Kurimus kirjoitti:Ketään huvittaisi pelata perjantaina 1500p peli Necroneita vastaan?
Sampolan miniatyyrikerho
-
Wahtisaari
Pidetään asia sovittuna. Ite tulen kaaoksella.Roizo kirjoitti:Bretonniaa on 1500pts maaleissa, ne voisin ottaa matkaan.flagu kirjoitti:Jeesh, kytkoota ainakin pelataan joka kerta. Sitten kun fabaakin löytyis porukkaa...
Haluuko joku pelata 500-2k verran fabaa ensi, tai sitä seuraavana perjantaina?
Edit:\\ Mulla saattaa sitten jonkin aikaa päästä sinne eli toivottavasti ei haittaa jos en ole mailla halmeilla ihan alusta. Pääsen sinne sitten noin viiden aikoihint tai vähän myöhemmin.
Viimeksi muokannut flagu, To 26.04.2007 22:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Internet on paikka, jossa miehet ovat miehiä, naiset ovat miehiä ja lapset ovat FBIn agentteja"
Tulet sitten kun ehdit. Mä yritän saada pelipöydän siihen mennessä pelikuntoon.flagu kirjoitti:Pidetään asia sovittuna. Ite tulen kaaoksella.Roizo kirjoitti:Bretonniaa on 1500pts maaleissa, ne voisin ottaa matkaan.flagu kirjoitti:Jeesh, kytkoota ainakin pelataan joka kerta. Sitten kun fabaakin löytyis porukkaa...
Haluuko joku pelata 500-2k verran fabaa ensi, tai sitä seuraavana perjantaina?
Edit:\\ Mulla saattaa sitten jonkin aikaa päästä sinne eli toivottavasti ei haittaa jos en ole mailla halmeilla ihan alusta. Pääsen sinne sitten noin viiden aikoihint tai vähän myöhemmin.
"Pain is an illusion of the senses, despair is an illusion of the mind."
-
Easterling
-
Easterling
Mä voisin kyllä testata tota mun uutta Nidilistaa, mutta luulen aika pahasti että sun Templareilla ei oo minkäänlaisia mahiksia sitä vastaan (vaikkei ole edes monsterilista)Easterling kirjoitti:Ensi perjantaina 1500pts 40kilosilla, onko ketään?
"Silmitön väkivalta on vilpittömin ja läheisin ihmiskontaktin muoto."
-Sörkan Sika-Harri-
-Sörkan Sika-Harri-
-
Easterling
No pelataanEasterling kirjoitti:Hwo cares? Kunhan pelataan.Kurimus kirjoitti:Mä voisin kyllä testata tota mun uutta Nidilistaa, mutta luulen aika pahasti että sun Templareilla ei oo minkäänlaisia mahiksia sitä vastaanEasterling kirjoitti:Ensi perjantaina 1500pts 40kilosilla, on$ko ketään?
-Sörkan Sika-Harri-
-Sörkan Sika-Harri-
-
Wahtisaari
-
Easterling
Re: Sampolan miniatyyrikerho
Necronien kanssa saavun tänään paikalle jos joku tahtoo pelata.
-Sörkan Sika-Harri-
-Sörkan Sika-Harri-
Elikkäs... Kun nyt alkaa Kesäloma niin kerhon pitoaika siirtyy keskiviikoski klo 11-3. Tällä viikolla vielä normaalisti.
Armo(uri)a ei anneta!
-Projektthor, Datarealmsin moderaattori minun sigiini.Banned, because I am a whiny, illiterate, topic spamming, thread necroing crybaby
Aika mielenkiintoinen tuo aika. Varmaan monet on kesätöissä tai eivät ole edes heränneet vielä tuohon aikaan.leevizer kirjoitti:Elikkäs... Kun nyt alkaa Kesäloma niin kerhon pitoaika siirtyy keskiviikoski klo 11-3. Tällä viikolla vielä normaalisti.
No, saapahan kahmittua maastoa ainakin enemmän...
"Pain is an illusion of the senses, despair is an illusion of the mind."
Veikkaampa että se johtuu siitä että muullon jouduttaisiin maksamaan vaksin palkasta!Roizo kirjoitti:Aika mielenkiintoinen tuo aika. Varmaan monet on kesätöissä tai eivät ole edes heränneet vielä tuohon aikaan.leevizer kirjoitti:Elikkäs... Kun nyt alkaa Kesäloma niin kerhon pitoaika siirtyy keskiviikoski klo 11-3. Tällä viikolla vielä normaalisti.
No, saapahan kahmittua maastoa ainakin enemmän...
Mutta kai täytyy tunnustaa etten tuohon aikaan ole tulossa juuri kertaakaan, eli mua ette taida tulla näkemään liki koko kesän aikana.
"Internet on paikka, jossa miehet ovat miehiä, naiset ovat miehiä ja lapset ovat FBIn agentteja"