Elikkäs Pelimestan turnaukseen ehkä ja ihan kaveri peleihin.
Herot
Scar-veteran 148pts
-LA
-Shield
-GW
-Pöksyt
-Sotek
-Quetzl
Perus sotakoneiden napsia
Scar-veteran 160pts Kenu
-LA
-ES
-Sword of Migth
-Itzl
-Sotek
-Cold one
Strena 6 satuttaa kanssa aika paljon
Core
12x Skink 72pts
-Javelin
Pöksy pomon suoja
2x 10x Skink 70pts
-BP
-Scout
Special
3x Kroxigor 174pts
Cold one pomo tänne
7x Chameleon skink
-Stalker
Rare
3x Salamander hunting pack 195pts
1000pts
Mitäs mieltä olette ja pitäisikö 3 skinkin terradonien ja toisen pomon tilalle ottaa Sacred host of Quetzl armeija kahella priestillä ja yhellä lisä kroxulla (Eli death lore)
1k Liskoja
1k Liskoja
Viimeksi muokannut Azog, La 09.06.2007 08:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: 1k Liskoja
Muuten ihan toimivan näköinen jengi, paitsi että pomot vaihtaa shieldejä ja nopsaan. Miksi laittaa Enchanted pomolle joka saa 1+ saven (ymmärtääkseni maximi) normi kilvellä?
-Sami
Et silleen... Jos en ole oikeassa olen väärässä.
Et silleen... Jos en ole oikeassa olen väärässä.
amis kirjoitti:Muuten ihan toimivan näköinen jengi, paitsi että pomot vaihtaa shieldejä ja nopsaan. Miksi laittaa Enchanted pomolle joka saa 1+ saven (ymmärtääkseni maximi) normi kilvellä?
Miksi laittaa taika-kilpi vetulle jolla on GW? se ei hyödy siitä muuta kuin ammuntaa vastaan
Ja AS voi olla parempi kuin 1+
lista näyttää oikein pätevältä, itse tosin tiputtaisin terradonit ja ottaisin kamo skinkkejä
Jara- kirjoitti:Se, että pärjäät pelimestan turnauksissa johtuu siitä, että ne ovat pelimestan turnauksiaamis kirjoitti:... Onko se sitten "taidoistani" (vai nopistani) vai aivan jostain muusta kiinni?.
![]()
Terradonit ovat lähinnä tuon tilan puutteen vuoksi 2 scoutti skinkki ryhmää jo. Jos joutuvat yhteen metsää voidaan hoidella yhdessä vuorossa kaikki pois.