"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Zombie dragon/ winged nightmare

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
Tooninki

Zombie dragon/ winged nightmare

Viesti Kirjoittaja Tooninki »

Aloin tässä miettimään kannattaako kumpaakaan edellämainituista antaa Blood dragon lordille ratsuksi, tuntuu aika turhalta tempulta ja ajattelinkin pysyä pelkässä loimihepassa, vai?
Iron within iron without, Iron within iron without, Iron within iron without, Iron within iron without, Iron within iron without.
Jurpo

Re: Zombie dragon/ winged nightmare

Viesti Kirjoittaja Jurpo »

Henkilökohtaisesti itse kallistun Lentävän Kauhun (Winged Nightmare) kannalle. Sen saa kreivin alle, jolloin kallista heroslottia ei tarvitse haaskata. Units Strenght riittää toimimaan pakenevien joukkojen kuolemanluokkuna ja se pystyy viemään rankit. Onhan se heikko skinkkien poison arroweja vastaan, mutta niin on itse asiassa kaikki muukin. Yksin on tietysti turha yrittää vihollisen edestä läpi. Se vaatii melkoisen hyvää tuuria, mutta itse kannatan juurikin sitä kevyempää hirmua.

Missä viipyy pegasoksen tasoinen epäkuollut monsterikaakki?
Lintu, karhu, jänis ja kala.
Anna kestävä lemmenvala.
Lord Mikke

Re: Zombie dragon/ winged nightmare

Viesti Kirjoittaja Lord Mikke »

Jurpo kirjoitti: Missä viipyy pegasoksen tasoinen epäkuollut monsterikaakki?
Kaiketi tulevassa kirjassa jos sielläkään.
Peril of Warp
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijat ja yksiköt”