Mieltäni on jäänyt askarruttamaan muutama asia vaikka olen jo parit päivät foorumeita pyörinytkin. Mahdollisuutta ei minulla ole mennä kauppaan lukemaan codexia, koska lähin kauppa josta miniatyyrejä saa on noin 2h ajomatkan päässä, enkä usko että sivustolla kannusteta piratismiin codexien puolesta. Ja vihdoin niihin kysymyksiin.
1.
a)Onko Rawenwing, Deathwing ja "normi" DA:t eri armeijoita niiden kokoamisen puolesta? Eli saako niitä turnauksessa sekoittaa keskenään?
b)Jos saa niin milloin ja tuleeko kaikkien hahmojen olla silloin maalattu samalla teemalla? Esim voiko troopperit olla DA greenillä ja Land speederit Mustia?
2. Mikä on tämä Space Wolfssien mystinen 13th Company on (pelillisesti, ei taustoiltaan)? Vastaako se sääntöjen puolesta tyyliin Rawenwingiä DA:seilla ja kuinka se eroaa normaaleista SW:seista?
3. Mikäli rupeaisin keräämään SW:seja niin onko turnauksessa mahdollisuus käyttää kaikkia SW yksiköitä sääntöjen määräämissä puitteissa, toisin kuin DA:lla Rawenwingejä ja Deathwingejä (tässä vaiheessa olettaen, että ei saa käyttää)?
4. Jos joku olisi kiltti ja toistaisi minulle millä tavoin DA:t, SW:t ja Ultrat eroavat keskenään (mielusti erikoissääntöjä, hiukkasen tavasta pelata ja niiden keräämisestä).
5. Ja loppuun vielä yksi kysymys; eli mikä chapteri soveltuu silloin kun haluan mahdollisuuden monipuoliseen armeijalistaan kuten Ultrilla, mutta silti armeijan kasvaessa tahdon chapterin omia erikoishahmoja/joukkoja (tämä on päällimmäisenä mielessä) kuten SW:sseilla DA:lla (Grey Hunterssit & huppupäät). Chapterin lisäksi tulisi mieluiten painottua sekä lähiteisteluun että ampumiseen ja jos näistä kahdesta pitäisi valita niin mielummin ampumiseen. Mieluiten perustelujen kanssa.
Kaikki vastaukset jotka selventävät tilannetta ovat tervetulleita. Ja näin etukäteen jo kiitos ajastanne