

Kolme koota.. Juuh, ritarit tuovat lisää iskuvoimaa ja yhden nopan lisää. Itsellä suunnitelmissa myöskin ritareiden ottaminen 3K listaan mutta en sen enempää ole vielä sitä miettinyt. Osin hahmojen tavaroissa olen eri mieltä mutta kokemuksen ja erehdyksen kautta itse kullekin kehittyy erilainen maku näiden suhteen. En mitään moitittavampaa löydä, muuta kuin se iänikuinen "itse tekisin näin" mutta kukin tyylillään!
Isompi Arska

niinpä kukin tyylillään!
Poomermon

Viesti Kirjoittaja Poomermon »

Itse kyllä neuvoisin noita chosen knightejä käyttämään ihan vain undividedinä. Mikään ei ketuta enempää kuin jonkin paniikkitestin kuseminen kalleilla ritareilla. Tai se ettei pääse rynnäköimään kun fear testi epäonnistuu. Sanoisin, että rerolliminen on hyödyllisempää kuin se yksi bonus power dice ja halvempaakin vielä. Listasta näyttää lisäksi uupuvan vielä ainakin minulle pakolliset fureisit / screamerit ja chaos houndit. Näitä kehottaisin harkitsemaan.
"I beat the internet. The end guy is hard."
Isompi Arska

tarviinko muka furieita tai kiljujia ku mulla on jo kaks ambush herdiä? eihän ne välttämättä tuu oikeeseen paikka mut mistä repisin sitte pisteitä furieille,etc.?
Remington

Isompi Arska kirjoitti:tarviinko muka furieita tai kiljujia ku mulla on jo kaks ambush herdiä? eihän ne välttämättä tuu oikeeseen paikka mut mistä repisin sitte pisteitä furieille,etc.?
Tosi juttu, ambush-herdit riittävät mutta on 50-60 tulevat oikeasta suunnasta. Lentävät toimisivat varmemmin mutta ei sekään ole varmaa. Lisäksi herdit kyllä hoitaa homman tehokkaasti. Tosin kolmekin chariottia olisi riittävä eli siitä ehkä sittenkin nipistäisin furyjen hinnan. Kirkujia et saa kun pojoja olisi vain 94. Eli viittä jäisi vajaa..
Isompi Arska

Remington kirjoitti:
Isompi Arska kirjoitti:tarviinko muka furieita tai kiljujia ku mulla on jo kaks ambush herdiä? eihän ne välttämättä tuu oikeeseen paikka mut mistä repisin sitte pisteitä furieille,etc.?
Tosi juttu, ambush-herdit riittävät mutta on 50-60 tulevat oikeasta suunnasta. Lentävät toimisivat varmemmin mutta ei sekään ole varmaa. Lisäksi herdit kyllä hoitaa homman tehokkaasti. Tosin kolmekin chariottia olisi riittävä eli siitä ehkä sittenkin nipistäisin furyjen hinnan. Kirkujia et saa kun pojoja olisi vain 94. Eli viittä jäisi vajaa..
hyvä neuvo. heitin yhen kärryn pois, se oli viime testi pelissäkin vaan tiellä, ja otin 5 furyä. käytän joskus varmaa 3 kiljujaaki mut menee sitte 6p yli, jos vaan vastapelaajalle kelpaa.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijalistat”