Hiekan väri
Hiekan väri
Ongelmaksi on muodostunut beissin hiekan väri. Omistamani hiekka vaikuttaa lähinnä aurinkorannan hiekalta. Kuinka saisin hiekasta tummempaa/likaisempaa?
Re: Hiekan väri
Hmh, kerää pihalta tummempaa hiekkaa.
Sprayaa se, ja maalaa millä värillä ikinä haluat.
Sprayaa se, ja maalaa millä värillä ikinä haluat.
-
Goblinisti
- Viesti:
Todella paha kysymys. Ensi kerralla mietitään 3 sekuntia ennen kuin kysytään ääneen.
1. Maalaa se tummalla..
2. ..tai etsi erinlaista hiekkaa.
1. Maalaa se tummalla..
2. ..tai etsi erinlaista hiekkaa.
lojuu kuin kotka, ampuu kuin eläintarha
Itse olen jumittunut erääseen teemaan sen helppuden takia. Eniten käytän sitä maastoihin.
Elikkä näin se toimii maastoissani : kun hiekka on liimattu ja liima kuivunut niin pohjamaali mustalla tietysti. Kun taas spray on kuivunut kuivamaalaa se rotting fleshillä tai harmaalla! Helppoa kun sen oikein oivaltaa
Elikkä näin se toimii maastoissani : kun hiekka on liimattu ja liima kuivunut niin pohjamaali mustalla tietysti. Kun taas spray on kuivunut kuivamaalaa se rotting fleshillä tai harmaalla! Helppoa kun sen oikein oivaltaa
Miten joku dragonforce ta muu tilulilu sopii sotimisen taustamusiikiksi. Kai se johonkin haltian kikkelinheilutustaistoon käy, mutta eipä juuri muuhun.
-Hands_of_blue
-Hands_of_blue
ite maalasin mustalla niin hyvä tuli ja saatan tehdä tiet jollakin harmaalla/ruskealla
Uskon että tässä haetaan hieman tarkempaa ohjetta, jollainen varmasti löytyy jostain netin uumenista. GW tarjoaa tällaisen ratkaisun: http://uk.games-workshop.com/theruinofarnor/bases/1/
Oppaan mukaan Ty Finocchiaro näköjään kuivaharjaa hietikkonsa näin:
-Scorched Brown
-Dark Flesh
-Vermin Brown
-Desert Yellow
-Kommando Khaki
-Bleached Bone.
Itse todennäköisesti jättäisin pari väriä välistä pois, mutta laadun tavoittelijat näpertävät hiekan kanssa hieman kauemmin.
Oppaan mukaan Ty Finocchiaro näköjään kuivaharjaa hietikkonsa näin:
-Scorched Brown
-Dark Flesh
-Vermin Brown
-Desert Yellow
-Kommando Khaki
-Bleached Bone.
Itse todennäköisesti jättäisin pari väriä välistä pois, mutta laadun tavoittelijat näpertävät hiekan kanssa hieman kauemmin.
http://egologinenblogero.wordpress.com/ - Ei juurikaan figuiluun liittyvää päivittelyä, mutta muuta parikymppisen opiskelijan elelyä kylläkin.