Lizardmen Saurus Regiment
Lizardmen Saurus Regiment
Miten helvetissä nuo saa kasaan? Miksi toinen jalka on irti kehosta kun sitä ei edes saa asetettua miten haluaa? Miksei osat sovi yhteen? Yritin jalkaa jokaiseen kehoon ja yksikään ei käy. Pitääkö noita kaikkia alkaa vuolemaan? Ihan paska systeemi.
Enpä nyt tiedä... paras mahdollinen tapa varmaa on irrottaa se tappi siitä kehosta irti olevansa jalasta, ku se on liimaantunut, leikkaa ne jalkapohjassa olevat ihmehökötykset pois (ku nekää perkuleet ivät yhteen tahdo sopia) ja sitten liimaan sellaiseen alustaan jossa ei ole sitä lovea, osta vaikka GW:stä sellaisia alustoja, maksaa joku 7€ ja tulee tuhti määrä alustoja... Tai sitten vaa vaikka teippaat sen loven umpeen tai täytät jollai...Aco kirjoitti:Niinpä! Tuo on ihan uskomattomän hölmö systeemi eikä koskaan auennut minulle. Päätin vain leikata kaikista jaloista sen tapin pois ja liimata vasta sen jälkeen. Toimii, mutta vie aikaa turhan paljon.
Hyvin se menee.
1. Ota ruumis ja irtojalka kehikosta.
2. Sovita jalka paikalleen ja katso että alatapin päät menevät kohdalleen.
3. Irroita osia toisistaan sen verran että saat liimaa väliin.
4. Aseta paikalleen baselle.
Eniten ongelmia itsellä on aiheuttanut päiden pysyminen paikallaan, liittymäkohta on liian pieni.
1. Ota ruumis ja irtojalka kehikosta.
2. Sovita jalka paikalleen ja katso että alatapin päät menevät kohdalleen.
3. Irroita osia toisistaan sen verran että saat liimaa väliin.
4. Aseta paikalleen baselle.
Eniten ongelmia itsellä on aiheuttanut päiden pysyminen paikallaan, liittymäkohta on liian pieni.
-
peukaloinen
Re: Lizardmen Saurus Regiment
Helpoiten menee kiinni kun liimaa jokaiseen ruumiiseen sen lähimpänä (vieressä) olevan jalan. Ei tuu mitään jos sekottaa ne jalat...
Jep, ette vaan ois sekottanu osia 8D?Peukaloinen kirjoitti:Helpoiten menee kiinni kun liimaa jokaiseen ruumiiseen sen lähimpänä (vieressä) olevan jalan. Ei tuu mitään jos sekottaa ne jalat...
Protector of nerds.
Mulla on menny ihan hyvin ku vuolen vähän sitä tappia. Aikaahan siinä menee mutta.. Saatpahan näprätä ;P
En minä ainakaan. Kyllähän ne vierekkäiset jalat paremmin osuu kohdakkain ja ilman niitä se beissiin tulevan tikun osat eivät tule suoraan, mutta siihen jää silti liikaa rakoa minun makuuni.Konstaa kirjoitti:Jep, ette vaan ois sekottanu osia 8D?Peukaloinen kirjoitti:Helpoiten menee kiinni kun liimaa jokaiseen ruumiiseen sen lähimpänä (vieressä) olevan jalan. Ei tuu mitään jos sekottaa ne jalat...
lojuu kuin kotka, ampuu kuin eläintarha