Laitoin eilen illalla tilauksen Confrontationin Initiation Setistä ja olen tänään ihmetellyt Rackhamin nettikaupan sivuja koko aamun. Silmääni tarttui tuo Allied With-juttu, joka on mainittu esim. Wolfenien (allied with the Daikinee Elves) ja Dirzin alkemistien (allied with the living-dead of Acheron, the Akkyshan elves, the dwarves of Mid-Nor and the ophidians) kohdalla.
- Oletan, että liittolaisten käyttöön on joitakin rajoituksia? Esim. liittolaisia vain yhdestä kansasta kerrallaan?
- Entäs Confrontationin turnaussäännöt? Luin täällä Sotavasarassa, että Predators of Blood ovat rajoitetut vain yhteen figuun armeijaa kohden, onko muilla kansoilla vastaavia rajoituksia?
- Counts as – figun käyttäminen muulla kuin sille tarkoitetulla kortilla?
Jotenkin tunnen itseni oudoksi kun joudun kyselemään näin paljon. Confrontationista vain tuntuu olevan vaikea löytää tietoa näin asiaan (vielä) vihkiytymättömänä. Kiinnostusta kuitenkin on kovasti.
Thanks - Veli
Allied with? Turnaussäännöt? Counts as?
Re: Allied with? Turnaussäännöt? Counts as?
Tässä turnaussäännöt, päivitetty maaliskuussa 07, tässätaas rajoitukset, ja tässä taas "viralliset" skenaariot.
1: saa noita liittolaisia olla useammistakin, mutta pisteraja näille on yhteinen (disclaimer! en ole lukenut noita päivitettyjä sääntöjä)
2: katso ylhäältä
3: Mitä oon kolmisen turnausta Suomessa kattonut, niin ei mielellään counts as figuja, mutta tulostetut kortit on ollu ok, ulkomailla ei niitäkään.
Jos ei tiedä, kysyy
1: saa noita liittolaisia olla useammistakin, mutta pisteraja näille on yhteinen (disclaimer! en ole lukenut noita päivitettyjä sääntöjä)
2: katso ylhäältä
3: Mitä oon kolmisen turnausta Suomessa kattonut, niin ei mielellään counts as figuja, mutta tulostetut kortit on ollu ok, ulkomailla ei niitäkään.
Jos ei tiedä, kysyy
Re: Allied with? Turnaussäännöt? Counts as?
Mikäli figulle ei ole olemassa korttia, saa jotain kortissa olevaa hahmoa muistuttavaa (Rackhamin) figua käyttää, mikäli se ei aiheuta sekaannusta muitten nappien kanssa - esim. Azhyan Adjaranin counts as figuna yleensä on käytetty neuromancerin figua
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!