Sotataidon juha on laittanut kesän alkuun kunnon rakcham-kamppanjan. Kaikista rackhamin tuotteista saa sotataidon kautta ostettaessa -20% alennusta. Ei paha. Alennus koskee figuja, eli siis confron/ragin ja at-43 figut ovat alennuksessa. Kamppanja kestää juhannukseen saakka, joten siihen mennessä olisi kiva saada kiinnostuneita mukaan.
Tässä olisi hyvä tilaisuus aloittaa confron pelitys sekä laajentaa vanhoja kokoelmia. (tai ostaa muuten vaan nättejä figuja )
Allekirjoittanut ainakin on tilaamassa sotataidosta muutamia rakhameja, jos vain löytyy ihmisiä postikuluja jakamaan. Kannattaa myös huomioida sotataidon maalaus- sekä artikkelikilpailut jotka ovat juuri alkaneet.
Hmm... Juuri otin osaa HellDorado-tilaukseen, mutta aikeena oli hankkia myös Raghamssia hyvissä ajoin ennen 'conia. Ainakin pari Morbid Puppet -blisua pitää tilata, jos vain rahatilanne sen sallii.
Hei ihmiset!
Ajattelin laittaa tilausta sotataitoon ensi viikon keskiviikkona. Ilmoittakaa siis tähän ketjuun tai mulle yv:nä jos kiinnostaa tilata sotataidon tuotteita. Muistakaa että sotataidosta löytyy raghamssien lisäksi myös Reaperin, Foundryn, Langtonin, pendrakenin, em-4:n sekä skytrexin figuja.
No hyvä homma. Itekin on pitänyt oman aikansa tilata porukalla, mutta mitään ei olla saatu aikaan. Tahdon pari nappia maalauspöydälle odottamaan vuoroaan...
Katellaan josko ostaisin noita Fusiliereita hochland champeiksi handgunnereihin... Vilkuilen lisää myöhemmin, mutta pääasia on se, että olen mukana tilauksessa.
Katsotaan siitä maksupuolesta, että miten tehdään. Jos ainakin osa maksaisi etukäteen niin mulla riittäisi varat noiden noutamiseen. Huomenna tiistaina olen klo 11- 12.30 välillä ainakin fantsussa, silloin voi tulla maksamaan jos pääsee/pystyy/haluaa. Jos kaikki eivät ehdi maksaa etukäteen, niin käy mulle sekin että osa maksaa vasta kun tuon figut. (toivottavasti jo loppuviikosta)
Kaikkai tällä hetkellä tilauksessa olevia on varastossa, joten tilauksen pitäisi tulla suht nopeasti. Hyvällä tuurilla voitaisiin lauantaina fantsussa jakaa figut kaikille.
Kävin kattelee noita figuja, kun en oo ennen noihin tuttavuutta tehnyt ja hienojahan ne on, mutta voisitteko kertoo että minkä kokosia noi on?
Kun yritin selvittää figujen kokoa törmäsin http://www.rackham-store.com sivustoon, jossa on -30% hinnoista pois ja siellä jos tilaus ylittää 100 ekee, niin rahti kulut lähtee pois. Varteen otettava vaihtoehto, kun on kerta noinki moni tilaamassa ja noihan melkein ylitti jo sen satkun.
Immune to illusions and scientifical blows.
Armed with black magic, spears and crossbows.
Itse asiassa tuo -30% r-storessa taitaa koskea vain italiankielisiä pakkauksia. Figujen osaltahan tuo ei haittaa, mutta kortteja on hieman vaikeampi lukea italiaanoksi. :D
Raghamin figut ovat periaatteessa samaa skaalaa 'hammereidenkin kanssa (28mm), mutta käytännössä ovat muutaman millin isompia. Mittasuhteet ovat kuitenkin gw:n figuja reilusti realistisemmat, joten vähän erikokoisen näköisiä ovat.
Tas kirjoitti:
Raghamin figut ovat periaatteessa samaa skaalaa 'hammereidenkin kanssa (28mm), mutta käytännössä ovat muutaman millin isompia. Mittasuhteet ovat kuitenkin gw:n figuja reilusti realistisemmat, joten vähän erikokoisen näköisiä ovat.
Njet. Tässä pitää vähän tapella vastaan, kun asian laita ei ole ihan yksi yhteen näin. GW:n uudemmat figut ovat kyllä kasvaneet kokoa hieman vitosedikkaan verraten (jonka aikaisia empiremiehiä tää täällä ainakin suurkuluttaa), mutta Rackhamin kokoluokka napeissa on hiukka suurempi. Ainakin kun vertaa tuollaista Rackhamin örkkiä perusmosuriin jota täältä löytyy, niin kyllä napit isompia on. Örkeissä tuo ei toisaalta haittaa, kun mitä isompi - sen parempi, mutta ihmisen kokoiset näyttävät vähän hoopoilta.
...kai. Aattelin just, että pitäisikö ostaa noita Fusiliereita Rackhamilta hochlandiereiksi handgunner yksiköihin, mutta tiedäpä tuota. Kyllä ne aika pitkiltä veikoilta näyttää, ja muiden valmistajien nappien seassa vähän erikoisilta ja yksinäisiltä. Lone gunmen lookki ei ole ehkä kuitenkaan se paras.
Reaperin kokoluokka on kaikesta huolimatta aika lähelle täydellinen pari Warhammerille, ja ainakin Warlord-sarjan napit on aika tosi jeessiä. Dark Heaven Legends on pikkuisen pienempää, mutta tosi hyvin menee ainakin minun kokemukseni mukaan.
Tas kirjoitti:Itse asiassa tuo -30% r-storessa taitaa koskea vain italiankielisiä pakkauksia. Figujen osaltahan tuo ei haittaa, mutta kortteja on hieman vaikeampi lukea italiaanoksi.
Ah, voi Italiaano, no se siitä sitte =P
Kiitoksia koko infoista, pitää vielä tutkia lähemmin noita valikoimia.
Immune to illusions and scientifical blows.
Armed with black magic, spears and crossbows.
huomenna lähtee tilaus, tarkistakaa vielä tästä listasta että ostokset ovat oikein. Kalle maksoi jo tänään, joten Rune jos maksat silloin kun annan nämä sulle niin se käy.
Calmari
-Gargoyle of Acheron 1 (12e)
-Morbid Puppets 1 (8e)
-The Gorgon (8e)
-Ejhin de Vanth (6,40e)
=34,40e
Miä
-Khor warrior 9,6
-Dwarf blunderbuss wielder 9,6
-Dwarf armourer 8
-Kahinir the savage 6,4
-Lady Claudia Nessalith 6,4
=40e
Gila-elin:
Female Necromancer 4,10EUR
Wood Elf King 5,10EUR
=9,20€
Drasa:
Warstaff of Ashigaru 20€
Hoosu Uzo 6,40€
Ninja Goblin 1 6,40€
Samurat 2 9,60€
War Troll 16,80€
=59.2e
Yht. 155.9(Ja postimaksujahan ei ole)
Ihan hyvä tilaus saatiin aikaan.
Rune: Pitää nyt tapella vastaan. :D Örkit voivat olla reilusti isompia, mutta ihmiset ovat käytännössä vain muutaman millin 'hammerfiguja isompia. (Nojoo, eipä tuolla väliä ole)
edit: Muokattu oikeaksi.
Viimeksi muokannut Tas, Ke 06.06.2007 18:36. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Ohhoh! Tuleepas iso tilaus. Jos jollain on valtavia mielihaluja laittaa tilausta mun puolesta, niin voi laittaa. :D Mutta enköhän itsekin pärjää vaikka tilauksen koko vähän kauhistuttaakin. Huomenna laitan tilausta menemään, siihen mennessä on aikaa muokata tilauslistoja.
Tilaus laitettu sotataidolle, "muutaman" tunnin päässä klo 11:sta. :D Mutta tärkeintähän on itse tilaus.
Rune luopui epäitsekkäästi Anwynistä, sillä sitä ei ollut varastossa. Kiitos Rune.
Tässä tilattu lista, toivottavasti sain kaikki oikein (tarkistin kyllä moneen kertaan...)
1 x Gargoyle of Acheron 12,00EUR
1 x Ejhin de Vanth 6,40EUR
1 x Morbid Puppets 1 8,00EUR
1 x The Gorgon 8,00EUR
1 x Misericord / Mira 2nd Incarnation 8,00EUR
1 x Dwarf Armourer 8,00EUR
1 x Dwarf Blunderbuss Wielders 9,60EUR
1 x Kahinir the Savage 6,40EUR
1 x Khor Warriors 9,60EUR
1 x Lady Claudia Nessalith 6,40EUR
1 x Female Necromancer 4,10EUR
1 x Wood Elf King 5,10EUR
1 x Hoosû Uzo 6,40EUR
1 x Ninja Goblin 1 6,40EUR
1 x Samurat 2 9,60EUR
1 x War Troll 16,80EUR
1 x War-Staff of Ashigaru 20EUR
Perjantaina klo 15 fantsussa alustavasti tilauksenpurkupäivä. Toivotaan että on tullut siihen mennessä, muutoin ensi viikkoon.
Huomenna Drasa muista ottaa rahat :D.
Kiitokset kaikille tilaukseen osallistuneille.
Edit: Voi ei! Ylivertaisella luetunymmärtämistaidollani käsitin, Drasa, että olet huomenna, torstaina, fantsussa. Sori. Mun moka täysin, sie kirjoitit oikein mutta mie ymmärsin väärin.
Pystytkö tulemaan huomenna fantsuun jossain vaiheessa? Jos ei käy, niin ei mitään, mie järjestän rahat sillä tavalla että voit maksaa perjantaina.
Juha Uusikartano → minä
näytä tiedot 16:01 (3½ tuntia sitten)
moro,
noista tilaamistasi figuista on Female Necromancer ja Lady Claudia lopussa, ottaisitko tilalle jotain muuta?
Juha
-----------------------------------------------------------
Topi Paavilainen → Juha
näytä tiedot 16:26 (3 tuntia sitten)
Claudia on mun omaa tilaustani, joten voisin vaihtaa sen tilalle Tir-Na-Borin kääpiöiltä Magnus the Mysticalin. Hintaa tulee muutama euro lisää alkuperäiseen.
Female necromaceri on toisen henkilön tilausta, ja hänelle sopi vaihto Tristan Loremistresiin (03028). Hän kyseli vielä, että olisiko mitenkään mahdollista lisätä vielä vaihtojen yhteydessä tilaukseen Mordha, vampire(03042)? Hiukkasen myöhäänhän tämä tuli, mutta kenties se on mahdollista vaihtojen yhteydessä.
Juha Uusikartano → minä
näytä tiedot 16:39 (3 tuntia sitten)
Huono säkä, ei löydy noistakaan mitään hyllystä. Oisko vielä muita vaihdokkeja?
Huomiseen ei taida ehtiä, kun paketin pitäis olla nyt viiteen mennessä postissa.
Juha
Eli näin. Female necroa, mordhaa, claudia, magnusia eikä tristania löydy. Harmittavaa seban, tinon ja minun kannalta. Huomenna siis ei tilauksenpurkutapaamista, tilaus ei ehdi vielä silloin. Maanantaiksi jos saadaan niin se olisi todella pop.
Tas kirjoitti:Eli näin. Female necroa, mordhaa, claudia, magnusia eikä tristania löydy. Harmittavaa seban, tinon ja minun kannalta. Huomenna siis ei tilauksenpurkutapaamista, tilaus ei ehdi vielä silloin. Maanantaiksi jos saadaan niin se olisi todella pop.
Hmhm... Tilaus siis viivästyy nyt joka tapauksessa, joten maksaisiko Topi vaivaa jos kysyisit Juhalta kerkeäisikö järkevästi mukaan vielä Morbid Puppets 3? Niitä oli aikomus alun perin tilata, mutten viitsinyt, kun sitä näkyi olevan varastossa 0 kappaletta, ja ajattelin ettei viitsi sen takia ruveta tilausta viivyttämään...