Vastaanpa että toi on kiinni ton jälkeen... Eikä KOKO Koulua voi pitää päällä vain meidän takia, joten...flagu kirjoitti:Veikkaampa että se johtuu siitä että muullon jouduttaisiin maksamaan vaksin palkasta!Roizo kirjoitti:Aika mielenkiintoinen tuo aika. Varmaan monet on kesätöissä tai eivät ole edes heränneet vielä tuohon aikaan.leevizer kirjoitti:Elikkäs... Kun nyt alkaa Kesäloma niin kerhon pitoaika siirtyy keskiviikoski klo 11-3. Tällä viikolla vielä normaalisti.
No, saapahan kahmittua maastoa ainakin enemmän...
Mutta kai täytyy tunnustaa etten tuohon aikaan ole tulossa juuri kertaakaan, eli mua ette taida tulla näkemään liki koko kesän aikana.
Sampolan miniatyyrikerho
Re: Sampolan miniatyyrikerho
Armo(uri)a ei anneta!
-Projektthor, Datarealmsin moderaattori minun sigiini.Banned, because I am a whiny, illiterate, topic spamming, thread necroing crybaby
Tämän viikkoinen meni aika ****iilleen... Vaksi ei viittiny kattoo et pääseekö joten... Kukaan ei päässyt sisälle... Mutta ens vk eli 6 päivä ei onnistu mutta sen jälkeen onnistuu suurinpiirtein koko kesän ajan. Miltäs Kuulostaa?
Armo(uri)a ei anneta!
-Projektthor, Datarealmsin moderaattori minun sigiini.Banned, because I am a whiny, illiterate, topic spamming, thread necroing crybaby
No mulle ainakin sopii kaikki ajat ja toivon että siellä on muitakin pelaamassa. Ja uuttakin porukkaa saa varmaan tulla...leevizer kirjoitti:Tämän viikkoinen meni aika ****iilleen... Vaksi ei viittiny kattoo et pääseekö joten... Kukaan ei päässyt sisälle... Mutta ens vk eli 6 päivä ei onnistu mutta sen jälkeen onnistuu suurinpiirtein koko kesän ajan. Miltäs Kuulostaa?
"Pain is an illusion of the senses, despair is an illusion of the mind."
-
Wahtisaari
Joo vähän meni perssiilleen viime perjantaina... Mutta joo, taidan päästä melkein jokaisena keskiviikkona paikalle, kuhan saan sovittua työt oikein...
Niin ja Easterling: Otetaanko se meijän peli nyt si seuraavalla kerralla, vai?
Niin ja Easterling: Otetaanko se meijän peli nyt si seuraavalla kerralla, vai?
Indeed...
Noh, kesäloma alkoi ja vasta nyt muistan kuinka rentouttavan tylsää se olikaan kun kerta ei ole mitään muutakaan tekemistä
.
Eli, jos joku erehtyy haikailemaan FBseen peliseuran perään niin ellei kukaan muu uskalla niin mä voin ottaa sitten haasteen vastaan tarvittaessa.
Eli, jos joku erehtyy haikailemaan FBseen peliseuran perään niin ellei kukaan muu uskalla niin mä voin ottaa sitten haasteen vastaan tarvittaessa.
"Internet on paikka, jossa miehet ovat miehiä, naiset ovat miehiä ja lapset ovat FBIn agentteja"
-
Easterling
JuuWahtisaari kirjoitti:Niin ja Easterling: Otetaanko se meijän peli nyt si seuraavalla kerralla, vai?
Hienoa että jaksatte tulla! Ai niin, Easterling pitää kerhoa pari ekaa kertaa pystyssä (EF kielikurssi) mutta sen jälkeen minä tulen.
Armo(uri)a ei anneta!
Ymmärtääkseni huomenna ei ole figukerhoa sitten lainkaan.
Jos joku kumminkin haluaisi pelata, niin mun luokse voisi tulla pelaamaan. Asun Tammelassa, lyhyen matkan päässä Sampolan yläasteelta. 40k ja Faba käy molemmat.
Jos joku kumminkin haluaisi pelata, niin mun luokse voisi tulla pelaamaan. Asun Tammelassa, lyhyen matkan päässä Sampolan yläasteelta. 40k ja Faba käy molemmat.
-
Wahtisaari
No damn!
Tuli sovittua työt huomiseks... Oisin muuten halunnukkin pelata, en oo taas vähään aikaa päässy pelaileen...Noo, pitäneen pelailla si joku toinen päivä.
Tuli sovittua työt huomiseks... Oisin muuten halunnukkin pelata, en oo taas vähään aikaa päässy pelaileen...Noo, pitäneen pelailla si joku toinen päivä.
Indeed...
-
DrPullasorsa
Kyllä täältä ainakin vähän pienempii mittelöihin 40k seuraa löytyy joka keskiviikko, ellei ny talo pala ... 
Kohta saan vähän lisää pisteitä, kun pääsen marssimaan kauppaan lihavan lompakon kera.
Ehkä jo ensiviikolla.
Kohta saan vähän lisää pisteitä, kun pääsen marssimaan kauppaan lihavan lompakon kera.
Ehkä jo ensiviikolla.
Näitä sattuu...
-
Tsirpuntze
Pääsen taas kohta sorsaa vastaan mun intant killi blasti DA:lla tai örkeillä jos ne julkastaan äkkiä.
-
DrPullasorsa
Hyvä on. 
Täytyy kyllä tunnustaa, että en tunne kuin muutaman kerhossa kävijän nimimerkin...
Täytyy kyllä tunnustaa, että en tunne kuin muutaman kerhossa kävijän nimimerkin...
Näitä sattuu...
-
Wahtisaari
Ei kukaan haluais pelata 1500k (tai suurempaa) peliä ens keskiviikkona? Taulla tulisin (yllätys, yllätys) sinne kikkaileen...
Ilmoittakaa jos haluutte pelata.
Indeed...
hahaa..
vois taas pitkästä aikaa tulla.. siis keskiviikkona.. noh kai sitä vois tulla katteleen, pelata ei oikein enää jaksa.. 
Voisin ottaa Eldareilla sua vastaan ellei muuta ilmene.Wahtisaari kirjoitti:Ei kukaan haluais pelata 1500k (tai suurempaa) peliä ens keskiviikkona? Taulla tulisin (yllätys, yllätys) sinne kikkaileen...
Terveisia englannista! miten sujuu ilman minua? Onko kerho kuolemassa?
Armo(uri)a ei anneta!
-
Tsirpuntze
Ei oo tullu muutamaan kertaan käytyä. Ens kerrallakaan en varmaan tuu. Mutta sitten vois kun luultavasti oon saanut haalittua okkeja pienen kasan vois tulla sinne maalailee.
Varmaan voin tulla näyttään DA:n ja devastaattoreiden ylijäämiä jos jotakuta kiinnostaa.
Ja sitten pitäis vielä herätäkkin
Varmaan voin tulla näyttään DA:n ja devastaattoreiden ylijäämiä jos jotakuta kiinnostaa.
Ja sitten pitäis vielä herätäkkin
-
Wahtisaari
No juu, yleensä siinä se herääminen on aina vaikeinta... 
Itse olen tulossa sinne kyllä, mutta vain pariksi tunniksi... Pitää mennä töihinkin sillon (ehkä). Otetaan easterling kanssa 500pts peli, mutta jos aikaa jää, niin toinen sellanenkin kävis.
Itse olen tulossa sinne kyllä, mutta vain pariksi tunniksi... Pitää mennä töihinkin sillon (ehkä). Otetaan easterling kanssa 500pts peli, mutta jos aikaa jää, niin toinen sellanenkin kävis.
Indeed...
-
DrPullasorsa
Tulen taas kurittamaan kaaosta ensiviikolla.
Ylihuominen on vielä auki.
Ylihuominen on vielä auki.
Näitä sattuu...
Kiitos vahtimestarin mahtavan informaatio jarjestelman, kerho voidaan pitää seuraavan kerran vasta heinakuun alkupuolella. Pahoittelen.
Armo(uri)a ei anneta!