Manreaper
Manreaper
Niin miten saisin sen viikatteen laitettua demoniprinssille,ainoo viikate minkä oon nähny on typhuksen.Laittakaa kuva vaikka jostain manreaperdpstä jos vaan voitte.
Crying out loud for the love of lard
Latex greased by sweat
Protein smoothies,
SHAKEN NOT STIRRED!
Latex greased by sweat
Protein smoothies,
SHAKEN NOT STIRRED!
- samppuliini
Re: Manreaper
Zombeilta löytyy paketista monta viikatetta. Myöskin tyranidien scything talonista saa pienellä modauksella hyvän.
Warhammer 40k 5.th edition Tyranids W/25 D/11 L/14
Playing Warhammer is just like making love. It's usually done on a table and afterwards you always feel great shame.
Playing Warhammer is just like making love. It's usually done on a table and afterwards you always feel great shame.
- Hands_of_blue
Plasticardista veistäminenkään ei ole oikeastaan homma eikä mikään kun kyseessä on noin yksinkertainen muoto, varren otat vaikka jostain keihäästä tai teet rautalangasta.
mut voisitteko kertoo miten saan sen siihen,ja näyttää jotain esimerkkikuvia??
Crying out loud for the love of lard
Latex greased by sweat
Protein smoothies,
SHAKEN NOT STIRRED!
Latex greased by sweat
Protein smoothies,
SHAKEN NOT STIRRED!
Viikatteista tuli mieleen yksi tekeleeni, tämmönen Nurglen kärpäs-demoniprinssi. Tässä on viikate jonka tein sille. Terä on tehty styreeni-muovin palasta veistämällä, varsi green stuffia ja ydin rautalankaa. Noi pallukat on kuulapyssyn kuulia.

Tässä itse demoni kahden uskollisen adjutanttinsa kera. Niinkun näkyy, on demoni kohtuullisen kookas. Aattelin, että on helpompi aloitella skulptaamista isosta mallista kuin pienestä. Jäi tekemättä loppuun tosin, oikea käsi on vielä kesken. En tiedä tuleeko koskaan tehtyäkään.

Tässä itse demoni kahden uskollisen adjutanttinsa kera. Niinkun näkyy, on demoni kohtuullisen kookas. Aattelin, että on helpompi aloitella skulptaamista isosta mallista kuin pienestä. Jäi tekemättä loppuun tosin, oikea käsi on vielä kesken. En tiedä tuleeko koskaan tehtyäkään.