mitä materiaaleja ehdotatte??
modaus sailent hillin ukkosta
modaus sailent hillin ukkosta
Mulle tuli se tötterö pää mieleen kun siitä sais siistin chaos johtajan
D
Re: modaus sailent hillin ukkosta
Tötteröpää? Et viitsisi hiukan tarkentaa? Olisiko kuvaa?
Edit: Muistelin tossa äsken että mitä tötteröpäitä silent hillissä on, tuli tämä kaveri mieleen. Osuinko oikeaan?
Edit: Muistelin tossa äsken että mitä tötteröpäitä silent hillissä on, tuli tämä kaveri mieleen. Osuinko oikeaan?
"Onhan tälläkin harrastuksella puolensa. Rahat eivät riitä yhtäaikaa figuihin, viinaan eikä tupakkaan, joten niistä joutuu tinkimään."
-Teräratas
-Teräratas
Pyramid Headia varmaankin tarkoitti. Itse kypärän voisi varmaankin plasticardistä tehdä finnfoam-muotin päälle. Miehestä itse en tiedä, mutta miekankin voisi plasticardista tehdä, tai jos sopiva miekka löytyy valmiiksi.
Da Painboy'z gubbinz
Gotz a new flash Powaklaw
A fing ate me arm
Gotz a new flash Powaklaw
A fing ate me arm
Ashtafash osuin kantaan. eikös kanatta eka hankii joku ruumis ja iso ?
- Half-breed
No riippuu siitä minkälaisen siitä haluat. Pelin, vai leffan mukaisen. Pelin mukaiselle kelpaa ihan mikä ruumis tahansa oikeastaan, sillä joudut tekemään sille sen kaavun. Elokuvan mukaiselle sinun pitää saada sille paljas vartalo, esim. Catachanilta, tai Marauderilta.Lari42 kirjoitti:Ashtafash osuin kantaan. eikös kanatta eka hankii joku ruumis ja iso ?
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Daemon Princeol oliskos sen vatrtalo hyvä jos muokkaa??
- Synnin niittäjä
- Viesti:
Noh, paha sanoa. Kannattaa hieman vertailla ulkonäköä ja tarkastella että kuin suuria muutoksia joutuu tekemään.Lari42 kirjoitti:Daemon Princeol oliskos sen vatrtalo hyvä jos muokkaa??
Eli mitä vähemmän joutuu työstämään sitä parempi, vai kuinka?
Pesis kirjoitti:Työmotivaatiota Rommellin sanoista: "Sweat saves blood, blood saves lives, and brains save both."